Expandujte do zahraničia pomocou online marketingu!

Zistite ako využiť jednotlivé prvky internetového marketingu k rozšíreniu pôsobenia vášho biznisu aj do zahraničia. Digitálna agentúra VISIBILITY a portál podnikajte.sk pripravaili pre slovenských podnikateľov, ktorí majú medzinárodné ambície, seriál na tému expanzie do zahraničia s využitím internetu. Čitatelia portálu podnikajte.sk budú mať príležitosť zúčastniť sa bezplatného on-line webinára.

Od 8. 4. 2013 sledujte unikátny online seriál na podnikajte.sk, prostredníctvom ktorého vám priblížime nasledujúce témy:

  1. Pondelok: Aké možnosti poskytuje internet pri exporte a expanzii do zahraničia?
  2. Utorok:  7 tipov ako využiť marketing vo vyhľadávačoch pre zahraničný export
  3. Streda:  Ako expandovať na ďalšie trhy pomocou reklamy a nástrojov od Google?
  4. Štvrtok: Prípadová štúdia úspešnej expanzie do zahraničia pomocou Google reklám
  5. Piatok  Bezplatný online webinár: Ako expandovať do zahraničia pomocou internetu? (sumár celého seriálu a hodina otázok a odpovedí)

Celý online seriál na Podnikajte.sk pripravil riaditeľ internetovej marketingovej agentúry VISIBILITY Juraj Sasko, ktorý sa venuje online marketingu už dlhé roky a sám prispel k rozvoju veľkého množstva firiem práve cez online kanály.

Využite túto unikátnu príležitosť dozvedieť sa viac o tom, ako expandovať do zahraničia s využitím internetu. Prihláste sa na bezplatný webinár, ktorý bude v piatok 12.4. 2013 o 15.00.

 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Prepojenie online a offline sveta v reklame

Viac ako polovica nákupov na predajniach je ovplyvnená online reklamou. Také sú údaje z interných štatistík Facebooku. Otázka znie, ako prepojiť online prostredie s offline predajmi a domerať priamy dopad na tržby.

Investujete do digitálneho marketingu a nedarí sa vám? Možno vám chýba digitálna stratégia!

Ak vám vaše marketingové aktivity v online neprinášajú požadované výsledky napriek tomu, že do nich investujete značnú časť rozpočtu, je čas zamyslieť sa nad vašou digitálnou stratégiou.

Tri príklady natívnej reklamy zo sveta

Ak chcete využívať natívnu reklamu, dajte si pozor, aby ste ňou rozprávali príbeh a nešírili strohé PR o sebe. Pozrite si príklady, ako sa to dá robiť.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky