Expandujte do zahraničia pomocou online marketingu!

Zistite ako využiť jednotlivé prvky internetového marketingu k rozšíreniu pôsobenia vášho biznisu aj do zahraničia. Digitálna agentúra VISIBILITY a portál podnikajte.sk pripravaili pre slovenských podnikateľov, ktorí majú medzinárodné ambície, seriál na tému expanzie do zahraničia s využitím internetu. Čitatelia portálu podnikajte.sk budú mať príležitosť zúčastniť sa bezplatného on-line webinára.

Od 8. 4. 2013 sledujte unikátny online seriál na podnikajte.sk, prostredníctvom ktorého vám priblížime nasledujúce témy:

  1. Pondelok: Aké možnosti poskytuje internet pri exporte a expanzii do zahraničia?
  2. Utorok:  7 tipov ako využiť marketing vo vyhľadávačoch pre zahraničný export
  3. Streda:  Ako expandovať na ďalšie trhy pomocou reklamy a nástrojov od Google?
  4. Štvrtok: Prípadová štúdia úspešnej expanzie do zahraničia pomocou Google reklám
  5. Piatok  Bezplatný online webinár: Ako expandovať do zahraničia pomocou internetu? (sumár celého seriálu a hodina otázok a odpovedí)

Celý online seriál na Podnikajte.sk pripravil riaditeľ internetovej marketingovej agentúry VISIBILITY Juraj Sasko, ktorý sa venuje online marketingu už dlhé roky a sám prispel k rozvoju veľkého množstva firiem práve cez online kanály.

Využite túto unikátnu príležitosť dozvedieť sa viac o tom, ako expandovať do zahraničia s využitím internetu. Prihláste sa na bezplatný webinár, ktorý bude v piatok 12.4. 2013 o 15.00.

 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Videomarketing na sociálnych sieťach: prečo a ako ho využiť?

Vývoj používateľského správania na internete naznačuje, že na sociálnych sieťach zaujmú skôr jednoduchšie a kratšie formáty obsahu. Populárne sú najmä videá. Ako ich využiť v prospech podniku?

Odborníci zo sveta reklamy predstavia horúce trendy online marketingu už 22.9.2021

Jeden z „reklamných mágov“, Peter Šebo, však niečo prezradil už teraz, v rozhovore. Ako sa budú trendy v marketingu ďalej formovať, čo si myslí o propagácii cez influencerov a čo je pre neho najväčšou výzvou pri tvorbe kampaní?

Najnovšie trendy vo Facebook kreatíve

Dobrá kreatíva, teda vizuál reklamy, je pri online marketingu jedným z kľúčových prvkov, ako zaujať zákazníka, odlíšiť značku, ale najmä zvýšiť tržby z online predaja. Ako na to?

Preclievanie zásielok z tretích krajín: najčastejšie chyby a otázky

Finančná správa upozornila na nejasnosti pri nových pravidlách pre clo a DPH. Kto určuje výšku poplatkov za manipuláciu s tovarom a zastupovanie v colnom konaní? Ako správne uhradiť DPH?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky