Expandujte do zahraničia pomocou online marketingu!

Zistite ako využiť jednotlivé prvky internetového marketingu k rozšíreniu pôsobenia vášho biznisu aj do zahraničia. Digitálna agentúra VISIBILITY a portál podnikajte.sk pripravaili pre slovenských podnikateľov, ktorí majú medzinárodné ambície, seriál na tému expanzie do zahraničia s využitím internetu. Čitatelia portálu podnikajte.sk budú mať príležitosť zúčastniť sa bezplatného on-line webinára.

Od 8. 4. 2013 sledujte unikátny online seriál na podnikajte.sk, prostredníctvom ktorého vám priblížime nasledujúce témy:

  1. Pondelok: Aké možnosti poskytuje internet pri exporte a expanzii do zahraničia?
  2. Utorok:  7 tipov ako využiť marketing vo vyhľadávačoch pre zahraničný export
  3. Streda:  Ako expandovať na ďalšie trhy pomocou reklamy a nástrojov od Google?
  4. Štvrtok: Prípadová štúdia úspešnej expanzie do zahraničia pomocou Google reklám
  5. Piatok  Bezplatný online webinár: Ako expandovať do zahraničia pomocou internetu? (sumár celého seriálu a hodina otázok a odpovedí)

Celý online seriál na Podnikajte.sk pripravil riaditeľ internetovej marketingovej agentúry VISIBILITY Juraj Sasko, ktorý sa venuje online marketingu už dlhé roky a sám prispel k rozvoju veľkého množstva firiem práve cez online kanály.

Využite túto unikátnu príležitosť dozvedieť sa viac o tom, ako expandovať do zahraničia s využitím internetu. Prihláste sa na bezplatný webinár, ktorý bude v piatok 12.4. 2013 o 15.00.

 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Rozbeh e-shopu: 10 krokov, ktoré treba urobiť

Rozbehnúť úspešne online obchod nie je len tak. Ako ho založiť, na čo dať pozor pri tvorbe domény či mailovej adresy a ako si získať prvých zákazníkov?

B2B predaj ako príležitosť rásť: na čo dať pozor?

Pôsobenie na B2B trhu má výrobcovi pomôcť a nie uškodiť. Preto ak firma tento krok plánuje, mala by poznať možné riziká. Na čo sa treba pripraviť?

Vrátenie (refundácia) DPH zaplatenej v zahraničí

Aké sú podmienky pre vrátenie DPH zo zahraničia? Akým spôsobom a z akých nákupov sa môže DPH žiadať naspäť? Dokedy najneskôr je potrebné o refundáciu DPH žiadať?

Marketing vo filmovom priemysle: spôsob propagácie sa prispôsobuje aj divákom

Vylepiť plagát o premietaní filmu v kine už v súčasnosti nestačí. Ako v iných odvetviach, aj v tom filmovom sa treba prispôsobiť trendom. Čím sa snažia tvorcovia divákov zaujať a vyniknúť medzi konkurenciou?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky