15 vecí, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu

Práve s týmito pätnástimi poznatkami, ktoré získal na základe svojej vlastnej skúsenosti Vás oboznámi Ján Šifra – marketingový freelancer vo svojej videoprezentácii. Je to práve tých pätnásť vecí, ktoré by si prial na začiatku svojej kariéry vedieť, ale nik mu o nich nepovedal.

Najzaujímavejšími zásadami, ktorými sa Ján Šifra riadi, sú – pracujte iba tam, kde Vám platia dvakrát; neverte, že v zamestnaní sa dá zarobiť; stretávajte sa s ľuďmi, ktorým nerozumiete; naučte sa kresliť; neverte, že existuje niekto „tam hore“; kradnite iba to, čo rastie pod zemou; učte sa od starých ľudí. Ak sa chcete dozvedieť viac o týchto zásadách, ale aj napríklad o tom, prečo začal Ján Šifra meditovať alebo prečo chodí mestskou hromadnou dopravou, pozrite si jeho videoprezetáciu.

 

Článok pokračuje pod reklamou

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Prepojenie online a offline sveta v reklame

Viac ako polovica nákupov na predajniach je ovplyvnená online reklamou. Také sú údaje z interných štatistík Facebooku. Otázka znie, ako prepojiť online prostredie s offline predajmi a domerať priamy dopad na tržby.

Investujete do digitálneho marketingu a nedarí sa vám? Možno vám chýba digitálna stratégia!

Ak vám vaše marketingové aktivity v online neprinášajú požadované výsledky napriek tomu, že do nich investujete značnú časť rozpočtu, je čas zamyslieť sa nad vašou digitálnou stratégiou.

Tri príklady natívnej reklamy zo sveta

Ak chcete využívať natívnu reklamu, dajte si pozor, aby ste ňou rozprávali príbeh a nešírili strohé PR o sebe. Pozrite si príklady, ako sa to dá robiť.
Videonávod na zápis konečného užívateľa výhod

Ako zvládnete zápis svojpomocne krok po kroku.

Zistiť viac
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky