15 vecí, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu

Práve s týmito pätnástimi poznatkami, ktoré získal na základe svojej vlastnej skúsenosti Vás oboznámi Ján Šifra – marketingový freelancer vo svojej videoprezentácii. Je to práve tých pätnásť vecí, ktoré by si prial na začiatku svojej kariéry vedieť, ale nik mu o nich nepovedal.

Najzaujímavejšími zásadami, ktorými sa Ján Šifra riadi, sú – pracujte iba tam, kde Vám platia dvakrát; neverte, že v zamestnaní sa dá zarobiť; stretávajte sa s ľuďmi, ktorým nerozumiete; naučte sa kresliť; neverte, že existuje niekto „tam hore“; kradnite iba to, čo rastie pod zemou; učte sa od starých ľudí. Ak sa chcete dozvedieť viac o týchto zásadách, ale aj napríklad o tom, prečo začal Ján Šifra meditovať alebo prečo chodí mestskou hromadnou dopravou, pozrite si jeho videoprezetáciu.

 

Článok pokračuje pod reklamou

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Michelinská hviezda nie je jediné ocenenie, ktoré môže reštaurácia získať

Prestíž gastro prevádzkam zabezpečí aj Bib Gourmand či Green Star. O čo ide a aké sú kritériá hodnotenia pri jednotlivých michelinovských oceneniach?

Patrí Slovensko na gastronomickú mapu Michelin Guide?

Zaradenie do sprievodcu môže mať prínos pre náš cestovný ruch aj ekonomiku. Od čoho spolupráca s Michelinom závisí, aký význam by mala pre neocenené prevádzky a čo môže Slovensko ponúknuť?

Marketingová stratégia firmy: prečo je dôležitá a ako ju definovať?

Dôležité je stanoviť si „SMART“ ciele či zistiť jedinečný predajný argument (USP). Čo to znamená a ďalšie tipy, ako na marketingovú stratégiu pri rozbiehaní biznisu.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky