15 vecí, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu

Práve s týmito pätnástimi poznatkami, ktoré získal na základe svojej vlastnej skúsenosti Vás oboznámi Ján Šifra – marketingový freelancer vo svojej videoprezentácii. Je to práve tých pätnásť vecí, ktoré by si prial na začiatku svojej kariéry vedieť, ale nik mu o nich nepovedal.

Najzaujímavejšími zásadami, ktorými sa Ján Šifra riadi, sú – pracujte iba tam, kde Vám platia dvakrát; neverte, že v zamestnaní sa dá zarobiť; stretávajte sa s ľuďmi, ktorým nerozumiete; naučte sa kresliť; neverte, že existuje niekto „tam hore“; kradnite iba to, čo rastie pod zemou; učte sa od starých ľudí. Ak sa chcete dozvedieť viac o týchto zásadách, ale aj napríklad o tom, prečo začal Ján Šifra meditovať alebo prečo chodí mestskou hromadnou dopravou, pozrite si jeho videoprezetáciu.

 

Článok pokračuje pod reklamou

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako získať do e-mailovej databázy za týždeň viac ako tisíc odberateľov

Ak by som sa nezaujímala o e-mail marketing, celkom iste by som dnes nebola publikovanou autorkou. Týmto marketingovým nástrojom možno otriaslo GDPR, napriek tomu je e-mail jeden z najsilnejších spôsobov komunikácie a každému autorovi môže výrazne pomôcť.

Obsahová stratégia - čo si premyslieť skôr ako začnete s content marketingom

Súčasťou obsahového auditu, ktorý by mal predchádzať tvorbe content marketingovej stratégie, by mala byť aj dôkladná analýza aktuálnych trendov vo vašej oblasti, analýza vlastných kapacít, ktoré máte k dispozícii na tvorbu obsahu a tiež analýza influencerov, ktorí vám môžu pomôcť pri plnení vašich cieľov.

Pravidlá organizovania súťaží na Facebooku a vzor štatútu

V prípade organizovania akejkoľvek súťaže na Facebooku je nevyhnutné myslieť na povinnosti voči slovenskej legislatíve, ale tiež na povinnosti voči Facebooku. Vyhnete sa tak prípadným pokutám alebo zablokovaniu firemného účtu na sociálnej sieti.

Netriafajte naslepo. Urobte si obsahový audit

Skôr ako sa pustíte do vytvárania content marketingovej stratégie, nezabudnite si urobiť podrobný obsahový audit. V tomto článku vám prezradíme, čo všetko by ste pred začatím tvorby obsahu mali zvážiť, aby vám vaša obsahová stratégia skutočne prinášala výsledky.