15 vecí, ktoré by ste mali vedieť o svete marketingu

Práve s týmito pätnástimi poznatkami, ktoré získal na základe svojej vlastnej skúsenosti Vás oboznámi Ján Šifra – marketingový freelancer vo svojej videoprezentácii. Je to práve tých pätnásť vecí, ktoré by si prial na začiatku svojej kariéry vedieť, ale nik mu o nich nepovedal.

Najzaujímavejšími zásadami, ktorými sa Ján Šifra riadi, sú – pracujte iba tam, kde Vám platia dvakrát; neverte, že v zamestnaní sa dá zarobiť; stretávajte sa s ľuďmi, ktorým nerozumiete; naučte sa kresliť; neverte, že existuje niekto „tam hore“; kradnite iba to, čo rastie pod zemou; učte sa od starých ľudí. Ak sa chcete dozvedieť viac o týchto zásadách, ale aj napríklad o tom, prečo začal Ján Šifra meditovať alebo prečo chodí mestskou hromadnou dopravou, pozrite si jeho videoprezetáciu.

 

Článok pokračuje pod reklamou

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


E-shopy a reklama v čase pandémie - ako situáciu správne využiť?

Ako vytvoriť „chytľavú“ reklamu počas pandémie COVID-19? Ako sa v tejto situácii vynašli slovenské firmy?

Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Prepojenie online a offline sveta v reklame

Viac ako polovica nákupov na predajniach je ovplyvnená online reklamou, hovoria interné štatistiky Facebooku. Ako prepojiť online prostredie s offline predajmi a domerať priamy dopad na tržby?

Investujete do digitálneho marketingu a nedarí sa vám? Možno vám chýba digitálna stratégia!

Ak vám vaše marketingové aktivity v online neprinášajú požadované výsledky napriek tomu, že do nich investujete značnú časť rozpočtu, je čas zamyslieť sa nad vašou digitálnou stratégiou.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky