Michal Meško, Martinus: Niektoré chyby nás stáli ako štúdium na Harvarde

Ako je možné vybudovať lovebrand na štýl Martinusu? Alebo aký najväčší fail sa podaril Michalovi Meškovi? Aj to sa dozviete od Michala, CEO spoločnosti Martinus, v novej časti show Insight.

Kto je Michal Meško?

Michal vyštudoval manažment a marketing na FMUK v Bratislave. V roku 2000 spoluzakladal portál Referaty.sk, ktorý v tej dobe využívala drvivá väčšina študentov a ktorý v roku 2004 odkúpil Atlas.sk. Popri práci na portále Referaty.sk sa dostal do kníhkupectva Martinus, ktorého je dnes spolumajiteľom a pôsobí vo funkcii CEO. V roku 2011 bol nominovaný na ocenenia Ernst&Young Podnikateľ roka a TREND TOP Manažér roka. Vo videu prezradil, aké to bolo začínať v dobe, keď ešte Slováci nerozumeli Internetu a ako sa z malého kníhkupectva v Martine stal doslova lovebrand.

Pozrite si najnovšiu časť show Insight s Michalom Meškom

Nemáte možnosť sledovať video? Vypočujte si podcast - zvukovú stopu

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Záťažové prikrývky Nidū: z riešenia zdravotného problému úspešný biznis

Skúsenosť so záťažovými prikrývkami Andreja Bobáka presvedčila, aby s nimi podnikal. Ako si firma získava zákazníkov a prečo sa Nidū napriek globálnemu potenciálu zatiaľ nepredáva aj v zahraničí?

Od startupu k svetovej špičke: barefoot obuv od Be Lenka si získala zákazníkov po celom svete

Ako sa im podarilo napriek nedôvere okolia preraziť vo svete, naučiť ľudí bez obáv nakupovať barefoot-y online a pritiahnuť zahraničných kolegov do Žiliny?

Digitalizácia a efektívna správa členského vďaka nápadu mladého podnikateľa

Mário Potoček prišiel s inovatívnym riešením, ktorým zaujal aj v podnikateľskej súťaži. Aký problém rieši, vďaka čomu sa jeho zamestnanci tešia do práce a ako funguje predaj cez obchodných zástupcov?

Originalita a remeselná výroba: Oprendekovci našli recept, ako sa odlíšiť od konkurencie

Gabriel sa v zahraničí inšpiroval, vrátil sa a spolu s bratom začal podnikať. Ako sa rozhodli odlíšiť od konkurencie, ako sa vynašli, keď im chýbali financie a na čo by mali myslieť všetci „začiatočníci“?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky