Strategické riadenie


Skúsenosť zákazníka s výrobkom alebo službou je dôležitejšia ako značka

Dnes už nikto nepochybuje o tom, že ak chce firma obstáť v konkurenčnom boji, musí priebežne inovovať. Inovácie sú spojené s technológiami, ale aj vzdelanými ľuďmi, ktorí ich vedia obsluhovať či priamo vymyslieť. O tom, aké investície do vzdelávania sa oplatia aj malým firmám, priblíži v rozhovore Ján Uriga – šéf PwC experience centra v Prahe.

Aleš Mlátilík: Zľavomat už dávno nie je o nízkej cene, ale o kvalitnej službe a zážitku

Pred zverejnením ponuky prevádzku osobne navštívia a následne finančne motivujú zákazníkov, aby o službe napísali hodnotenie. Portál Zľavomat si už nezakladá na najnižších cenách.

Inovátor a poradca Ján Uriga: Medzi top zručnosti budúcnosti patrí dátová analytika

Nad otázkou aké zručnosti budú potrebovať v budúcnosti uchádzači o prácu, sa už dnes zamýšľajú intenzívne nielen zamestnávatelia, ale aj medzinárodné konzultačné spoločnosti. Ako bude vyzerať trh práce o niekoľko rokov, a ako naň pripravovať mladých ľudí? Aj na to odpovie Ján Uriga, ktorý vedie inovačné Experience Center v pražskej pobočke PwC.

Osobné hodnoty – na čom ľuďom skutočne záleží?

Snažiť sa lepšie pochopiť správanie zákazníka, je základom marketingu. Vycítiť, čo motivuje zamestnanca k lepším výkonom, je jedným z najdôležitejších prvkov líderšipu. Človek, ktorý nepozná sám seba, ale ťažko porozumie konaniu iných. Čo osobné hodnoty sú, ako ich identifikovať, a čo by sme sa pomocou nich mohli o sebe alebo iných ľuďoch dozvedieť, si rozoberieme v tomto článku.

SCRUM na marketingu: Utópia či realita?

Verte či nie, v KROSE to možné je. Pozrite sa s nami do zákulisia firmy Kros a zistite, čo predchádza všetkým letákom, e-mailom, videám, akciám či súťažiam, ktorými sa k vám prihovárame.


Štyri dôvody, prečo si firmy najímajú konzultantov

Podnikanie a technológie, ako i všetko okolo nás, sa historicky vyvíja rýchlejšie ako kedykoľvek v minulosti. Tradičný biznis model založený na „transakciách“ sa postupne zmenšuje a vytláča ho biznis založený na „hodnote“, ktorú zákazníkovi pri kúpe náš výrobok alebo služba vytvára.

Peter Hámor podnikateľom: V živote musíte mať cieľ a nikdy sa ho nevzdať!

Peter Hámor je slovenský výškový horolezec, ktorý má na konte pätnásť výstupov na vrcholy všetkých štrnástich osemtisícoviek. Dvakrát stál na vrchole Annapurny, ktorá je považovaná za najnebezpečnejšiu osemtisícovku sveta a ako jediný horolezec ju zdolal dvoma rozličnými cestami. O tom ako sa dostať na vrchol (nielen v športe) hovoril na biznis konferencii METRO ONLINE 2018.

Neuroekonómia. Pomocník pri dôležitých rozhodnutiach

Neuroekonómia je mladý odbor, ktorý sa zaoberá analýzou obchodných a nákupných rozhodnutí a pomáha v strategickom riadení firiem.