Google výrazne zlacňuje cloud

Google výrazne zlacňuje cloud
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Spoločnosť Google sa v predchádzajúcich dňoch rozhodla výrazne znížiť ceny svojej cloudovej služby Google Drive.

Ku zlacnenie došlo niekoľko dní po oznámení noviniek v novom Office 365 spoločnosťou Microsoft. Pripomeňme, že Goolge drive slúži na vytváranie, upravovanie, ukladanie a zdieľanie dokumentov. Na prácu so službou je potrebné internetové pripojenie.

Dostupné miesto Pôvodná cena Aktuálna cena Rozdiel
Do 15 GB bezplatne bezplatne -
Do 100 GB 3,59 € 1,43 € 2,16 €
Do 1 TB 36,01 € 7,20 € 28,81 €
Do 10 TB - 72,02 € -
Nad 10 TB individuálna - -

Pre lepšiu predstavu, na 1 GB voľného miesta sa zmestí približne 500 fotiek nafoteným 8 megapixlovým fotoaparátom, ktorý je dnes bežne dostupný v mobilných telefónoch.

Cena je stanovená pre jedného užívateľa na jeden mesiac. Dostupné miesto budú zdieľať služby Google drive, Gmail a Google+. Ak už využívate predplatené miesto, Google automaticky upraví jeho cenu v priebehu nasledujúcich dní.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Michal Vojtyla
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.


Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Podvody s použitím umelej inteligencie: pozor na deepfake

Podvodníci vedia pomocou AI vytvoriť uveriteľnú kópiu nadriadeného a zneužiť dôverčivosť zamestnancov. Na čo dať pozor a ako postupovať, ak sa stanete obeťou?

Hackeri najčastejšie kradnú dôverné dáta: ako sa vyhnúť riziku?

Hrozba kybernetických rizík na Slovensku silnie. IT experti vo firmách očakávajú nárast útokov, no manažment situáciu často podceňuje. Na čo dať pozor a ako tomu predísť?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky