Nástroj PlayPlay uľahčuje podnikateľom tvorbu videí

Na vytvorenie zaujímavého a kvalitného video obsahu už nie je nutné volať profesionála – zvládne to aj laik vďaka francúzskemu nástroju na produkciu videí.

Video je v súčasnosti veľmi obľúbeným nástrojom na digitálnych platformách. Jeho výroba je však mnohokrát veľmi zložitá a nákladná. Marketingové oddelenia vedia, že by mali vytvárať a zverejňovať viac videí, no ich finančné či časové možnosti im to neumožňujú. Môžu osloviť agentúry, no zaplatiť si profesionálov niečo stojí. Videá tiež môžu tvoriť sami, na čo však často nemajú dostatočné vedomosti a čas. Zostáva ešte možnosť online nástrojov, ktoré sú taktiež platené a ich bezplatné verzie obsahujú len málo funkcií, ktoré nemusia stačiť. Tento problém sa rozhodol riešiť francúzsky startup PlayPlay.

Jednoduchá tvorba videí aj pre laikov

Spoločnosť založili v roku 2017 Thibaut Machet, ktorý mal na starosti sociálne siete televízie Eurosport, a jeho bývalí kolegovia Aurélien Dayres a Clément Moracin. Ich cieľom bolo uľahčiť tvorbu videa firmám a jednotlivcom a umožniť im bez akýchkoľvek schopností s filmovaním či strihaním videí využiť silu audiovizuálneho obsahu, ktorý bude informovať a baviť publikum.

PlayPlay sa opiera o dva kľúčové piliere. Prvým je extrémna jednoduchosť produktu, ktorá si nevyžaduje editačné schopnosti ani školenia. Druhým je kvalita produkcie videí pomocou technológie PlayPlay Motion Design, ktorá sa vyrovná aj práci profesionálov, najmä čo sa týka animácií, prechodov, efektov a podobne.

Technológia a šablóny PlayPlay umožňujú používateľom vytvárať videá od nuly, a to buď pomocou vlastných záznamov, alebo pomocou knižnice fotografií a videí spoločnosti PlayPlay. Klipy je možné ľahko upravovať a strihať pomocou intuitívnych nástrojov na obrazovke. Video je následne možné naformátovať špeciálne pre rôzne platformy. K obrázkom môže používateľ pridávať animovaný text, ktorý sa dá označiť pomocou farieb, pričom si možno vybrať z rôznych typov písma.

PlayPlay postupne expanduje do ďalších krajín

Nástroj PlayPlay má svojich zákazníkov v 14 krajinách a sú medzi nimi aj veľké spoločnosti, ako napríklad AXA, EY, Heineken či Danone. Mesačné predplatné pre malé firmy začína na cene 200 eur. V nadväznosti na pandémiu koronavírusu chcel tím PlayPlay aspoň nejakým spôsobom pomôcť ťažko skúšaným firmám, a tak sa rozhodol predĺžiť bezplatné skúšobné obdobie zo 7 na 30 dní.

PlayPlay taktiež získal financie od investorov, ktoré pomáhajú rozšíriť tím špičkových inžinierov a kreatívnych vývojárov a slúžia na ďalší rozvoj svojej platformy. PlayPlay sa tiež snaží expandovať a presadiť na ďalších trhoch vrátane USA. 

Zdroje: playplay.com, eu-startups.com, techcrunch.com

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Plyšová hračka povie deťom rozprávku na dobrú noc namiesto rodiča

Inteligentná hračka, ktorá je pôsobivou náhradou tabletov a smartfónov, deti dokáže nielen zaujať, ale aj učiť a byť im priateľom. Vynález právnika prerazil na ruskom trhu, cieľom je ale svet.

Krabička FabFitFun obsahuje všetko pre zdravý životný štýl

Z webovej stránky, ktorá hodnotila kozmetické a zdravotnícke produkty, sa stala predplatiteľská služba. Balíčky s kvalitnými kozmetickými produktmi pravidelne tešia viac ako milión zákazníkov.

BibeCoffee dokáže vďaka monitorovaniu kávovarov minimalizovať straty kaviarní

Niet nad chutnú a kvalitnú kávu, avšak dôležitý je aj kávovar. Ak nie je v dobrom stave, môže ovplyvniť kvalitu a chuť aj tej najvýnimočnejšej kávy. Trojica priateľov z Grécka však vymyslela spôsob, ako je možné tento problém riešiť.

Navigácia v topánkach – inovatívne vložky vedú do cieľa pomocou vibrácií

Špeciálne vložky v topánkach nahradia navigáciu v telefóne, pomáhajú nevidiacim, no aj športovcom a ďalším. O predobjednávky nebola núdza a produkt zaujal vo viac ako sto krajinách sveta.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky