Standup komik Szatmary zvažuje kariéru podnikateľa - presvedčte sa, ako mu to ide

Známy stand-up komik Michael Szatmary je súčasťou tohtoročnej kampane na podporu osláv Dňa súkromného podnikania (DSP), ktorý sa tento rok koná 8. októbra.

Szatmary navštívil vybraných podnikateľov po celom Slovensku v ich prevádzkach a na vlastnej koži si vyskúšal, čo všetko prináša ich náročná každodenná práca. Videá zachytávajúce jeho zážitky nájdete na YouTube kanáli METRO SR.

Deň súkromného podnikania – ako sa zapojiť?

METRO, ktoré je iniciátorom kampane Deň súkromného podnikania aj na Slovensku, verí, že tohtoročný DSP zaujme čo najviac ľudí, ktorí spolu oslávia súkromné podnikanie. Vlani sa zapojilo vyše 2 400 podnikateľov, dnes ich je prihlásených viac ako tisíc.

Podnikatelia môžu v rámci aktivít DSP získať zákazníkov doslova za pár minút. Stačí ak na 8. októbra pripravia zaujímavú ponuku pre svojich zákazníkov a uverejnia ju na online mape na stránke www.denpodnikania.sk

„Môže to byť čokoľvek, čo vystihuje povahu vášho podnikania, odmení existujúcich a priláka nových zákazníkov k vášmu biznisu. Registráciou získate marketingovú podporu pre svoj obchod bez ďalších investícií,“ uvádza riaditeľ predajne METRO v Ivanke pri Dunaji, Igor Losman.

Zaujímavé ponuky podnikateľov na jednej mape

Všetky ponuky, ktoré podnikatelia zaregistrujú na stránke denpodnikania.sk sa zobrazia v prehľadnej mape, vďaka ktorej ich môžu vyhľadať zákazníci z celého Slovenska. Projekt je zároveň podporený zaujímavou mediálnou kampaňou, ktorá zahŕňa online reklamu, reklamu na vonkajších plochách, PR podporu v celoslovenských a regionálnych médiách a na sociálnych sieťach, z ktorej profitujú všetci zaregistrovaní podnikatelia.

Ak neviete, akú ponuku by ste mohli pripraviť na Deň súkromného podnikania pre svojich zákazníkov, skúste sa inšpirovať tými, ktorí už vedia, ako na to.

Do Dňa súkromného podnikania sa aj tento rok zapojí Pavol Zrak so svojim obchodom v Harmanci. „Tohtoročný Deň súkromného podnikania sme sa rozhodli našim zákazníkom spestriť na základe výšky ceny ich nákupu. Ak cena nákupu bude vyššia ako 9 eur, zákazník si bude môcť vybrať spomedzi prášku na pranie, alebo čokolády. Iné darčeky budú na výber pri nákupe nad 19 a 29 eur,“ hovorí.

Pavol Zrak. Zdroj: Archív AMI Communications Slovakia
Pavol Zrak. Zdroj: Archív AMI Communications Slovakia

Podobný prípad je aj Peter Terneny, majiteľ prevádzok zdravého rýchleho občerstvenia. „8. október našim zákazníkom spríjemníme dezertom Panna Cotta v hodnote jedného eura, ktorý bude zadarmo súčasťou každého obedového menu,“  uvádza.

Metro v spolupráci s podnikateľskými združeniami

Deň súkromného podnikania už štvrtý rok organizuje spoločnosť METRO v spolupráci s partnermi Slovak Business Agency (SBA), Združenie podnikateľov Slovenska (ZPS) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Podporu ponúka všetkým podnikateľom a ich zákazníkom bez ohľadu na odvetvie, v ktorom pôsobia.

 V rámci kampane ku Dňu súkromného podnikania sa aj tento rok uskutoční viacero vzdelávacích podujatí, na ktorých sa podieľajú všetci partneri. Ako využiť inovácie na rast svojho biznisu a novinky vo svete podnikania online a offline sú témy dvoch panelových diskusií štvrtého ročníka Podnikateľskej fiesty, ktorá sa uskutoční vo štvrtok 26. septembra 2019 na pôde Slovak Business Agency v Bratislave. Príďte a nudiť sa určite nebudete. Postará sa o to nielen moderátor Michael Szatmary, ale najmä zaujímavé témy a kvalitní speakri.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Dotácia na elektromobily – podmienky výzvy

Od 11. decembra 2019 bude možné požiadať o dotáciu na elektromobil alebo plug-in hybrid. V článku sa dozviete viac o konkrétnej výške dotácie a kritériách hodnotenia žiadostí.

Tipy na vianočné darčeky pre zákazníkov. Čo ocenia a čomu sa radšej vyhnúť?

Výber vhodného darčeka závisí predovšetkým na tom, aký je váš biznis a kto sú vaši zákazníci. Niektoré darčeky sú univerzálne, iné sú vhodné len pre určitú skupinu ľudí. Spolu so špecialistami na darčeky z Reda.sk sme sa pozreli na to, ako pri výbere neurobiť chybu.

Ako začať podnikať: recept Jara Zacka z reklamnej agentúry TRIAD

Ako si „uvariť“ firmu radil na štvrtom ročníku Podnikateľskej fiesty spoluzakladateľ Agentúry roka 2018 - TRIAD Advertising.

Deň súkromného podnikania oslávilo viac než tritisíc podnikateľov

Viac než 3000 podnikateľov z celého Slovenska sa 8. októbra zapojilo do Dňa súkromného podnikania. Predstavuje to najvyšší počet zo všetkých ročníkov, ktoré sa doteraz konali. Akciu opäť zastrešil veľkoobchod METRO.
Videonávod na zápis konečného užívateľa výhod

Ako zvládnete zápis svojpomocne krok po kroku.

Zistiť viac
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky