Online vzdelávaním k úspešnému biznisu

Online vzdelávaním k úspešnému biznisu
Roman Majerský

Som copywriter a stratég v digitálnej agentúre Hype. Predstaviteľ generácie Y. Inšpiráciu čerpám z cestovania a kníh. Rád pracujem v noci. Môj vzťah s deadlinemi by sa dal označiť za komplikovaný.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Chcete sa naučiť niečo nové a zároveň pomôcť svojej firme rásť a napredovať? Nikdy to nebolo jednoduchšie. Vďaka online kurzom sa môžete zdokonaliť v marketingu, manažovaní, ale napríklad aj v programovaní či grafike. Pozrite si niekoľko kurzov a platforiem, ktoré vám v tom môžu pomôcť. Pod každou platformou nájdete aj cenu a info o tom, či si kurzy môžete robiť cez smartfón – ak máte málo času, určite to oceníte. :)

LinkedIn Learning

Koncom septembra spustil LinkedIn v spolupráci s portálom Lynda.com svoj vzdelávací projekt Learning. Kombinuje databázu viac ako 9 000 kurzov s dátami z LinkedIn. Čo nájdete na LinkedIn Learning? Vpodstate všetko, na čo môžete byť zvyknutí z Lynda.com: od manažérskych kurzov, cez začiatočnícke návody na prácu v grafických programoch až po pokročilé programovanie.

K ukončeným kurzom získate aj certifikát, ktorý si môžete pridať na sociálnu sieť.

CENA: 30-dňový trial, potom 26,39 €/mesiac

APLIKÁCIA: Áno. Niektoré kurzy som absolvoval celé na mobile. Jednoduché ovládanie, možnosť nastaviť titulky a prehľadný dashboard.

HubSpot certifikáty

HubSpot má už roky monopol v neplatenom marketingovom vzdelávaní. Inbound certifikát využívajú aj niektoré slovenské marketingové agentúry ako úvodné školenie pre nových pracovníkov. Niektoré z certifikácií sú dostupné len pre klientov či partnerov HubSpotu, no väčšinu si môžete spraviť zadarmo:

Po absolvovaní konkrétneho kurzu vás bude čakať test s niekoľkými desiatkami otázok, ktoré preveria, čo ste sa naučili. Každý certifikát z HubSpotu si môžete pridať do profilu na LinkedIn, prípadne na web.

CENA: zadarmo

APLIKÁCIA: Nie, stránka je však responzívna. Kurzy sa mi napriek tomu nerobili veľmi pohodlne, pretože pri automatickom spustení videa občas vypadne obraz alebo sa posunie zvuk. Odporúčam dekstop.

SkillShare

SkillShare je síce platená platforma, no ak vystriehnete akciu, môžete získať prístup až na 3 mesiace za necelé 1 €. Aby ste sa mohli vzdelávať zadarmo, stačí, ak budete pozývať priateľov a známych. Ak sa zaregistrujú, za každého nového používateľa získate prístup na mesiac.

Prečítajte si tiež

Na SkillShare nájdete, podobne ako na LinkedIn Learning, kurzy a prednášky z rôznych odvetví. Samostatný kurz má na tejto platforme aj Gary Vaynerchuck, jeden z najznámejších social media marketérov a influencerov.

CENA: 11 €/mesiac. Ak sa zaregistrujete z linku vyššie, získate prémiový prístup na 3 mesiace za 0,99 €.

APLIKÁCIA: Áno. Bezproblémová, prehľadná, intuitívna.

Quora

Claim „The best answer to any question“ Quoru úplne vystihuje. Síce na nej nenájdete kurzy v pravom zmysle, no obsiahle odpovede v dĺžke blogov vám prinesú know-how a toľko tipov na dodatočné zdroje, že môžu smelo konkurovať nejednému webináru. Odpovede na otázky z rôznych odvetví sú veľmi prínosné a častokrát vám odpovie odborník na slovo vzatý.

CENA: zadarmo :)

APLIKÁCIA: Áno.

Toto je výber niekoľkých platforiem, ktoré využívam ja. Okrem nich je tu množstvo ďalších, napríklad Udemy, Coursera či Udacity. Niektoré zahraničné univerzity majú dokonca sprístupnené online prednášky pre širokú verejnosť, ktoré určite stoja za to.

Skúšali ste už niektore e-learningové platformy aj vy? Aké s nimi máte skúsenosti? Podeľte sa o ne v komentároch.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Roman Majerský
Roman Majerský

Som copywriter a stratég v digitálnej agentúre Hype. Predstaviteľ generácie Y. Inšpiráciu čerpám z cestovania a kníh. Rád pracujem v noci. Môj vzťah s deadlinemi by sa dal označiť za komplikovaný.


Dizajn web stránok a aplikácií: chyby pri spolupráci s odborníkmi

Ako ovplyvňuje firmu, ak podnikateľ kladie svoje predstavy o vzhľade webovej stránky či aplikácie nad odporúčania dizajnérov?

Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?

Personalizácia v user onboardingu: ako na to?

Päť krokov a príkladov, ktoré sú dôkazom, že vytvoriť osobný user onboarding nemusí byť zložité.

Úspešný user onboarding: základom je pochopenie potrieb používateľov

Pátrate po tom, ako zaujať aplikáciou alebo web stránkou už pri user onboardingu? Kľúčom je pochopenie potrieb cieľovej skupiny – poradíme ako na to.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky