Online vzdelávaním k úspešnému biznisu

Online vzdelávaním k úspešnému biznisu
Roman Majerský

Som copywriter a stratég v digitálnej agentúre Hype. Predstaviteľ generácie Y. Inšpiráciu čerpám z cestovania a kníh. Rád pracujem v noci. Môj vzťah s deadlinemi by sa dal označiť za komplikovaný.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Chcete sa naučiť niečo nové a zároveň pomôcť svojej firme rásť a napredovať? Nikdy to nebolo jednoduchšie. Vďaka online kurzom sa môžete zdokonaliť v marketingu, manažovaní, ale napríklad aj v programovaní či grafike. Pozrite si niekoľko kurzov a platforiem, ktoré vám v tom môžu pomôcť. Pod každou platformou nájdete aj cenu a info o tom, či si kurzy môžete robiť cez smartfón – ak máte málo času, určite to oceníte. :)

LinkedIn Learning

Koncom septembra spustil LinkedIn v spolupráci s portálom Lynda.com svoj vzdelávací projekt Learning. Kombinuje databázu viac ako 9 000 kurzov s dátami z LinkedIn. Čo nájdete na LinkedIn Learning? Vpodstate všetko, na čo môžete byť zvyknutí z Lynda.com: od manažérskych kurzov, cez začiatočnícke návody na prácu v grafických programoch až po pokročilé programovanie.

K ukončeným kurzom získate aj certifikát, ktorý si môžete pridať na sociálnu sieť.

CENA: 30-dňový trial, potom 26,39 €/mesiac

APLIKÁCIA: Áno. Niektoré kurzy som absolvoval celé na mobile. Jednoduché ovládanie, možnosť nastaviť titulky a prehľadný dashboard.

HubSpot certifikáty

HubSpot má už roky monopol v neplatenom marketingovom vzdelávaní. Inbound certifikát využívajú aj niektoré slovenské marketingové agentúry ako úvodné školenie pre nových pracovníkov. Niektoré z certifikácií sú dostupné len pre klientov či partnerov HubSpotu, no väčšinu si môžete spraviť zadarmo:

Po absolvovaní konkrétneho kurzu vás bude čakať test s niekoľkými desiatkami otázok, ktoré preveria, čo ste sa naučili. Každý certifikát z HubSpotu si môžete pridať do profilu na LinkedIn, prípadne na web.

CENA: zadarmo

APLIKÁCIA: Nie, stránka je však responzívna. Kurzy sa mi napriek tomu nerobili veľmi pohodlne, pretože pri automatickom spustení videa občas vypadne obraz alebo sa posunie zvuk. Odporúčam dekstop.

SkillShare

SkillShare je síce platená platforma, no ak vystriehnete akciu, môžete získať prístup až na 3 mesiace za necelé 1 €. Aby ste sa mohli vzdelávať zadarmo, stačí, ak budete pozývať priateľov a známych. Ak sa zaregistrujú, za každého nového používateľa získate prístup na mesiac.

Na SkillShare nájdete, podobne ako na LinkedIn Learning, kurzy a prednášky z rôznych odvetví. Samostatný kurz má na tejto platforme aj Gary Vaynerchuck, jeden z najznámejších social media marketérov a influencerov.

CENA: 11 €/mesiac. Ak sa zaregistrujete z linku vyššie, získate prémiový prístup na 3 mesiace za 0,99 €.

APLIKÁCIA: Áno. Bezproblémová, prehľadná, intuitívna.

Quora

Claim „The best answer to any question“ Quoru úplne vystihuje. Síce na nej nenájdete kurzy v pravom zmysle, no obsiahle odpovede v dĺžke blogov vám prinesú know-how a toľko tipov na dodatočné zdroje, že môžu smelo konkurovať nejednému webináru. Odpovede na otázky z rôznych odvetví sú veľmi prínosné a častokrát vám odpovie odborník na slovo vzatý.

CENA: zadarmo :)

APLIKÁCIA: Áno.

Toto je výber niekoľkých platforiem, ktoré využívam ja. Okrem nich je tu množstvo ďalších, napríklad Udemy, Coursera či Udacity. Niektoré zahraničné univerzity majú dokonca sprístupnené online prednášky pre širokú verejnosť, ktoré určite stoja za to.

Skúšali ste už niektore e-learningové platformy aj vy? Aké s nimi máte skúsenosti? Podeľte sa o ne v komentároch.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Roman Majerský
Roman Majerský

Som copywriter a stratég v digitálnej agentúre Hype. Predstaviteľ generácie Y. Inšpiráciu čerpám z cestovania a kníh. Rád pracujem v noci. Môj vzťah s deadlinemi by sa dal označiť za komplikovaný.


Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Prepojenie online a offline sveta v reklame

Viac ako polovica nákupov na predajniach je ovplyvnená online reklamou. Také sú údaje z interných štatistík Facebooku. Otázka znie, ako prepojiť online prostredie s offline predajmi a domerať priamy dopad na tržby.

Investujete do digitálneho marketingu a nedarí sa vám? Možno vám chýba digitálna stratégia!

Ak vám vaše marketingové aktivity v online neprinášajú požadované výsledky napriek tomu, že do nich investujete značnú časť rozpočtu, je čas zamyslieť sa nad vašou digitálnou stratégiou.

Tri príklady natívnej reklamy zo sveta

Ak chcete využívať natívnu reklamu, dajte si pozor, aby ste ňou rozprávali príbeh a nešírili strohé PR o sebe. Pozrite si príklady, ako sa to dá robiť.
Videonávod na zápis konečného užívateľa výhod

Ako zvládnete zápis svojpomocne krok po kroku.

Zistiť viac
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky