VISIBILITY organizuje kurz Google Tag Manager

Digitálna agentúra VISIBILITY v spolupráci s JabJab pripravila dvojdňový kurz Google Tag Manager. Ide o správcu značiek Google, vďaka ktorému môžete ľahko a jednoducho aktualizovať niektoré položky na vašom webe.

Nástroj Google Tag Manager uľahčuje prácu so značkami Google, ale i značkami od iných spoločností. Takisto umožňuje jednoducho meniť konfiguračné hodnoty a hodnoty príznakov vami vytvorených aplikácií pre mobilné zariadenia. Miesto zložitej úpravy kódu stránok môžete všetko aktualizovať prostredníctvom jedného užívateľského rozhrania.

„Google Tag Manager v súčasnosti na Slovensku nie je veľmi využívaný. Dôvody môžu byť hlavne tie, že verejnosť o tomto nástroji zatiaľ nebola dostatočne informovaná alebo považuje jeho ovládanie za zložité,” povedal Juraj Sasko, riaditeľ VISIBILITY. Práve z tohto dôvodu VISIBILITY spoločne s maďarskou PPC agentúrou JabJab pripravila dvojdňový kurz určený pre začiatočníkov i pokročilých.

Kurz bude prebiehať 10.-11. 9. 2014 v priestoroch TheSpot. Na kurz sa môžu prihlásiť záujemcovia bez znalostí programovania, ale aj pokročilí programátori. Do 18. 8. 2014 sú zvýhodnené ceny pre všetkých. Počas celého prihlasovania majú agentúry, ktoré prihlásia minimálne troch ľudí taktiež zľavu.

Viac informácií ako aj prihlasovací formulár nájdete na webovej stránke kurzu.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Google analytics 4 (GA4): čo treba vedieť?

V čom sa Google Analytics 4 líši od predošlých verzií, aké výhody prináša firmám a marketérom, na čo pri nastavení nezabudnúť a akú rolu má v zbere dát umelá inteligencia? Podstatné info v kocke.

Informačné povinnosti e-shopu

Čo musí obsahovať webová stránka online obchodu a na aké informácie nezabudnúť v prípade obchodných podmienok či reklamačného poriadku?

Nákup cez platformu Alibaba: na čo si dať pozor?

Ako rozoznať podvodníkov, prečo neplatiť na súkromné účty a čo si od dodávateľa pýtať? Tipy, ako neprísť o peniaze a ako sa vyhnúť problémom s dodaním tovaru.

Odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v praxi

Kedy spotrebiteľ (ne)môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku bez udania dôvodu? Aké sú podmienky vrátenia tovaru a peňazí? Praktické informácie a príklady.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky