VISIBILITY organizuje kurz Google Tag Manager

Digitálna agentúra VISIBILITY v spolupráci s JabJab pripravila dvojdňový kurz Google Tag Manager. Ide o správcu značiek Google, vďaka ktorému môžete ľahko a jednoducho aktualizovať niektoré položky na vašom webe.

Nástroj Google Tag Manager uľahčuje prácu so značkami Google, ale i značkami od iných spoločností. Takisto umožňuje jednoducho meniť konfiguračné hodnoty a hodnoty príznakov vami vytvorených aplikácií pre mobilné zariadenia. Miesto zložitej úpravy kódu stránok môžete všetko aktualizovať prostredníctvom jedného užívateľského rozhrania.

„Google Tag Manager v súčasnosti na Slovensku nie je veľmi využívaný. Dôvody môžu byť hlavne tie, že verejnosť o tomto nástroji zatiaľ nebola dostatočne informovaná alebo považuje jeho ovládanie za zložité,” povedal Juraj Sasko, riaditeľ VISIBILITY. Práve z tohto dôvodu VISIBILITY spoločne s maďarskou PPC agentúrou JabJab pripravila dvojdňový kurz určený pre začiatočníkov i pokročilých.

Kurz bude prebiehať 10.-11. 9. 2014 v priestoroch TheSpot. Na kurz sa môžu prihlásiť záujemcovia bez znalostí programovania, ale aj pokročilí programátori. Do 18. 8. 2014 sú zvýhodnené ceny pre všetkých. Počas celého prihlasovania majú agentúry, ktoré prihlásia minimálne troch ľudí taktiež zľavu.

Viac informácií ako aj prihlasovací formulár nájdete na webovej stránke kurzu.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Online trhoviská: budovanie perspektívnej predajnej stratégie s Kaufland Global Marketplace

Popularita e-commerce rastie, no podnikatelia nemusia zakladať len vlastný e-shop. Využiť môžu online trhovisko spoločnosti Kaufland. Ako funguje?

Prenos osobných údajov z EÚ do USA: porušuje známa služba GDPR?

Európske dozorné orgány sa začínajú zaoberať prenosmi osobných údajov európskych užívateľov do USA. Do pozornosti sa dostala predovšetkým služba Google Analytics.

Nový zákon o elektronických komunikáciách od 1. 2. 2022

Od februára 2022 platí nový zákon o elektronických komunikáciách. Čo všetko upravuje a aké zmeny priniesol?

Cookies a pravidlá ich spracúvania od 1.2.2022

Za porušenie nových pravidiel spracúvania cookies hrozí sankcia do 10 % z obratu. Na čo dať pozor, ako po novom súhlas získať a ako dlho ho možno uchovať? Odpovede na praktické otázky.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky