VISIBILITY organizuje kurz Google Tag Manager

VISIBILITY organizuje kurz Google Tag Manager

Digitálna agentúra VISIBILITY v spolupráci s JabJab pripravila dvojdňový kurz Google Tag Manager. Ide o správcu značiek Google, vďaka ktorému môžete ľahko a jednoducho aktualizovať niektoré položky na vašom webe.

Nástroj Google Tag Manager uľahčuje prácu so značkami Google, ale i značkami od iných spoločností. Takisto umožňuje jednoducho meniť konfiguračné hodnoty a hodnoty príznakov vami vytvorených aplikácií pre mobilné zariadenia. Miesto zložitej úpravy kódu stránok môžete všetko aktualizovať prostredníctvom jedného užívateľského rozhrania.

„Google Tag Manager v súčasnosti na Slovensku nie je veľmi využívaný. Dôvody môžu byť hlavne tie, že verejnosť o tomto nástroji zatiaľ nebola dostatočne informovaná alebo považuje jeho ovládanie za zložité,” povedal Juraj Sasko, riaditeľ VISIBILITY. Práve z tohto dôvodu VISIBILITY spoločne s maďarskou PPC agentúrou JabJab pripravila dvojdňový kurz určený pre začiatočníkov i pokročilých.

Kurz bude prebiehať 10.-11. 9. 2014 v priestoroch TheSpot. Na kurz sa môžu prihlásiť záujemcovia bez znalostí programovania, ale aj pokročilí programátori. Do 18. 8. 2014 sú zvýhodnené ceny pre všetkých. Počas celého prihlasovania majú agentúry, ktoré prihlásia minimálne troch ľudí taktiež zľavu.

Viac informácií ako aj prihlasovací formulár nájdete na webovej stránke kurzu.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


6 bezplatných online nástrojov pre autorov

Písací stroj bol kedysi jediným nástrojom autora. S príchodom počítačov a internetu vznikli pomôcky, ktorými si možno prácu zjednodušiť. Či píšete knihu, články alebo blogujete, týchto 6 online bezplatných nástrojov prácu uľahčí prácu.

Google spustil Google Pay na Slovensku

Google predstavil Google pay - jednoduchý a bezpečný spôsob platby prostredníctvom mobilných telefónov a tabletov. Ide o pohodlné riešenie nielen na malé nákupy. Tento moderný spôsob platby môžete ponúkať vo svojom obchode aj vy.

Kde kúpiť doménu pre firemný web a ako ju zaregistrovať

Firemný web sa nezaobíde bez dobrej webovej adresy. Pozrime sa spolu na to, čo je to internetová doména, ako a kde ju zaregistrovať a na čo si pri jej nákupe dávať pozor.

5 priorít, ktorým by ste mali pri správe e-shopu venovať pozornosť

Čím sa líšia priemerné e-shopy od top hráčov, a čo môžete spraviť pre to, aby ste sa k tým najlepším priblížili? Peter Jakuš na konferencii MastersGate Ecommerce Summit zhrnul niekoľko základných bodov, ktoré by mal spĺňať kvalitný e-shop.