VISIBILITY organizuje kurz Google Tag Manager

Digitálna agentúra VISIBILITY v spolupráci s JabJab pripravila dvojdňový kurz Google Tag Manager. Ide o správcu značiek Google, vďaka ktorému môžete ľahko a jednoducho aktualizovať niektoré položky na vašom webe.

Nástroj Google Tag Manager uľahčuje prácu so značkami Google, ale i značkami od iných spoločností. Takisto umožňuje jednoducho meniť konfiguračné hodnoty a hodnoty príznakov vami vytvorených aplikácií pre mobilné zariadenia. Miesto zložitej úpravy kódu stránok môžete všetko aktualizovať prostredníctvom jedného užívateľského rozhrania.

„Google Tag Manager v súčasnosti na Slovensku nie je veľmi využívaný. Dôvody môžu byť hlavne tie, že verejnosť o tomto nástroji zatiaľ nebola dostatočne informovaná alebo považuje jeho ovládanie za zložité,” povedal Juraj Sasko, riaditeľ VISIBILITY. Práve z tohto dôvodu VISIBILITY spoločne s maďarskou PPC agentúrou JabJab pripravila dvojdňový kurz určený pre začiatočníkov i pokročilých.

Kurz bude prebiehať 10.-11. 9. 2014 v priestoroch TheSpot. Na kurz sa môžu prihlásiť záujemcovia bez znalostí programovania, ale aj pokročilí programátori. Do 18. 8. 2014 sú zvýhodnené ceny pre všetkých. Počas celého prihlasovania majú agentúry, ktoré prihlásia minimálne troch ľudí taktiež zľavu.

Viac informácií ako aj prihlasovací formulár nájdete na webovej stránke kurzu.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Mediálny zákon a zákon o publikáciách: aké povinnosti majú firmy?

Aj podnikatelia sú súčasťou mediálneho sveta. Aké povinnosti majú, ak píšu blog na svoju stránku, vydávajú podcasty alebo natáčajú videá na sociálne siete?

Nové povinnosti pre e-shopy na českom trhu

Zmeny v reklamáciách, zákaz dvojitej kvality, overovanie recenzií. Čo priniesla česká novela zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorá sa týka aj slovenských e-shopov?

Ako založiť e-shop a rozbehnúť online podnikanie?

Ako sa pripraviť na prevádzku internetového obchodu, ako by mal e-shop vyzerať a čo všetko obsahovať? Ako si získať zákazníkov a ako pristupovať k marketingu?

Ako kúpiť e-shop a na čo všetko pri kúpe myslieť?

Kúpa hotového e-shopu so sebou môže podnikateľovi priniesť rad výhod, no zároveň hrozí nemálo rizík. Čo si všímať a overiť? A aké povinnosti má kupujúci?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky