V Bratislave sa stretne česká analytická a slovenská kreatívna špička. Pridajte sa!

Na otváracom podujatí Pricemania Academy Kickoff IX. sa vo štvrtok, 2. 3. 2017, o 18:00 v bratislavskom centre inovácií Binarium už po deviatykrát stretnú odborníci na e-commerce a online marketing s majiteľmi e-shopov a všetkými, ktorí spoločne žijú online svetom.

Vaša konkurencia vás už sleduje – robte to lepšie

V rámci večera odznejú 4 prednášky, v ktorých sa bližšie pozrieme na UX a SEO pre responzívne weby, podrobnú analýzu konkurencie a ukážeme si, ako kombinácia dát a kreativity mení e-commerce. Sériu prednášok otvorí český odborník na produktovú analytiku Jan Mayer, ktorý vám prostredníctvom prednášky „Vaša konkurencia vás už sleduje – robte to lepšie!“ ukáže, čo všetko sa dá zistiť na základe verejne dostupných dát o vašej konkurencii.

Kto nie je mobilný, podpísal si ortieľ smrti v e-commerce

Ako spíker sa predstaví aj Pavel Ungr, český expert na SEO a online marketing, ktorý v odvetví dlhoročne pôsobí ako konzultant, úspešne publikuje, školí a prednáša. V prednáške Kto nie je mobilný, podpísal si ortieľ smrti v e-commerce“ sa pozrie na responzívny dizajn, AMP weby, mobilné aplikácie, penalizácie za obťažovanie mobilných používateľov a mobilný index. Vypočuť si tak môžete novinky zo sveta mobilného vyhľadávania, tipy, ako ich implementovať a získate tak náskok pred konkurenciou.

Najväčšie a najčastejšie chyby pri návrhu mobilného e-shopu v praxi

Oblasť používateľského dizajnu zastúpi Jan Kvasnička, uznávaný český UX dizajnér a zástanca myšlienky „Nenúťte používateľov premýšľať“. S prednáškou Najväčšie a najčastejšie chyby pri návrhu mobilného e-shopu v praxi“ si ukážeme najčastejšie chyby a ako sa ich vyvarovať, od spracovania a používania menu (nie len téma „hamburger“) cez využívanie vyhľadávania, jeho našepkávača, filtrovanie, radenie, stránkovanie až po jednoznačnosť odkazov, proces minimalizácie informácií a omnoho viac. Všetky ukážky budú autentické zo slovenských a českých e-shopov, riešenia teda uvidíte naozaj v praxi.

Ako kombinácia dát a kreativity mení e-commerce

Oficiálny program uzavrie jeden z najznámejších slovenských marketérov Michal Pastier, kreatívny riaditeľ úspešnej reklamnej agentúry Zaraguza. Vďaka jeho prednáške „Ako kombinácia dát a kreativity mení e-commerce?“ zistíme napríklad aj to, či predá viac oblečenia modelka, ktorá sa na fotke drží vlasov alebo bokov. Chcete vedieť, čo rozhoduje o tom, že sa nám niečo páči alebo nepáči a ako zrýchliť výťah bez toho, aby ste zmenili motor? Počkajte si na Michalovu prednášku.

Pre návštevníkov je nachystaný, okrem hodnotného vzdelávacieho obsahu, aj priestor na networking v príjemnom prostredí doplnený bohatým cateringom, ochutnávkou pezinských vín značky Farebné vinárstvo, tankové pivo, stánky partnerov, tombola a ďalšie prekvapenia.

Lístky na Pricemania Academy Kickoff IX. si môžete zakúpiť na pricemaniaacademy.sk.

Pozrite sa, ako vyzeralo otvorenie jesennej sezóny na Kickoff VIII.

 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


O trendoch v online marketingu budú diskutovať Visibility, Triad Advertising a PS:Digital

Byť o krok, aj dva, dopredu a byť pripravený na trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! O tom bude večer so série SmartTalk, ktorý sa so skúsenými hráčmi v slovenskej reklame pozrie na trendy v online marketingu. Hosťami podujatia budú v utorok 19. marca v KC Dunaj agentúry Visibility, Triad Advertising a PS:Digital. Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

5 najlepších marketingových rád pre autorov v roku 2019

Neodlučiteľnou súčasťou úspechu každej knihy je dobrý marketing. Trendy v online svete sa menia z roka na rok a ako dobrý autor by ste ich mali sledovať. Čomu by ste mali venovať pozornosť v roku 2019?

Ako urobiť persóny tak, aby natívna reklama fungovala

Obsah dnes môže urobiť hocikto. To je fakt. Dokonca aj video. Ale ako nájsť témy a ako obsah spracovať tak, aby naozaj fungoval a pomáhal predaju?

Natívna reklama: Kedy bude váš obsah inšpirovať

Šírenie pozitívnych informácií je zmysluplná aktivita. Preto aj komunikačná stratégia postavená na šírení pozitívneho, inšpiratívneho obsahu má zvyčajne väčší zásah. Často však môže zlyhať. Zostane na povrchu a čitateľom je skôr na smiech. Pozrime sa, prečo je to tak a ako inšpiratívny obsah urobiť správne.