Výstava pre podnikanie a franchising 2013 v Bratislave

Výstava pre podnikanie a franchising sa po úspešných ročníkoch v Prahe prvý raz koná v Bratislave. V stredu a štvrok budete mať možnosť dozvedieť sa viac o franchisingu a pozrieť si koncpety, ktoré hľadajú na Slovensku franchisingových partnerov.

Termín konania: 30. a 31.10.2013 (streda 30.10. od 13,00 do 18,00 hod. a štvrtok 31.10. od 9,00 do 15,00 hod)
Miesto konania: Pálfyho palác, Zámocká ulica 47, Bratislava

Franchising je jeden z najprogresívnejších trendov v oblasti malého a stredného podnikania pri tvorbe a vzniku nových obchodných prevádzok. Franchising umožňuje malým a stredným podnikateľom vytvárať na trhu sieťové obchodné vzťahy a spoluprácu s renomovanými partnermi. Franchising umožňuje rýchlo a s menším rizikom aplikovať skúsenosti a podporu silného partnera a značky. Všetky výhody a možnosti franchisingu pre malé a stredné podnikanie uvidíte na Výstave pre podnikanie a franchising venovanej pre odbornú verejnosť, podnikateľom, spoločnostiam a franchisingovým konceptom.

Podujatie bude pozostávať z prezentácie franchisingových konceptov. Účasť slovenských, českých a najznámejších nadnárodných značiek umožní podnikateľom a návštevníkom výstavy hľadať priestor pre nové obchodné zväzky, tiež ukáže príležitosti a možnosti pre záujemcov, ktorí sa rozhodujú samostatne podnikať. Bude to tiež jedinečná príležitosť osobne spoznať majiteľov a manažérov zúčastnených značiek a konceptov.  Sprievodný program podujatia tvoria odborné workshopy o rôznych aspektoch franchisingu -  na čo si dávať pozor pri franchisingových zmluvách, aké sú daňové úskalia franchisingu, či kde hľadať o franchisingu informácie Vám poradia špičkoví experti z branže.

Vstupenka je bezplatná po registrácii na webe výstavy!

Viac informácií o výstave a sprievodnom programe nájdete tu. Využite túto jedinečnú príležitosť a navštívte Výstavu pre podnikanie a franchising.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.

Uvedie Coca-Cola na Slovensko značku Costa Coffee?

Pohár so značkou Costa Coffee v zaranžovanej fotografii vedľa plechovky klasickej Coca-Coly, sa objavila vo svetových médiách koncom augusta. Symbolizuje dohodu o kúpe spoločnosti Costa Limited, ktorú kúpi Coca-Cola od jej materskej spoločnosti Whitbread Limited a zaplatí za ňu 5,1 miliardy dolárov.

Metodika tvorby franchisingového balíka - Interný manuál franchisora

Podľa metodiky FRANCHISING made in Slovakia sú vzory zmluvnej dokumentácie franchisingového konceptu súčasťou Interného manuálu franchisora. Obsahuje všeobecné vzory zmlúv, ktoré používa franchisor pri zazmluvňovaní franchisee.

Metodika tvorby franchisingového balíka - prevádzkový manuál

Podľa metodiky FRANCHISING made in Slovakia sú prevádzkové príručky (manuály) franchisingového konceptu uvedené v druhom module franchisingového balíka pod súhrnným názvom Prevádzkový manuál.