Výstava pre podnikanie a franchising 2013 v Bratislave

Výstava pre podnikanie a franchising sa po úspešných ročníkoch v Prahe prvý raz koná v Bratislave. V stredu a štvrok budete mať možnosť dozvedieť sa viac o franchisingu a pozrieť si koncpety, ktoré hľadajú na Slovensku franchisingových partnerov.

Termín konania: 30. a 31.10.2013 (streda 30.10. od 13,00 do 18,00 hod. a štvrtok 31.10. od 9,00 do 15,00 hod)
Miesto konania: Pálfyho palác, Zámocká ulica 47, Bratislava

Franchising je jeden z najprogresívnejších trendov v oblasti malého a stredného podnikania pri tvorbe a vzniku nových obchodných prevádzok. Franchising umožňuje malým a stredným podnikateľom vytvárať na trhu sieťové obchodné vzťahy a spoluprácu s renomovanými partnermi. Franchising umožňuje rýchlo a s menším rizikom aplikovať skúsenosti a podporu silného partnera a značky. Všetky výhody a možnosti franchisingu pre malé a stredné podnikanie uvidíte na Výstave pre podnikanie a franchising venovanej pre odbornú verejnosť, podnikateľom, spoločnostiam a franchisingovým konceptom.

Podujatie bude pozostávať z prezentácie franchisingových konceptov. Účasť slovenských, českých a najznámejších nadnárodných značiek umožní podnikateľom a návštevníkom výstavy hľadať priestor pre nové obchodné zväzky, tiež ukáže príležitosti a možnosti pre záujemcov, ktorí sa rozhodujú samostatne podnikať. Bude to tiež jedinečná príležitosť osobne spoznať majiteľov a manažérov zúčastnených značiek a konceptov.  Sprievodný program podujatia tvoria odborné workshopy o rôznych aspektoch franchisingu -  na čo si dávať pozor pri franchisingových zmluvách, aké sú daňové úskalia franchisingu, či kde hľadať o franchisingu informácie Vám poradia špičkoví experti z branže.

Vstupenka je bezplatná po registrácii na webe výstavy!

Viac informácií o výstave a sprievodnom programe nájdete tu. Využite túto jedinečnú príležitosť a navštívte Výstavu pre podnikanie a franchising.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Znakovanie si zamilovala, dnes vedie franšízu Baby Signs® na Slovensku

Anna Beňadiková počas materskej zistila, že so svojím dieťaťom môže komunikovať skôr ako začne rozprávať, a to použitím jednoduchých gest. Metódu znakovania si obľúbila natoľko, že vedie slovenskú pobočku americkej značky Baby Signs®. Ako sa projektová manažérka v oblasti IT dostala k vedeniu kurzov pre deti a ich rodičov?

Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

McDonald´s hľadá na Slovensku franchisingových partnerov pre svoje existujúce aj nové reštaurácie. Unikátna príležitosť pre tých, ktorí chcú podnikať so svetovou značkou.

Gastronómia na rázcestí – akým problémom čelila v minulosti a dnes

Moderná gastronómia sa definuje ako teória kuchárskeho umenia prihliadajúca na zásady správnej výživy človeka. V širšom význame sa ale v praxi pojem gastronómia často používa aj na všeobecné pomenovanie pohostinských služieb a súvisiacich podnikateľských aktivít.

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky