Domino's Pizza - celosvetový líder v donáške pizze už aj na Slovensku

Domino’s Pizza - overený globálny franchisingový koncept so 60-ročnou tradíciou otvoril svoju prvú prevádzku v Bratislave. Sieť tvorí viac než 14 tisíc prevádzok v 85 krajinách a na slovenský trh chce prinášať svetové inovácie.

Domino’s Pizza na Slovensku otvára vďaka master-franchisingovej licencii

Domino’s Pizza na Slovensku bola založená master-franchisingovou licenciou spoločnosti Daufood v kooperácií s lokálnym franchisantom, spoločnosťou APIM Gastro, ktorú vedú konatelia Ivan a Mário Apostolovci. Domino’s Pizza pôsobí celosvetovo na viac než 85 trhoch. Kultová donáška pizze bola založená v roku 1960 v Spojených štátoch amerických a dnes má celkovo 14 200 prevádzok. Pod zastrešením franchisingovej licencie funguje zhruba 97 % prevádzok vrátane slovenského zastúpenia.

„Našim primárnym cieľom je poskytnúť miestnemu spotrebiteľovi alternatívnu a pohodlnú voľbu, či už si chce svoju pizzu vychutnať v pohodlí svojho domova so svojimi najbližšími, v práci alebo s priateľmi priamo v prevádzke Domino´s Pizza. K dosiahnutiu nášho cieľa využívame unikátnu digitálnu platformou, pracujeme s vymedzenou zónou donášky, či starostlivo vyberanou ponukou pizze a chuťoviek, ktorá nám umožňuje pracovať s výlučne čerstvými a lokálnymi surovinami,“ popisuje Ghanem Jaber, viceprezident spoločnosti DAUFOOD pre Strednú Európu. V prevádzke funguje takzvaná otvorená kuchyňa, ktorá umožňuje každému zákazníkovi priebežne sledovať prípravu svojej pizze.

Domino's Pizza chce preraziť rýchlosťou a komfortom

Zákazníkom Domino’s Pizza sa oplatí využívať lákavý systém promo kupónov, ktoré značka ponúka priamo vo svojom menu. Príkladom je 20 % zľava v prípade online objednávky. Štatistiky dokladujú, že celosvetovo viac než 50 % objednávok je zadaných online formou. Rovnaký trend sa potvrdzuje aj v prípade slovenského trhu. „Je nevyhnutné, aby bol celý proces – od objednávky až po doručenie doslova ku dverám zákazníkov – čo najrýchlejší a najkomfortnejší. Práve tak si predstavujeme skutočnú donášku pizze, ktorú prinášame na Slovensko,“ zdôraznil Ivan Apostolov, konateľ spoločnosti APIM Gastro.

Domino’s Pizza je v súčasnosti doručovaná výlučne na elektrobicykloch, prípadne malých motocykloch. Donášková služba preferuje ekologický spôsob donášky, ktorý čo najmenej zaťažuje životné prostredie. Každý spomedzi kuriérov má pri sebe aj platobný terminál umožňujúci rýchlu platbu kartou.

Svetové trendy pre Slovensko

„Kvalita a servis sú jednými z kľúčových faktorov, ktoré zabezpečujú Domino´s jedinečnú a výnimočnú pozíciu v gastro priemysle. Našim plánom pre slovenský trh je pokračovať v tomto trende,“ podotkol Ghanem Jaber.

Úspešný príbeh Domino’s Pizza pokračuje ďalej, aktuálne sa značka celosvetovo sústredí na technologické inovácie. V zahraničí už dnes testuje viacero zaujímavých konceptov inteligentného doručovania pizze. Príkladom je donáška dronmi na Novom Zélande, doručenie robotmi v nemeckom Hamburgu, či využívanie autonómnych vozidiel bez vodiča v Spojených štátoch amerických.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Franchising od McDonald's: Svetová značka ponúka Slovákom svoje prevádzky

McDonald´s hľadá na Slovensku franchisingových partnerov pre svoje existujúce aj nové reštaurácie. Unikátna príležitosť pre tých, ktorí chcú podnikať so svetovou značkou.

Gastronómia na rázcestí – akým problémom čelila v minulosti a dnes

Moderná gastronómia sa definuje ako teória kuchárskeho umenia prihliadajúca na zásady správnej výživy človeka. V širšom význame sa ale v praxi pojem gastronómia často používa aj na všeobecné pomenovanie pohostinských služieb a súvisiacich podnikateľských aktivít.

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.

Uvedie Coca-Cola na Slovensko značku Costa Coffee?

Pohár so značkou Costa Coffee v zaranžovanej fotografii vedľa plechovky klasickej Coca-Coly, sa objavila vo svetových médiách koncom augusta. Symbolizuje dohodu o kúpe spoločnosti Costa Limited, ktorú kúpi Coca-Cola od jej materskej spoločnosti Whitbread Limited a zaplatí za ňu 5,1 miliardy dolárov.