Franchisingová ponuka Bageterie Boulevard

Snívate o vlastnej bagetérii, ale neviete, kde začať a ako na to? Rozbehnúť vlastné podnikanie môžete aj v spolupráci s franchisingovým systémom Bageterie Boulevard. Investície do prevádzky sa v priemere vracajú už do 5 rokov.

I. Základné informácie o franchisingovom koncepte Bageterie Boulevard
Názov franchisingovej značky Bageterie Boulevard
Odvetvie: gastronómia
Krajina pôvodu franchisingového systému: Česká republika
Rok vzniku franchisingového systému: 2003
Celkový počet prijímateľov franchisy celosvetovo (franchisee)* 15
Celkový počet prijímateľov franchisy v Českej republike (franchisee)* 14
Počet prijímateľov franchisy (franchisee) v Slovenskej republike*: 1
Možnosť zakúpenia master licencie pre Slovenskú republiku: áno

* ku dňu publikovania článku

II. Popis hlavného produktu
Koncept ponúka kulinársky nadštandardné čerstvé bagety a dokazuje, že klasická bageta môže predstavovať chutný, jedinečný a navýsosť kvalitný kulinársky zážitok. Hlavným produktom sú bagety s náplňami, ktorých autormi sú renomovaní kuchárski majstri. Produktová rada Chef Menu je aktualizovaná každé tri mesiace.

Medzi ďalšie ikonické produkty patria pečené zemiaky s domácou tatarkou, ktoré sú obľúbené ako príloha k menu alebo ako malá desiata, ktorú si môžete vziať so sebou. Popularitu si získal tiež denne čerstvo pripravovaný domáci Ice Tea s limetkou.


III. Popis franchisingového konceptu Bageterie Boulevard
Franchisový systém

Bageterie Boulevard je moderný koncept reštaurácie bez obsluhy pre zaneprázdneného a pracujúceho človeka. Je založený na poskytovaní kvalitného a rýchleho servisu pri zachovaní maximálnej kvality ponúkaných produktov. Široké portfólio produktov reaguje na súčasný trend zdravej výživy a umožňuje tak osloviť širokú škálu zákazníkov. Vďaka prepracovanej logistike sú bagety zákazníkovi k dispozícii vždy čerstvé.

Ponúkame vám overený biznis koncept, pri ktorom sa priemerná návratnosť prevádzky pohybuje už od 4 do 5 rokov.


IV. Základné finančné informácie o franchisingovom koncepte Bageterie Boulevard
Potreba vlastného kapitálu v Eurách (bez vstupného poplatku): 100 000 Eur
Výška vstupného poplatku do systému (cena licencie): 15 000 Eur
Ročné prevádzkové poplatky (v % z tržieb): 8 % z tržieb bez DPH
Typická dĺžka nábehovej fázy tržieb v mesiacoch: 6 mesiacov
Typická dĺžka doby do otvorenia prevádzky (sprevádzkovania podnikania) v mesiacoch: 6 mesiacov

 

V. Popis výhod franchisingovej spolupráce
Služby poskytované franchisorom pred štartom podnikania
Posúdenie atraktivity lokality prevádzky: áno, podpora pri výbere lokality
Úvodné školenie áno, v dĺžke 22 týždňov
Pomoc s vypracovaním podnikateľského plánu: áno
Spracovanie projektu áno, vypracovanie a vedenie projektu
Zabezpečenie zásob/tovaru a pomoc so zariadením prevádzky: áno, projektová podpora
Pomoc s realizáciou úvodnej marketingovej kampane: áno,
Poskytnutie teritoriálnej exkluzivity: áno,
Informačný systém áno vrátane pokladničného systému
Možnosť odpustenia franchisingového poplatku 2 roky v prípade, ak je prevádzka v strate
Služby franchisora poskytované pravidelne počas podnikania:
Realizácia globálnych marketingových kampaní: áno
Denná podpora a konzultácie áno, po celú dobu trvania zmluvy
Finančné a manažérske poradenstvo áno, po celú dobu trvania zmluvy
Dodávky zásob áno
Možnosť spätného odkúpenia tovaru a zásob áno
Prevzatie prevádzky v prípade neúspešného podnikania áno


VI. Požiadavky na prijímateľov franchisy
Všeobecné požiadavky na lokalitu:

- mestá nad 50 000 obyvateľov,
- centrá miest, obchodné centrá / food courts,
- miesta s vysokým pohybom ľudí,
- diaľnice (drive koncept!

Všeobecné požiadavky na prijímateľa franchisy (franchisant):

- fyzická osoba s manažérskymi schopnosťami,
- kapitálová vybavenosť,
- organizačné schopnosti a flexibilita.
- skúsenosti s podnikaním v gastronómii sú výhodou.

 

VII. Kontakt
Meno: Ivo Vavříček
Email: [email protected]
Telefón: +420 602 537 265

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Zmena v Covid opatreniach od 3.1.2022: otvoria sa reštaurácie

Od 3.1.2022 sa môžu pre verejnosť otvoriť všetky reštaurácie. Aké podmienky musia splniť?

Prečo prezentovať kaviareň či reštauráciu na sociálnych sieťach?

Pandémia koronavírusu núti prejsť do online sveta aj gastro prevádzky. Sociálne siete im pritom ponúkajú mnohé benefity – aké to sú a vďaka čomu prilákajú nových zákazníkov?

Sólo reštaurácia bez akejkoľvek sociálnej interakcie

V období koronakrízy mnohí prišli na niečo netradičné a rozbehli nový podnik, na druhej strane sa už zabehnutí podnikatelia snažia nájsť kreatívny spôsob, ako vyhovieť stanoveným opatreniam a neskrachovať. Ako sa s pandémiou vyrovnávajú gastro prevádzky vo svete?

Gastronómia a jej „choroby“ očami zakladateľa street foodu s havajským poke

V čom spočívajú najväčšie problémy gastronómie, prečo a ako by sa mal zmeniť prístup majiteľov gastro prevádzok a vďaka čomu sa dá jednoduchšie zvládnuť kríza?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky