Franchisingová ponuka Bageterie Boulevard

Snívate o vlastnej bagetérii, ale neviete, kde začať a ako na to? Rozbehnúť vlastné podnikanie môžete aj v spolupráci s franchisingovým systémom Bageterie Boulevard. Investície do prevádzky sa v priemere vracajú už do 5 rokov.

I. Základné informácie o franchisingovom koncepte Bageterie Boulevard
Názov franchisingovej značky Bageterie Boulevard
Odvetvie: gastronómia
Krajina pôvodu franchisingového systému: Česká republika
Rok vzniku franchisingového systému: 2003
Celkový počet prijímateľov franchisy celosvetovo (franchisee)* 15
Celkový počet prijímateľov franchisy v Českej republike (franchisee)* 14
Počet prijímateľov franchisy (franchisee) v Slovenskej republike*: 1
Možnosť zakúpenia master licencie pre Slovenskú republiku: áno

* ku dňu publikovania článku

II. Popis hlavného produktu
Koncept ponúka kulinársky nadštandardné čerstvé bagety a dokazuje, že klasická bageta môže predstavovať chutný, jedinečný a navýsosť kvalitný kulinársky zážitok. Hlavným produktom sú bagety s náplňami, ktorých autormi sú renomovaní kuchárski majstri. Produktová rada Chef Menu je aktualizovaná každé tri mesiace.

Medzi ďalšie ikonické produkty patria pečené zemiaky s domácou tatarkou, ktoré sú obľúbené ako príloha k menu alebo ako malá desiata, ktorú si môžete vziať so sebou. Popularitu si získal tiež denne čerstvo pripravovaný domáci Ice Tea s limetkou.


III. Popis franchisingového konceptu Bageterie Boulevard
Franchisový systém

Bageterie Boulevard je moderný koncept reštaurácie bez obsluhy pre zaneprázdneného a pracujúceho človeka. Je založený na poskytovaní kvalitného a rýchleho servisu pri zachovaní maximálnej kvality ponúkaných produktov. Široké portfólio produktov reaguje na súčasný trend zdravej výživy a umožňuje tak osloviť širokú škálu zákazníkov. Vďaka prepracovanej logistike sú bagety zákazníkovi k dispozícii vždy čerstvé.

Ponúkame vám overený biznis koncept, pri ktorom sa priemerná návratnosť prevádzky pohybuje už od 4 do 5 rokov.


IV. Základné finančné informácie o franchisingovom koncepte Bageterie Boulevard
Potreba vlastného kapitálu v Eurách (bez vstupného poplatku): 100 000 Eur
Výška vstupného poplatku do systému (cena licencie): 15 000 Eur
Ročné prevádzkové poplatky (v % z tržieb): 8 % z tržieb bez DPH
Typická dĺžka nábehovej fázy tržieb v mesiacoch: 6 mesiacov
Typická dĺžka doby do otvorenia prevádzky (sprevádzkovania podnikania) v mesiacoch: 6 mesiacov

 

V. Popis výhod franchisingovej spolupráce
Služby poskytované franchisorom pred štartom podnikania
Posúdenie atraktivity lokality prevádzky: áno, podpora pri výbere lokality
Úvodné školenie áno, v dĺžke 22 týždňov
Pomoc s vypracovaním podnikateľského plánu: áno
Spracovanie projektu áno, vypracovanie a vedenie projektu
Zabezpečenie zásob/tovaru a pomoc so zariadením prevádzky: áno, projektová podpora
Pomoc s realizáciou úvodnej marketingovej kampane: áno,
Poskytnutie teritoriálnej exkluzivity: áno,
Informačný systém áno vrátane pokladničného systému
Možnosť odpustenia franchisingového poplatku 2 roky v prípade, ak je prevádzka v strate
Služby franchisora poskytované pravidelne počas podnikania:
Realizácia globálnych marketingových kampaní: áno
Denná podpora a konzultácie áno, po celú dobu trvania zmluvy
Finančné a manažérske poradenstvo áno, po celú dobu trvania zmluvy
Dodávky zásob áno
Možnosť spätného odkúpenia tovaru a zásob áno
Prevzatie prevádzky v prípade neúspešného podnikania áno


VI. Požiadavky na prijímateľov franchisy
Všeobecné požiadavky na lokalitu:

- mestá nad 50 000 obyvateľov,
- centrá miest, obchodné centrá / food courts,
- miesta s vysokým pohybom ľudí,
- diaľnice (drive koncept!

Všeobecné požiadavky na prijímateľa franchisy (franchisant):

- fyzická osoba s manažérskymi schopnosťami,
- kapitálová vybavenosť,
- organizačné schopnosti a flexibilita.
- skúsenosti s podnikaním v gastronómii sú výhodou.

 

VII. Kontakt
Meno: Ivo Vavříček
Email: [email protected]
Telefón: +420 602 537 265

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Sólo reštaurácia bez akejkoľvek sociálnej interakcie

V období koronakrízy mnohí prišli na niečo netradičné a rozbehli nový podnik, na druhej strane sa už zabehnutí podnikatelia snažia nájsť kreatívny spôsob, ako vyhovieť stanoveným opatreniam a neskrachovať. Ako sa s pandémiou vyrovnávajú gastro prevádzky vo svete?

Gastronómia a jej „choroby“ očami zakladateľa street foodu s havajským poke

V čom spočívajú najväčšie problémy gastronómie, prečo a ako by sa mal zmeniť prístup majiteľov gastro prevádzok a vďaka čomu sa dá jednoduchšie zvládnuť kríza?

Róbert Glatz z DollFin Poke: Najlepšia reklama je na tanieri

Skúsenosti z reštaurácie Jamieho Olivera pretavil do vlastného podnikania s havajským jedlom. Ako sa mu podarilo získať verných zákazníkov v priebehu pár dní aj bez propagácie?

Vstup so psom do reštaurácie či kaviarne - zrušenie zákazu od 21. 7. 2020

Psy, mačky a iné spoločenské zvieratá budú môcť od 21. júla navštíviť reštaurácie so svojimi pánmi. Za akých podmienok a čo na to hovoria majitelia gastro zariadení?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky