Deloitte: ZlavaDna.sk patrí k európskej špičke

Spoločnosť Deloitte udelila slovenskej firme CreativeWeb, ktorá prevádzkuje portál ZlavaDna.sk prestížne ocenenie za najrýchlejšie technologicky rastúcu spoločnosť v Strednej Európe a v kategórii Rising stars ju zaradil do TOP 10 najúspešnejších stredoeurópskych firiem.

CreativeWeb s projektom ZlavaDna.sk obsadila druhé miesto a umiestnila sa ako jediná slovenská firma v tejto kategórii s nárastom výnosu 979%, za obdobie posledných troch rokov. Ide o jedno z najväčších ocenení slovenskej firmy v histórii programu Deloitte, v kategórii Rising Star. Za úspechom CreativeWeb stoja jej zamestnanci, klienti a zákazníci portálov ZlavaDna.sk.

Ako prezradil konateľ spoločnosti CreativeWeb Zdenko Hoschek, „Toto medzinárodné ocenenie nás nesmierne teší a je obrovským zadosťučinením pre celý tým Creative Web. Základom úspechu projektu ZlavaDna.sk je spokojnosť našich partnerov a zákazníkov, férový prístup a rokmi vybudované vzťahy. Ocenenie preto vnímame ako veľký záväzok práve voči nim, dodalo nám velľkú chuť do práce, ktorá nás veľmi baví a máme z nej radosť."

Článok pokračuje pod reklamou

CreativeWeb je slovenská firma, ktorá od roku 2010 prevádzkuje lídra na trhu, portál kolektívneho nakupovania na Slovensku, ZlavaDna.sk. Ďalším úspešným projektom spoločnosti CreativeWeb je aj najväčší gastronomický portál – Obedovat.sk. Skupina pôsobí na Slovensku i v Českej republike, kde prevádzkuje portály SlevaDne.cz a Lucnhtime.cz.

V kategórii Rising Star spoločnosť Deloitte hodnotí „mladé“ spoločnosti, ktoré sa vyznačujú veľkým potenciálom, ale na trhu pôsobia príliš krátko na to, aby splnili kritérium minimálne päťročnej prevádzky, ktoré sa vyžaduje v hlavnej kategórii. Spoločnosti musia podnikať tri až päť rokov a ich výnosy musia presiahnuť 30 000 EUR v každom z uplynulých troch rokov.

„Rising Star je ocenenie rýchleho rastu pre spoločnosti, ktoré sú príliš mladé, aby sa zaradili medzi 50 technologicky najrýchlejších firiem v Strednej Európe, ale dosť dobré na to, aby boli ocenené" – zdôraznil Marek Metrycki, Fast 50 Programme Leader Deloitte Central Europe.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Nebezpečenstvo prirýchleho rastu malých firiem

Príliš rýchly rast malých firiem môže byť tak nebezpečný ako rast žiaden. Pripadáte si, že neustále fungujete v krízovom režime a zrazu detailne nepoznáte každého človeka v tíme. Firma je tá istá, ale okolnosti sa zmenili. A je nutné sa im prispôsobiť. Aké sú nebezpečenstvá prirýchleho rastu a ako sa im vyhnúť?

Prečo firmy nerastú - robíte správne veci v pravý čas?

Príčinou prečo firmy nerastú, nevyužívajú svoj potenciál a podnikatelia bojujú s časom je, že sa často sústredia na správne aktivity, ale v nesprávny čas. Ako sa vyhnúť zbytočným chybám a robiť to čo treba v pravý čas?

10 najčastejších dôvodov prečo sa vášmu podnikaniu nedarí!

Často zo všetkých strán počúvame o skvelých podnikateľských príbehoch. V skutočnosti však pomerne veľa start-upov nedokáže preraziť. Nedávny prieskum CB Insights na vzorke 101 start-upov ukazuje dôvody prečo je tomu tak. Možno aj vďaka nim sa dokážete vyvarovať chýb a nakopnúť svoje podnikanie na vyšší level.

Ako byť úspešným lídrom? Rozprávali sme sa so Zdenkom Hoschekom, šéfom ZlavaDna.sk

Zdenko Hoschek je podnikateľom od roku 2010. Za tento krátky čas sa mu podarilo vybudovať firmu, ktorá má ročný obrat 25 mil. eur, zamestnáva viac než 120 ľudí a v minulom roku predala 2 svoje projekty indicko-americkej firme za 3,25 mil. USD. Okrem toho zbiera ceny pre firmu i ako jednotlivec doma aj v zahraničí. Čo stojí za jeho úspechom? Zdenko vraví, že je za tým vedomá práca s emóciami.