Slovensko opäť hľadá výnimočnú ženu – podnikateľku

Slovensko opäť hľadá výnimočnú ženu – podnikateľku

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Slovensko už po 17.-krát v poradí hľadá najlepšiu podnikateľku z radov žien, ktoré dokážu úspešne skĺbiť povinnosti vlastného biznisu s rodinným životom. Prestížna biznis súťaž Podnikateľka Slovenska aj tento rok rozdá ocenenie trom ženám – podnikateľkám, ktorým sa podarilo presadiť na konkurenčne nabitom trhu.

Titul „Podnikateľka Slovenska 2016“ opäť rozdáva Slovak Business Agency. Jeho hlavnou výzvou je motivovať podnikateľky, ktoré sú vo svete biznisu len krátko, a odovzdať uznanie tým, ktoré sú na trhu už etablované. Súťaž upozorňuje na nezastupiteľnú úlohu žien vo svete podnikania a vyzdvihuje podnikateľské úspechy výnimočných biznismeniek. Tie sa do súťaže nemusia prihlasovať len samé: prihlášku za nich môžu poslať ich zamestnanci, klienti, rodina či priatelia a dať im tak najavo obdiv a uznanie za ich prácu. Prihlášky je možné vypĺňať do konca roka na webe www.podnikatelkaslovenska.sk.

Novú hrdinku spomedzi podnikateliek spoznáme v marci budúceho roka v troch kategóriách: vynikajúca podnikateľka (podnikajúca viac ako 3 roky), začínajúca podnikateľka (podnikajúca od 1 do 3 rokov) a úspešná živnostníčka. Okrem týchto troch ocenení si vždy jedna z dám domov odnáša hlavnú cenu súťaže – titul Podnikateľka Slovenska. Jeho držiteľkou je v súčasnosti Želmíra Komorechová, ktorú Slovensko pozná ako majiteľku úspešnej spoločnosti výživových a farma doplnkov pre športovcov Kompava, s. r. o. Majiteľka spoločnosti Kompava, s. r. o., sa v roku 2016 zároveň stala víťazkou kategórie vynikajúca podnikateľka.

V kategórii začínajúca podnikateľka sa minulý rok darilo Ľubici Mačugovej z firmy Cyprianus, s. r. o., ktorá sa zaoberá výrobou hand made kozmetiky a predajom šperkov z polodrahokamov. Úspešnou živnostníčkou sa stala Renáta Hermysová, ktorá v priestoroch chránenej dielne firmy Majolika R vyrába keramické výrobky. Sedemnásty ročník súťaže odhalí ďalšie tri mená, ktoré sa zapíšu do siene ocenených žien – podnikateliek Slovenska.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.


Poznáme víťazky súťaže Podnikateľka Slovenska 2018

Devätnásty ročník súťaže Podnikateľka Slovenska priniesol viacero noviniek a jej výsledky vyhlásili 19. februára v Stĺpovej sieni bratislavskej Reduty. Absolútnou víťazkou súťaže sa stala a cenu Podnikateľka Slovenska 2018 si z rúk predsedu vlády Petra Pellegriniho prevzala farmárka Barbora Figlušová so svojim projektom Čučoriedkovo.

Hľadáme Podnikateľku Slovenska 2018

Poznáte vo svojom okolí šikovnú podnikateľku, ktorá si zaslúži ocenenie? Stretli ste sa s dámou, ktorej podnikanie vám imponuje? Alebo sama patríte medzi podnikateľky a trúfate si uspieť v prestížnej súťaži, ktorá má za sebou už 18 ročníkov? Neváhajte a prihláste sa do 19. ročníka súťaže Podnikateľka Slovenska.

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka

Je zakladateľkou kozmetickej značky Navia a vďaka aromaterapii sa naučila spoznávať účinky esenciálnych olejov. Je trpezlivá a do práce odbieha aj o druhej v noci, aby pre svojich zákazníkov namiešala tie najkvalitnejšie produkty z čistej prírody.

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby

Kto chce nakupovať ,,bez obalu“ môže zájsť k lokálnym farmárom alebo navštíviť mestský trh, ale hrsť šošovice či tri odmerky kakaa kúpite iba v obchodíku ZeroWaste.