Hľadáme Podnikateľku Slovenska 2018

Hľadáme Podnikateľku Slovenska 2018

Poznáte vo svojom okolí šikovnú podnikateľku, ktorá si zaslúži ocenenie? Stretli ste sa s dámou, ktorej podnikanie vám imponuje? Alebo sama patríte medzi podnikateľky a trúfate si uspieť v prestížnej súťaži, ktorá má za sebou už 18 ročníkov? Neváhajte a prihláste sa do 19. ročníka súťaže Podnikateľka Slovenska.

„Dnes už mnohé ženy kráčajú vlastnou cestou a snažia si vybudovať pocit nezávislosti. Práve pre nich je určená táto súťaž. Súťaž, ktorá sa snaží zároveň inšpirovať ostatné, aby ich príklad nasledovali,“ vraví riaditeľka súťaže Lucia Veselská. „Osemnásty ročník posunul súťaž Podnikateľka Slovenska o značný kus vyššie. Verím, že úspechom sa skončí aj ten devätnásty a naše aj očakávania podnikateliek aj prekoná a opäť posunie na kvalitatívne vyšší level,“ pokračuje Veselská.

V 19. ročníku organizátori okrem novej súťažnej kategórie Ženský Tech Startup, pripravili aj niekoľko ďalších noviniek. „Naším cieľom je počas celého roka komunikovať smerom k verejnosti všetky benefity, ktoré podnikanie pre ženy prináša, a čím je ich prínos pre hospodárstvo podstatný,“ tvrdí Lucia Veselská.

„Keď je podnikateľka úspešná, je spokojná ako žena, ale aj ako človek a spokojné je aj jej blízke okolie. A tak ako podporujeme každý zmysluplný a životaschopný podnikateľský príbeh a úspech, rovnako veríme, že aj v novom ročníku naše snaženie podporia partneri, ktorých oslovila myšlienka fenoménu ženského podnikania a toho, že bez úspešných žien nebude úspešné Slovensko!“, dodáva Veselská.

Súťažné kategórie v Podnikateľke Slovenska 2018

Podnikateľky budú rovnako ako v minulom roku, v ktorom bojovalo až 150 kandidátok, súťažiť v štyroch tradičných kategóriách a jednej novej:

  1. Začínajúca podnikateľka - je určená biznismenkám, ktoré podnikajú menej ako tri roky
  2. Úspešná živnostníčka
  3. Inovatívna Podnikateľka - hodnotí inovatívny prístup za posledné tri roky bez ohľadu na štádium, v ktorom sa firma nachádza. V rámci kategórie Inovatívna podnikateľka hľadá SBA príklady toho, ako slovenské podnikateľky pomocou moderných technológií dokázali zlepšiť svoje podnikanie.
  4. Výnimočná Podnikateľka – v tejto kategórii sa hodnotí riadený výnimočný rast za posledné tri roky bez ohľadu na štádium, v ktorom sa firma nachádza.
  5. Ženský Tech Startup – ide o novú kategóriu a ocenenie v nej bude patriť podnikateľke, ktorej ponúkaný produkt alebo služba má základ v technológiách a má globálny potenciál a podniká mene ako päť rokov.

Tá najlepšia sa stane Podnikateľkou Slovenska 2018. Udelené budú aj špeciálne ceny.

Akým spôsobom prebieha výber v súťaži Podnikateľka Slovenska 2018

Po uzavretí nominácie vyberie odborná porota tri finalistky pre každú kategóriu. O víťazkách potom prostredníctvom hlasovania na webovej stránke súťaže rozhodne znovu verejnosť.

Kedy sa dozviete výsledky

Vyhlásenie výsledkov sa dozvieme na Slávnostnom galavečeri súťaže 19. februára 2019 v Stĺpovej sieni historickej budovy Reduty v Bratislave. Už teraz sa tešíme na množstvo inšpiratívnych podnikateľských príbehov.

Akým spôsobom a dokedy sa dá prihlásiť?

Prihlasovanie prebieha na webovej stránke www.podnikatelkaslovenska.sk. Prihlásiť sa či nominovať svoju favoritku môžete až do 15. januára 2019.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Poznáme víťazky súťaže Podnikateľka Slovenska 2018

Devätnásty ročník súťaže Podnikateľka Slovenska priniesol viacero noviniek a jej výsledky vyhlásili 19. februára v Stĺpovej sieni bratislavskej Reduty. Absolútnou víťazkou súťaže sa stala a cenu Podnikateľka Slovenska 2018 si z rúk predsedu vlády Petra Pellegriniho prevzala farmárka Barbora Figlušová so svojim projektom Čučoriedkovo.

Barberka Radka Štefániková: Ďalší pán na holenie až o mesiac!

Radka vyštudovala strednú školu a chcela byť kaderníčka. Nie však hocijaká. Už počas štúdia inklinovala k pánskym strihom a lákalo ju strihať inak ako v bežných kaderníctvach. Ako malá veľmi rada kreslila a v dospelosti chcela svoju kreativitu pretaviť aj do práce. V roku 2017 si v Považskej Bystrici otvorila barbershop a o rok neskôr v ňom vítala stovky nových zákazníkov.

Jana Bednárová (Chutné kytice): Firma je naše štvrté dieťa

Za šesť rokov podnikania namočili do čokolády už milión jahôd. Pred štartom nevedeli o potravinárstve takmer nič, dnes majú viac ako desaťtisíc objednávok ročne.

Lucia Pašková (CURAPROX): Učíme ľudí zachovať si svoje zuby až do smrti

Nešlo jej o zarábanie peňazí, chcela vzdelávať mladých. Začiatočný kapitál si požičala od rodičov a zo Švajčiarska priniesla na Slovensko farebné zubné kefky. Dnes sú u nás lovebrandom.