Život za značkou: Banik a syn - podnikanie s ľudskou tvárou

František Baník riadi rodinnú firmu netradičným spôsobom. Jeho metódy pripadajú mnohým podnikateľom zvláštne a niektorým aj smiešne. On je však presvedčený, že práve vďaka nim je ich firma úspešná. Svoje postupy odporúča aj iným. Tvrdí, že zmena prístupu k zamestnancom dokáže vyriešiť väčšinu problémov v mnohých firmách.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Z klenotníctva do ulíc – ako sa šperky počas lockdownu dostali k zákazníkom

Pandemické opatrenia zatvorili aj jedno z amerických klenotníctiev, no jeho majiteľ sa rozhodol, že nebude sedieť doma v papučiach. Svoje šperky aj naďalej ponúka zákazníkom, avšak iným, kreatívnym spôsobom.

Alexandra Šeligová z Ihličkova: Recept starých rodičov pretavila do úspešného podnikania

Rodina je za vznikom jej firmy, no nenahraditeľnú úlohu má aj v jeho fungovaní. Zakladateľka Ihličkova o výhodách rodinného podnikania, aj o prínose koronakrízy a súťaže Mladý inovatívny podnikateľ.

Róbert Glatz z DollFin Poke: Najlepšia reklama je na tanieri

Skúsenosti z reštaurácie Jamieho Olivera pretavil do vlastného podnikania s havajským jedlom. Ako sa mu podarilo získať verných zákazníkov v priebehu pár dní aj bez propagácie?

Včelárstvo päťkrát inak: Inovatívne nápady slovenských včelárov

Včelárske podnikanie nie je len o mede. Ponúka tiež široký priestor na inovácie. Ako ho využili slovenskí včelári?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky