Minimálna mzda od 1.1.2011

Nariadením vlády SR bola dňa 13. októbra 2010 ustanovená  suma minimálnej mzdy na rok 2011 na 317 eur za mesiac pre zamestnanca odmeňovaného mesačnou mzdou a 1,822 eura za každú hodinu odpracovanú zamestnancom.

Nariadením vlády SR bola dňa 13. októbra 2010 ustanovená  suma minimálnej mzdy na rok 2011 na 317 eur za mesiac pre zamestnanca odmeňovaného mesačnou mzdou a 1,822 eura za každú hodinu odpracovanú zamestnancom. Toto nariadenie nadobúda účinnosť 1. januára 2011.

Informácie o akutálnej výške minimálnej mzdy, ktorá platí pre rok 2020 nájdete v článku Minimálna mzda od 1.1.2020.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Bezplatný webinár pre podnikateľov a účtovníkov. Ako sa pripraviť na e-faktúru 2027?

E-fakturácia od roku 2027 zmení vystavovanie aj prijímanie faktúr. Čo nové pravidlá prinesú podnikateľom a ako sa na ne pripraviť? Dozviete sa na bezplatnom odbornom webinári 16. novembra 2026.

Energetické dokumenty k budove: ktoré sú povinné a kedy ich potrebujete?

Projektové energetické hodnotenie, energetický certifikát a energetický audit majú odlišné účely. Zistite, kedy ich potrebujete, kto ich môže vypracovať a čo si overiť pri výbere dodávateľa.

Registrácia do goAML: Povinnosti účtovníkov, poradcov a ďalších podnikateľov

Musíte sa registrovať do goAML, aj keď máte účtovníctvo či ekonomické poradenstvo iba zapísané, no nevykonávate ich? Odborníčka vysvetľuje registračné povinnosti vybraných podnikateľov aj praktické otázky registrácie.

Firmy čakajú nové pravidlá pri výstavbe a obnove budov

Nová európska smernica o energetickej hospodárnosti budov, známa ako EPBD, postupne mení podmienky pre novostavby aj existujúce budovy. Pre developerov, vlastníkov nehnuteľností aj firmy zo stavebníctva to neznamená iba nové technické požiadavky. Dôležitý bude aj moment, kedy sa energetické riešenie začne v projekte riešiť.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky