Nová služba Online fakturácia a prehľad o firme výrazne pomôže účtovníkom aj podnikateľom

Spoločnosť KROS pripravila službu „Online fakturácia a prehľad o firme“, vďaka ktorej je možné prepojiť ekonomické programy ALFA plus a OMEGA s online fakturáciou. Táto novinka dokáže výrazne ušetriť čas a námahu nielen účtovníkom a účtovným firmám, ale aj ich klientom.

V súčasnosti veľa účtovných firiem a ich klientov nefunguje úplne ideálne:

  • Účtovníci musia naháňať svojich klientov, aby im včas dodali vystavené faktúry. Faktúry musí ručne prepisovať a nahadzovať do softvéru, čo je prácne a zaberie to veľa času.
  • Klienti nosia účtovníkom faktúry na poslednú chvíľu, musia ich posielať emailom alebo tlačiť a „nosiť v igelitke“.
  • Klienti neustále volajú účtovníkom, či už je daná faktúra uhradená.
  • Faktúry sú často nekompletné, chýbajú dôležité údaje alebo obsahujú chyby.
  • Účtovníkom sa často práca nahromadí na konci mesiaca, keď musia spracovať faktúry z viacerých firiem, čo je stresujúce.
  • Majitelia firiem od účtovníkov požadujú aktuálne informácie o stave ich firmy. Ako vyzerá DPH? Aký stav mám na účte? Aké mám pohľadávky? Účtovníci potom strávia veľa času s prípravou a kompletizáciou prehľadov.
Článok pokračuje pod reklamou

Ide to aj inak!

Služba Online fakturácia a prehľad o firme dokáže vyriešiť všetky tieto problémy a uľahčí tak prácu účtovníkom, účtovným firmám a aj ich klientom pri spracovávaní faktúr. Vďaka prepojeniu ekonomických programov ALFA plus a OMEGA s online fakturáciou budú účtovníci aj ich klienti môcť používať rýchlejšie, jednoduchšie a modernejšie funkcie pri tvorbe a spracovávaní faktúr.

Ako služba Online fakturácia a prehľad o firme pomôže účtovníkovi, účtovnej firme a jej klientom?

  • Klienti vystavujú faktúry online a zadarmo, cez internet, na notebooku alebo tablete. Faktúry sú vždy legislatívne správne a obsahujú všetky potrebné údaje.
  • Účtovník si jedným klikom stiahne vystavené faktúry do programu ALFA plus alebo OMEGA a môže ich spracovať. Faktúry sťahuje vtedy, kedy potrebuje.
  • Klient online uvidí, či už sú faktúry uhradené.
  • Majiteľ firmy na internete uvidí aj dôležité prehľady o svojej firme, napr. (pohľadávky, záväzky, DPH, náklady, výnosy, stav bankových účtov, pokladní a ďalšie).

Služba so zľavou 30 %

Služba Online fakturácia a prehľad o firme je dostupná od 1. 7. 2014 v troch variantoch Mini, Štandard a Prémium. Služba je platená a zakupuje sa vždy na 1 rok. Do konca augusta 2014 je možné službu získať so zľavou 30 %.

Viac informácií na www.kros.sk/onlinefakturacia.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Sadzby DPH od 1.7.2025 na Slovensku

Od 1.7.2025 sa rozširuje uplatnenie zníženej sadzby DPH 5 % na vybrané tovary a služby. V článku prinášame ich prehľad aj s kompletným zoznamom tovarov a služieb so zníženou sadzbou DPH.

Zmeny v odpisovaní majetku od 1.1.2026

Aké zmeny v odpisovaní majetku nastanú od 1. januára 2026? Koľko rokov sa bude odpisovať technické zhodnotenie budov, v ktorých sa poskytujú ubytovacie služby alebo sa vykonáva šport?

Smernica EÚ ViDA: prináša e-faktúru a zásadné zmeny v DPH

Jednotná registrácia DPH, e-fakturácia či povinnosti pre platformy ponúkajúce krátkodobé ubytovanie. Čo čaká firmy v najbližších rokoch v súvislosti s novou smernicou EÚ?

Banky zúčtujú transakčnú daň rôzne, firmy to môže stáť peniaze

Niektoré banky daň z finančných transakcií zúčtujú hneď, iné až o týždne – skrytý detail, ktorý môže predražiť účtovníctvo alebo spôsobiť výpadok financií. Ako pristupuje k DFT päť slovenských bánk?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky