Sociálne siete

Sociálne siete sú fenomén tejto doby. Sociálne siete a základné pojmy. Stále viac a viac firiem stavia na sociálne siete, aby sa dozvedeli informácie od svojich zákazníkov a ešte viac sa s nimi zblížili. Investícia do sociálnych sietí sa stáva nutnosťou, nie luxusom. Zviditeľnite Vašu firmu s minimálnymi nákladmi na sociálnych sieťach. Tipy a triky ako prezentovať podnikanie na sociálnych sieťach.

Online a offline marketing: ako na efektívnu reklamu?

Spôsobov, ako propagovať firmu v online prostredí, je niekoľko. Podľa čoho si vybrať tú najvhodnejšiu a ako prepojiť online marketing s offline propagáciou?

Rozbeh e-shopu: 10 krokov, ktoré treba urobiť

Rozbehnúť úspešne online obchod nie je len tak. Ako ho založiť, na čo dať pozor pri tvorbe domény či mailovej adresy a ako si získať prvých zákazníkov?

Ako získať zákazníkov pomocou reklamy na internete?

PPC reklama vo vyhľadávači či na sociálnych sieťach, alebo e-mail marketing – aké sú ich výhody a nevýhody a ako hlboko musí podnikateľ pri nich siahnuť do vrecka?

Stories na sociálnych médiách a ich využitie v marketingu firmy

Už takmer desaťročie sú súčasťou sociálnych sietí tzv. stories. Aké sú najnovšie trendy zdieľania pomocou tohto nástroja a ako ich využiť efektívne v marketingu firmy?

User onboarding bez testovania: pomôžu štyri overené modely

Vypracovanie user onboardingovej stratégie si vyžaduje dostatok času, personálnych aj finančných kapacít. Pokiaľ nič z toho podnikateľ nemá, pri tvorbe onboardingového sprievodcu sa môže riadiť štyrmi overenými modelmi.


Komunikačné aplikácie a ich využitie v marketingu firmy

Ako osloviť zákazníkov prostredníctvom aplikácie na online komunikáciu? Porovnanie funkcií a výhod najčastejšie využívaných platforiem v Európe – Messenger a WhatsApp.

Prečo prezentovať kaviareň či reštauráciu na sociálnych sieťach?

Pandémia koronavírusu núti prejsť do online sveta aj gastro prevádzky. Sociálne siete im pritom ponúkajú mnohé benefity – aké to sú a vďaka čomu prilákajú nových zákazníkov?

Videomarketing na sociálnych sieťach: prečo a ako ho využiť?

Vývoj používateľského správania na internete naznačuje, že na sociálnych sieťach zaujmú skôr jednoduchšie a kratšie formáty obsahu. Populárne sú najmä videá. Ako ich využiť v prospech podniku?


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky