Email marketing

Email marketing je propagovanie tovaru alebo služieb pomocou emailovej komunikácie. Aké sú nástroje na email marketing a čomu sa treba vyhnúť? Ako vytvoriť pútavú emailovú reklamu? Čo je to spam? Kedy sa reklamný (marketingový) email stane spamom? 


Ako získať do e-mailovej databázy za týždeň viac ako tisíc odberateľov

Ak by som sa nezaujímala o e-mail marketing, celkom iste by som dnes nebola publikovanou autorkou. Týmto marketingovým nástrojom možno otriaslo GDPR, napriek tomu je e-mail jeden z najsilnejších spôsobov komunikácie a každému autorovi môže výrazne pomôcť.

Automatizácia e-mailov ako efektívny nástroj marketingu

Veľké firmy používajú cielené automatické zasielanie e-mailov svojim zákazníkom už dávno, v malých firmách, či eshopoch je tento efektívny nástroj stále pomerne neznámy.

Odštartujte svoj email marketing aj vďaka emoji

Emoji, smajlík, emotikon, symboly, je jedno ako ich nazvete, ale určite sa aj k vám už dostali emaily, ktorých predmet obsahoval emoji. Pobavilo vás to, presvedčilo, aby ste email otvorili alebo to vo vás vyvolalo nedôveru? Tu nájdete odpoveď na to, prečo by ste ich mali používať, či sú profesionálne a tipy ako s nimi začať.

Kedy je emailová ponuka, newsletter či SMS považovaná za nevyžiadanú poštu (spam) a ako sa proti spamu brániť?

Na čo si dávať pozor pri formulácii obchodnej ponuky vo forme emailu či SMS, komu možno nahlásiť nevyžiadanú poštu a aké sú sankcie za odosielanie spamu.

Na čo si dávať pozor pri direct marketingu

Pomocou direct marketingu môžete osloviť veľkú a pomerne dobre segmentovanú cieľovú skupinu zákazníkov. Čo však treba dodržať, aby ste neposielali spam?


Nástroje na e-mail marketing

Prinášame potrebné informácie na spustenie e-mailových kampaní spolu s porovnaním služieb, ktoré možno využiť.

Naučte sa merať úspešnosť e-mailových kampaní

E-mail predstavuje veľmi efektívny spôsob ako osloviť vašich zákazníkov dobre pripravenou a kreatívnou správou. Nie je preto divu, že je veľmi obľúbeným marketingovým nástrojom mnohých firiem.

Ako spravovať údaje o svojich zákazníkoch a neporušovať pritom zákon

Zhromažďujete údaje potenciálnych zákazníkov, ktoré ste našli na internete a posielate na ne ponuku svojich služieb? Potom si dávajte pozor, môžete mať totiž vážne problémy so zákonom.