5 tipov ako si ochrániť facebookový profil?

Špecialisti spoločnosti Facebook vám ponúkajú špičkové tipy, ktoré pomôžu uchovať vašu stránku, profil a firmu v bezpečí. Je to celkom jednoduché. Ako chrániť seba aj svoje podnikanie.

  1. Uistite sa, že máte jasne nastavené pravidlá o tom, kto môže spravovať Vašu facebookovú stránku. Viac správcov môže byť síce pre správu stránky efektívnejšie, ale s vyšším počtom správcov stránky sa zvyšuje aj bezpečnostné riziko.
  2. Uistite sa, že každému správcovi je priradená správna rola: administrátor, editor, moderátor, človek zodpovedný za inzerciu alebo analytik. Podrobnosti k rôznym typom prístupových práv pre jednotlivé roly nájdete v sekcii Roly stránky (Page Roles) v Pomocníkovi Facebooku (Facebook Help Center).
  3. Nezabudnite zamestnancom, ktorí vo Vašej firme ukončia pracovný pomer, odobrať rolu Správca stránok. Ako to urobiť? Choďte na facebookovú stránku svojho podniku, kliknite na Nastavenia (Settings) a prejdite na Roly stránky (Page Roles). Bývalého zamestnanca z jeho roly odstráňte kliknutím X vedľa jeho mena, potom kliknite na tlačidlo Uložiť zmeny (Save Changes).
  4. Zapnite funkciu Schvaľovať prihlásenie (Login Approvals) na všetkých účtoch – vrátane účtov zamestnancov, ktorí môžu spravovať vašu stránku. Schvaľovanie prihlásenia je bezpečnostný mechanizmus, ktorý od vás vyžaduje zadanie určitého kódu vo chvíli, keď sa niekto pokúsi prihlásiť k Vášmu účtu z nerozpoznaného zariadenia. Kód bude odoslaný na Vaše mobilné zariadenie. Zapnúť funkciu Schvaľovať prihlásenie na svojom účte môžete v sekcii Zabezpečenie účtu (Security settings).
  5. Zabezpečte si mobilné zariadenie. Facebook sa pri overovaní spolieha na mobilné telefóny, čo znamená, že zabezpečenie mobilného telefónu je dôležitou súčasťou postupu, ako Váš facebookový účet a stránku udržiavať v bezpečí. Mobilné zariadenie môžete zabezpečiť pomocou akejkoľvek zabezpečovacej funkcie, ktoré máte v telefóne k dispozícii, ako sú napríklad kódy, PINy a heslá.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Rozbeh e-shopu: 10 krokov, ktoré treba urobiť

Rozbehnúť úspešne online obchod nie je len tak. Ako ho založiť, na čo dať pozor pri tvorbe domény či mailovej adresy a ako si získať prvých zákazníkov?

Ako získať zákazníkov pomocou reklamy na internete?

PPC reklama vo vyhľadávači či na sociálnych sieťach, alebo e-mail marketing – aké sú ich výhody a nevýhody a ako hlboko musí podnikateľ pri nich siahnuť do vrecka?

Stories na sociálnych médiách a ich využitie v marketingu firmy

Už takmer desaťročie sú súčasťou sociálnych sietí tzv. stories. Aké sú najnovšie trendy zdieľania pomocou tohto nástroja a ako ich využiť efektívne v marketingu firmy?

User onboarding bez testovania: pomôžu štyri overené modely

Vypracovanie user onboardingovej stratégie si vyžaduje dostatok času, personálnych aj finančných kapacít. Pokiaľ nič z toho podnikateľ nemá, pri tvorbe onboardingového sprievodcu sa môže riadiť štyrmi overenými modelmi.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky