Dnes štartuje prvý vzdelávací e-commerce program pod názvom Pricemania Academy

Cieľom programu bude pozdvihnúť celkovú úroveň know-how v rámci on-line segmentu. Formou tematických workshopov prispeje k rozvoju tohto perspektívneho a rýchlo rastúceho odvetvia. Výsledkom by mali byť vo finále spokojní užívatelia a zákazníci a prosperujúce slovenské on-line firmy.

Na slovenskom internetovom trhu aktuálne pôsobí aktuálne viac než 5 000 e-shopov a on-line firiem. Ešte nikdy nebolo náročnejšie odlíšiť sa od konkurencie a vybudovať úspešný a ziskový e-shop. Dlhodobý rozvoj e-shopu si vyžaduje hlboké know-how a skúsenosti z množstva oblastí, ktoré sú navzájom prepojené, od analýzy a segmentácie trhu, cez nastavenie stratégie, zostavenie biznis plánu, vytvorenie kvalitného a dôveryhodného e-shopu, efektívne vedenie marketingových kampaní až po ich kvalifikované vyhodnocovanie a neustálu optimalizáciu. „Projekt Pricemania Academy sme vytvorili na základe skúseností z iných vzdelávacích eventov, kde nám často chýbali poznatky a skúsenosti okamžite využiteľné v praxi, ktoré by vás ako podnikateľa alebo on-line marketéra reálne posúvali ďalej. Ďalším dôvodom je výrazný nedostatok know-how u mnohých on-line firiem, čo má za následok nízku výkonnosť webov a často sklamaných zákazníkov“, tvrdí Michal Král, CEO portálu Pricemania.sk a tvorca myšlienky Pricemania Academy.

Projekt bude realizovaný formou  školení,  workshopov a webinárov v menších skupinách (väčšina eventov s max. 20 účastníkmi). Prioritou je priniesť nielen teoretické poznatky, ale najmä praktické rady, skúsenosti a poznatky, ktoré budete okamžite vedieť využiť v praxi pre zvýšenie výkonnosti a ziskovosti vášho on-line biznisu. „Podobný model na Slovensku veľmi chýbal. Majitelia e-shopov, agentúry a online firmy investovali ročne stovky eur do konferencií, kde im často predstavili trendy a naznačili dôležité oblasti – nie však reálne techniky a nástroje, ako ich úspešne realizovať. My účastníkom Pricemania Academy prinesieme možnosť učiť sa v praxi – a to od tých popredných profesionálov, akých na Slovensku a v Čechách máme“, dodáva Král. 

Program Pricemania Academy štartuje otváracím eventom vo štvrtok 4.4.2013 od 18:00 v coworkingovom centre Connect, kde organizátori programu predstavia celý projekt, hlavné okruhy a témy vzdelávania a panelová diskusia medzi hlavnými spíkrami dá odpoveď na otázku, ktoré oblasti sú medzi slovenskými on-line firmami najviac zanedbávané a kde existuje najväčší priestor na zlepšenie.

V  rámci Pricemania Academy vás budú školiť aj títo odborníci:
 

Attila Urbán pôsobí v digitálnej agentúre Zaraguza na pozícii riaditeľa digitálnych médií. Medzi jeho hlavné činnosti patrí tvorba digitálnej a mediálnej stratégie, správa a vyhodnocovanie mediálnych kampaní. Svoje prvé skúsenosti s online prostredím  začal zbierať ako jeden zo zakladateľov e-shopu Outdoorzone.sk.  Neskôr pokračoval v spoločnosti Etarget na pozícii country manažéra pre bulharský trh.  Nakoniec v roku 2011 zakotvil v kreatívnymi cenami ovenčenej Zaraguza Digital. Attila sa v rámci Pricemania Academy bude venovať téme efektívneho využívania a vyhodnocovania aktivít na sociálnych sieťach.  
Martin Krupa je riaditeľ spoločnosti ui42. Internetu a webom sa venuje profesionálne od roku 1996. Zaujíma ho najmä oblasť user experience (UX) alebo usability, po slovensky použiteľnosť webov, webových aplikácii, intranetov ale aj softvéru vôbec. Vedie Seminár o komplexných webových aplikáciach na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky Univerzity Komenského v Bratislave. Konzultuje rozvoj webov a online komunikáciu pre viacero neziskových organizácii. Je členom Slovenskej informatickej spoločnosti. Martin Krupa sa v rámci Pricemania Academy bude venovať téme použiteľnosti webov, jej testovaniu a dopadu na reálnu výkonnosť webov.  
Vladimír Cintula je hlavným analytikom a senior SEO/SEM konzultantom v spoločnosti RIESENIA.com s viac ako 6 ročnými skúsenosťami. Má na starosti prípravu, správu a vyhodnocovanie komplexných online kampaní v rôznych reklamných systémoch ako aj školenia klientov v danej problematike. Vlado je držiteľom certifikátov Google Analytics Qualified Individual a Google AdWords Qualified individual. V súčasnosti sa aj angažuje ako projektový manažér pri vývoji nástroja AdBOOST, ktorý je určený veľkým inzerentom a reklamným agentúram. Vlado sa v rámci Pricemania Academy bude venovať témam týkajúcich sa pokročilej analytike v prostredí Google Analytics a efektívnej správe kampaní v systéme Google AdWords.  
Daniel Zaiček pracuje ako account manager v spoločnosti B2B group. Rozvíja a vyhľadáva nové obchodné príležitosti. Pripravuje online stratégie a upriamuje sa na uplatňovanie noviniek z internetového marketingu do praxe. Daniel reprezentuje spoločnosť B2B GROUP na rôznych seminároch a konferenciách, kde prednáša o vyhľadávačoch a výkonnostnom marketingu. Má skúsenosti z oblasti výroby a návrhov portálov, webov, e-shopov a ich využiteľnosti z užívateľského, ako aj obchodného pohľadu. Daniel sa v rámci Pricemania Academy bude venovať témam týkajúcich PPC reklamných systémov, ich efektívnemu využívaniu a vyhodnocovaniu v medzinárodnom prostredí.

Viac info o projekte nájdete na:
www.pmacademy.sk

Staňte sa fanúšikmi projektu Pricemania Academy aj na facebooku:
https://www.facebook.com/pricemaniaacademy


a nezabudnite prísť na Pricemania Academy Kickoff:
https://www.facebook.com/events/539401929444079/

 

Podnikajte.sk informovala

Mgr. Simona Chrappová
Marketing & PR Manager
email: simona.chrappova@pricemania.sk
mobil: +421 911 665 486
spoločnosť: Pricemania s. r. o., Priemyselná 1/A, 821 09 Bratislava

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Rodinné firmy sa stretnú na unikátnom podujatí

Renomovaní zahraniční experti a majitelia rodinných firiem zo sveta pomôžu slovenským rodinným podnikom vyhnúť sa chybám pri generačnej výmene a poradia ako úspešne rásť.

Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Prepojenie online a offline sveta v reklame

Viac ako polovica nákupov na predajniach je ovplyvnená online reklamou. Také sú údaje z interných štatistík Facebooku. Otázka znie, ako prepojiť online prostredie s offline predajmi a domerať priamy dopad na tržby.

Investujete do digitálneho marketingu a nedarí sa vám? Možno vám chýba digitálna stratégia!

Ak vám vaše marketingové aktivity v online neprinášajú požadované výsledky napriek tomu, že do nich investujete značnú časť rozpočtu, je čas zamyslieť sa nad vašou digitálnou stratégiou.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky