Prvý rebríček online reputácie slovenských firiem

Agentúra VISIBILITY uverejnila na svojej stránke reputation.sk rebríček reputácie slovenských firiem nazývaný Index online reputácie. Nájdete v ňom hodnotenie dobrého mena na internete a záujem online publika o 108 slovenských firiem z deviatich rôznych oblastí. Index bude VISIBILITY aktualizovať každého pol roka.

Index v sebe zahŕňa štyri faktory, ktoré vypovedajú o online reputácii. Medzi tieto faktory patria sentiment prvých desiatich výsledkov vo vyhľadávaní na Google.sk hodnotený podľa stanovenej metodológie, veľkosť publika na sociálnych sieťach, počet zmienok o firme na veľkých slovenských portáloch SME.sk, Aktuality.sk, Pravda.sk a indexovaných stránok na Google.sk. Vďaka výsledkom sa firmy, ktoré boli zaradené do hodnotenia, môžu dozvedieť, či ich publikum hodnotí pozitívne, alebo by mali na svojej reputácii a obľúbenosti popracovať.

Hodnotené boli banky, komerčné poisťovne, zdravotné poisťovne, telekomunikačné služby, leasingové spoločnosti, online obchody, politické strany, vysoké školy a cestovné kancelárie. Zoznamy firiem boli čerpané z viacerých zdrojov, medzi ktorými bol napríklad portál Poistovne.sk či Banky.sk. Pri ostatných sa vychádzalo z analýz z roku 2010 a 2013.

,,Sledovanie online reputácie by malo byť pre každú firmu dôležitou súčasťou marketingu. Online monitoringom sa môžu firmy dozvedieť veľa o tom, čo si o nich myslia ich klienti, partneri či zamestnanci. Odhalením zlej reputácie v pravý čas sa dá zabrániť rôznym stratám, ktoré zo zlej reputácie vyplývajú. ” hovorí Juraj Sasko, konateľ VISIBILITY.

V prvom hodnotení najlepšie uspeli v jednotlivých kategóriach ČSOB poisťovňa, Tatra banka, Orange Slovensko, či Hej.sk.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako písať reklamné texty na Facebooku

Niet pochýb o tom, že nielen banner, ale aj reklamné texty dokážu ovplyvniť úspešnosť reklamy na Facebooku. Zhrnieme vám, čo nám na našich klientoch najviac fungovalo, čo má byť v texte reklamy a ako najlepšie napísať reklamný text na Facebooku.

Ako si vybrať webhosting: kľúčové faktory, ktoré si treba porovnať pri výbere

Zvažujete kúpu hostingu, ale neviete, podľa čoho vyberať? Ak chcete webhosting pre firemný web, toto sú najdôležitejšíe kritériá, ktoré treba zohľadniť.

Nepodceňujte formu článku. Aj tá rozhoduje, či si váš článok čitateľ prečíta

Na to, aby si ľudia váš blogový článok radi prečítali, musí byť kvalitný nielen po obsahovej, ale aj po formálnej stránke.

Blog je živý aj vďaka vašim čitateľom. Poskytnite im priestor

Pri písaní blogových článkov, by ste nemali zabúdať na to, že vaši čitatelia sa možno budú chcieť o zaujímavý článok podeliť so svojimi známymi alebo vám na neho budú chcieť zanechať svoj názor vo forme komentára.