Prvý rebríček online reputácie slovenských firiem

Agentúra VISIBILITY uverejnila na svojej stránke reputation.sk rebríček reputácie slovenských firiem nazývaný Index online reputácie. Nájdete v ňom hodnotenie dobrého mena na internete a záujem online publika o 108 slovenských firiem z deviatich rôznych oblastí. Index bude VISIBILITY aktualizovať každého pol roka.

Index v sebe zahŕňa štyri faktory, ktoré vypovedajú o online reputácii. Medzi tieto faktory patria sentiment prvých desiatich výsledkov vo vyhľadávaní na Google.sk hodnotený podľa stanovenej metodológie, veľkosť publika na sociálnych sieťach, počet zmienok o firme na veľkých slovenských portáloch SME.sk, Aktuality.sk, Pravda.sk a indexovaných stránok na Google.sk. Vďaka výsledkom sa firmy, ktoré boli zaradené do hodnotenia, môžu dozvedieť, či ich publikum hodnotí pozitívne, alebo by mali na svojej reputácii a obľúbenosti popracovať.

Hodnotené boli banky, komerčné poisťovne, zdravotné poisťovne, telekomunikačné služby, leasingové spoločnosti, online obchody, politické strany, vysoké školy a cestovné kancelárie. Zoznamy firiem boli čerpané z viacerých zdrojov, medzi ktorými bol napríklad portál Poistovne.sk či Banky.sk. Pri ostatných sa vychádzalo z analýz z roku 2010 a 2013.

,,Sledovanie online reputácie by malo byť pre každú firmu dôležitou súčasťou marketingu. Online monitoringom sa môžu firmy dozvedieť veľa o tom, čo si o nich myslia ich klienti, partneri či zamestnanci. Odhalením zlej reputácie v pravý čas sa dá zabrániť rôznym stratám, ktoré zo zlej reputácie vyplývajú. ” hovorí Juraj Sasko, konateľ VISIBILITY.

V prvom hodnotení najlepšie uspeli v jednotlivých kategóriach ČSOB poisťovňa, Tatra banka, Orange Slovensko, či Hej.sk.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Google Analytics: sledujte štatistiky návštevnosti ako profík

Čo je Google Analytics a ako pomocou neho zistíte, kto je váš zákazník, či je obsah webu kvalitný alebo z akej podstránky návštevníci najčastejšie odchádzajú?

Videoreklamy na YouTube: ako ich vytvoriť?

Zasiahnite široké publikum videokampaňami na YouTube. Aký formát pre videoreklamu vybrať a ako ju vytvoriť čo najzaujímavejšiu?

Reklama na Facebooku v čase krízy: áno alebo nie?

Ako sa zmenilo správanie používateľov sociálnych sietí počas koronakrízy a aké príležitosti táto zmena priniesla podnikateľom? Ako pristupovať k online reklame v čase krízy?

Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky