Prvý rebríček online reputácie slovenských firiem

Agentúra VISIBILITY uverejnila na svojej stránke reputation.sk rebríček reputácie slovenských firiem nazývaný Index online reputácie. Nájdete v ňom hodnotenie dobrého mena na internete a záujem online publika o 108 slovenských firiem z deviatich rôznych oblastí. Index bude VISIBILITY aktualizovať každého pol roka.

Index v sebe zahŕňa štyri faktory, ktoré vypovedajú o online reputácii. Medzi tieto faktory patria sentiment prvých desiatich výsledkov vo vyhľadávaní na Google.sk hodnotený podľa stanovenej metodológie, veľkosť publika na sociálnych sieťach, počet zmienok o firme na veľkých slovenských portáloch SME.sk, Aktuality.sk, Pravda.sk a indexovaných stránok na Google.sk. Vďaka výsledkom sa firmy, ktoré boli zaradené do hodnotenia, môžu dozvedieť, či ich publikum hodnotí pozitívne, alebo by mali na svojej reputácii a obľúbenosti popracovať.

Hodnotené boli banky, komerčné poisťovne, zdravotné poisťovne, telekomunikačné služby, leasingové spoločnosti, online obchody, politické strany, vysoké školy a cestovné kancelárie. Zoznamy firiem boli čerpané z viacerých zdrojov, medzi ktorými bol napríklad portál Poistovne.sk či Banky.sk. Pri ostatných sa vychádzalo z analýz z roku 2010 a 2013.

,,Sledovanie online reputácie by malo byť pre každú firmu dôležitou súčasťou marketingu. Online monitoringom sa môžu firmy dozvedieť veľa o tom, čo si o nich myslia ich klienti, partneri či zamestnanci. Odhalením zlej reputácie v pravý čas sa dá zabrániť rôznym stratám, ktoré zo zlej reputácie vyplývajú. ” hovorí Juraj Sasko, konateľ VISIBILITY.

V prvom hodnotení najlepšie uspeli v jednotlivých kategóriach ČSOB poisťovňa, Tatra banka, Orange Slovensko, či Hej.sk.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Stories na sociálnych médiách a ich využitie v marketingu firmy

Už takmer desaťročie sú súčasťou sociálnych sietí tzv. stories. Aké sú najnovšie trendy zdieľania pomocou tohto nástroja a ako ich využiť efektívne v marketingu firmy?

User onboarding bez testovania: pomôžu štyri overené modely

Vypracovanie user onboardingovej stratégie si vyžaduje dostatok času, personálnych aj finančných kapacít. Pokiaľ nič z toho podnikateľ nemá, pri tvorbe onboardingového sprievodcu sa môže riadiť štyrmi overenými modelmi.

Ako môže onboardingový sprievodca vylepšiť e-commerce projekt?

Sprievodca môže zlepšiť orientáciu medzi produktmi alebo v nákupnom košíku. Kvalitný user onboarding ocenia aj zamestnanci. Prečo?

Komunikačné aplikácie a ich využitie v marketingu firmy

Ako osloviť zákazníkov prostredníctvom aplikácie na online komunikáciu? Porovnanie funkcií a výhod najčastejšie využívaných platforiem v Európe – Messenger a WhatsApp.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky