METRO štartuje kampaň, ktorej tvárami sú skutoční podnikatelia

Medzinárodná sieť veľkoobchodov METRO štartuje globálnu kampaň postavenú na skutočných príbehoch podnikateľov z celého sveta. Cieľom kampane je poukázať na to, že za podnikateľským úspechom stojí tvrdá práca, nutnosť čeliť každodenným výzvam a nesmierne odhodlanie. A že METRO svojich zákazníkov na ich mnohokrát ťažkej ceste podporuje. Hlavným claimom kampane je "Váš úspech je náš cieľ" a zapojili sa do nej zákazníci z viac ako 20 krajín, v ktorých METRO pôsobí.

  • Vo svojej novej celosvetovej stratégii sa METRO zameriava na podnikateľov a ich každodenné výzvy.
  • Slovenská pobočka METRO predstavuje nový claim „Váš úspech je náš cieľ". Podčiarkuje svoj záväzok podporovať podnikateľov.
  • Hlavnou myšlienkou kampane je oznámenie „Nepracujeme pre METRO. Pracujeme pre milióny podnikateľov po celom svete".
  • Tvárami kampane sú skutoční podnikatelia z viac ako 20 krajín sveta, ktorí predstavujú svoje osobné podnikateľské príbehy a ciele na nasledujúci rok.

"Našou ambíciou je stať sa jasnou voľbou pre podnikateľov. Ideme cestou inovácií, zameriavame sa na udržateľné riešenia s pridanou obchodnou hodnotou," vysvetľuje Yuliya Pylypenko, generálna riaditeľka METRO Cash & Carry SR, a dopĺňa: „To, že v kampani pracujeme s reálnymi klientmi, je ukážkou dôvery a obojstrannej spokojnosti."

Nová stratégia značky sa bude odrážať vo všetkých úrovniach komunikácie, v interných i externých komunikačných kanáloch a na predajniach po celom svete. Ak sa chcete dozvedieť viac o ambasádorovi kampane na Slovensku alebo zistiť, ako ho METRO podporuje, sledujte jeho cesty na stránkach METRO. Prečítajte si, ako sa Vratko, majiteľ siete supermarketov SK Catering, snaží pomocou svojich predajní podporiť rodinnú pekáreň.

METRO pomáha pri dosiahnutí obchodných cieľov ambasádorov vo viacerých krajinách, kde pôsobí, a o ich pokroky a informácie zo zákulisia sa bude po celú dobu kampane deliť. V budúcom roku potom publikuje správu o vývoji obchodných cieľov ambasádorov v spolupráci s METRO.

V Slovenskej republike kampaň odštartovala vizuálmi s claimom "Nepracujeme pre METRO," ktoré vzbudili značnú pozornosť. Vysvetlenie prišlo až s odhalením druhej časti, zameranej na záväzok voči zákazníkovi: "Pracujeme pre Vratka".

"Chceli sme, aby prvá časť kampane verejnosť trochu šokovala," hovorí Yuliya Pylypenko. "Nepracujeme pre METRO, ale pre každého jednotlivého zákazníka - pretože ich úspech je naším cieľom," hovorí. 

Ako METRO podporuje svojich zákazníkov

METRO podporuje svojich 21 miliónov zákazníkov po celom svete aj udalosťami ako je Deň súkromného podnikania, ktorý sa koná každoročne druhý utorok v októbri. Tento rok táto oslava drobného podnikania pripadá na 9. október. Podnikateľom na Slovensku ponúka aj široké spektrum služieb vrátane podpory technických a digitálnych riešení, napríklad web zadarmo, aplikácie pre podnikanie zadarmo (digitálne cenovky, certifikovaný online HACCP kurz, atď.), službu priamej distribúcie a starostlivosti obchodných zástupcov, vzdelávanie v METRO Akadémii a členstvo v partnerskej aliancii pre maloobchodníkov Môj obchod.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Odborníci zo sveta reklamy predstavia horúce trendy online marketingu už 22.9.2021

Jeden z „reklamných mágov“, Peter Šebo, však niečo prezradil už teraz, v rozhovore. Ako sa budú trendy v marketingu ďalej formovať, čo si myslí o propagácii cez influencerov a čo je pre neho najväčšou výzvou pri tvorbe kampaní?

Najnovšie trendy vo Facebook kreatíve

Dobrá kreatíva, teda vizuál reklamy, je pri online marketingu jedným z kľúčových prvkov, ako zaujať zákazníka, odlíšiť značku, ale najmä zvýšiť tržby z online predaja. Ako na to?

Regulácia reklamy

Čo je reklama a kde je legislatívne upravená? Kedy ide o porovnávaciu a kedy o klamlivú reklamu? Aké sankcie hrozia za porušenie zákonných povinností? Kto a kde môže podať na reklamu sťažnosť?

Svadba v Bojniciach na romantickej záhrade: v hoteli Belassi sa postarajú o každý detail

Svadobný obrad a hostinu, rodinný výlet či biznis stretnutie v bojnickom hoteli premenia na čarovný zážitok. Riaditeľ Rudolf Lukačka a manažérka marketingu Andrea Slobodová prezradili, ako im v tom pomáhajú baťovské zásady a výnimočnosť hotelovej záhrady.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky