DHL Parcel Slovensko rozširuje svoju sieť ParcelShopov. Aké výhody z toho môžu mať partneri?

Spoločnosť DHL Parcel Slovensko len nedávno predstavila novú službu výdajných a podajných miest, takzvaných ParcelShopov. Ich cieľom je uľahčiť zákazníkom doručovanie i odosielanie zásielok v súčasnom rozmáhajúcom sa svete eCommerce. DHL ParcelShopom sa pritom môžu stať tie najrôznejšie prevádzky – potraviny, kvetinárstva, ale napríklad aj predajne stavebnín.

Trend využívania ParcelShopov na doručovanie i odosielanie zásielok je badateľný v celej Európe. V Nemecku je v súčasnosti viac než 20-tisíc DHL ParcelShopov a ich počet v okolitých krajinách, ako sú Rakúsko, Poľsko či Česko, presiahol počet 1000. Hovorí o tom infografika zverejnená na webstránke parcelshopy.sk.

U nás sa táto služba začala rozmáhať v roku 2015 spolu s príchodom spoločnosti DHL Parcel Slovensko, ktorá v súčasnosti na Slovensku zriadila už viac než 300 ParcelShopov.

Ako DHL ParcelShopy fungujú?

Podstatou DHL ParcelShopov je zrýchlenie a zjednodušenie doručovania tovaru, ktorý si zákazníci objednávajú z e-shopov či posielajú medzi sebou navzájom. Keďže ParcelShopom sa môže stať napríklad predajňa potravín, ktorú majú zákazníci blízko svojho domova či práce, namiesto dlhého čakania v rade na pošte či organizovania si denného harmonogramu podľa príchodu kuriéra si môžu balík prevziať napríklad popri večernom nákupe v potravinách.

ParcelShopy tak ľudí odbremeňujú od nepríjemných rutín, ktoré doposiaľ sprevádzali doručovanie zásielok. Vďaka ParcelShopu si totiž môžu balík pohodlne prevziať na mieste, ktoré majú najbližšie, a zároveň v čase, ktorý im najviac vyhovuje.

Lákadlom pre zákazníkov sú otváracie hodiny

Veľkou výhodou pre koncového spotrebiteľa je okrem vyššie spomenutého tiež fakt, že väčšina ParcelShopov má prevádzkové hodiny až do večera a tiež v soboty. Zákazník si tak môže zásielku jednoducho prevziať aj večer či cez víkend. Je len na ňom, ktoré miesto si pre doručenie zásielky vyberie. Pomocou mapy DHL ParcelShopov sa bude môcť ľahko rozhodnúť, či to bude blízka trafika, potraviny alebo kvetinárstvo.

Základným kritériom pre výber DHL ParcelShopu je dobrá dostupnosť

Pri výbere partnerských prevádzok DHL Parcel Slovensko prihliada na niekoľko kritérií. Tým najdôležitejším je predovšetkým výborná občianska dostupnosť, lokalita a možnosť parkovania. Je totiž dôležité, aby bola poloha vybraných ParcelShopov pre zákazníkov skutočne výhodná.

Partnerské prevádzky by zároveň mali mať stabilnú pozíciu na trhu, priestor na krátkodobé uskladňovanie zásielok na uzamykateľnom mieste, ako aj stálu pracovnú dobu, a to minimálne aj počas sobotňajšieho dopoludnia. DHL ParcelShopom sa pritom môže stať prakticky akákoľvek prevádzka s výnimkou gastro prevádzok.

Samozrejme, z partnerstva s DHL Parcel Slovensko plynú ParcelShopom viaceré výhody.

Partneri môžu získať nových zákazníkov i vedľajšie príjmy

Vzhľadom na fakt, že sieť DHL ParcelShopov sa má na Slovensku sústavne rozrastať, DHL Parcel Slovensko aktuálne hľadá nových partnerov, ktorí by zo svojich prevádzok mohli spraviť DHL ParcelShopy. Tento krok by pre nich znamenal pri nulových zriaďovacích nákladoch atraktívne benefity.

Zriadenie DHL ParcelShopu totiž pre prevádzku predstavuje príchod nových zákazníkov, ktorí možno predajňu doposiaľ neregistrovali, ale vďaka umiestneniu v mape ParcelShopov a vhodnej polohe si do nej budú chodiť pravidelne vyzdvihovať či odosielať svoje zásielky.

Nemalým benefitom sú tiež financie. Každý ParcelShop totiž získava za každú vybavenú zásielku províziu a zároveň možnosť spolupráce s DHL za zvýhodnených podmienok.

Ak vás spomínané výhody oslovili a mali by ste záujem zapojiť sa do siete DHL ParcelShopov.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Ako efektívne komunikovať zmeny či inovácie vo firme

Komunikácia so zamestnancami pri väčšej zmene vo firme je kľúčová pre jej úspech – ako ju uchopiť, čo by malo byť súčasťou jednotlivých komunikačných fáz a na čo dať pozor?

Komunikačný plán: pomoc so zavedením a prijatím zmien vo firme

Základom úspechu zavedenia inovácie či inej zmeny vo firme je komunikácia. Dôležitú rolu má preto komunikačný plán a vhodný výber komunikátora. Ako na to?

Uhlíkové poľnohospodárstvo: čo to je a ako ho využiť pre biznis?

Zelené politiky EÚ nie sú späté len s novými povinnosťami, ale aj s novými príležitosťami – príkladom je uhlíkové poľnohospodárstvo. Čo firmám ponúka?

Uvažujete nad dodatočným biznisom? Využite fenomén nahrádzajúci služby pošty

Novinka v logistike ParcelShop e-shopom sľubuje výhodu v predaji v podobe efektívnej siete výdajných miest, majiteľom prevádzok, ktoré sa zapoja, zasa vyššiu koncentráciu potenciálnych zákazníkov.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky