Martin Guttman, Tuli: Všetko začína myšlienkou

Martin Guttman, Tuli: Všetko začína myšlienkou

Čo podnietilo produktového manažéra v banke vyrábať v garáži sedacie vaky? Aký prístup k marketingu pomohol firme Tuli v začiatkoch podnikania? Aj tieto odpovede zistíte v najnovšej časti show Insight, ktorú vám prinášame v spolupráci s agentúrou Hype.

Kto je Martin Guttman?

Martin je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave. Po jej ukončení pracoval 6 rokov v bankovom sektore, kde sa venoval produktovému managementu. V roku 2008 začal pracovať len na svojom produkte, v tom čase úplnej novinke na slovenskom trhu, sedacích vakoch. Z garážovej firmy sa
značka Tuli vypracovala na lovebrand na poli spoločenských podujatí a prerazila aj v zahraničí. Okrem toho sa hrdí viacerými oceneniami vrátane Red Dot Design Award Winner 2013 či Národnej ceny za dizajn 2013. Martin je držiteľom ocenení Začínajúci podnikateľ roka 2011 a Mladý inovatívny
podnikateľ 2011.

Pozrite si najnovšiu časť show Insight s "TuliPánom" Martinom Guttmanom.

 

Nemáte možnosť sledovať video? Vypočujte si podcast - zvukovú stopu

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Jana Bednárová (Chutné kytice): Firma je naše štvrté dieťa

Za šesť rokov podnikania namočili do čokolády už milión jahôd. Pred štartom nevedeli o potravinárstve takmer nič, dnes majú viac ako desaťtisíc objednávok ročne.

Lucia Pašková (CURAPROX): Učíme ľudí zachovať si svoje zuby až do smrti

Nešlo jej o zarábanie peňazí, chcela vzdelávať mladých. Začiatočný kapitál si požičala od rodičov a zo Švajčiarska priniesla na Slovensko farebné zubné kefky. Dnes sú u nás lovebrandom.

Jana Schweighoferová (travelblogerka): Som šéfkou svojho hobby

Blogovanie ju začalo full time živiť už po dvoch rokoch. Dosiahla to, čo niektorí ľudia nedokážu celý život. Jej prácou je ležať na pláži na Seychelách a dostať tam lacno aj vás.

Alexandra Miklášová (Sashe.sk): Od malých náušníc ku gigantickému portálu

Začínala s vlastnými handmade náušnicami a neskôr založila portál, na ktorom dnes predávajú tisícky výrobcov. Sashe.sk má na sociálnych sieťach viac ako 190 000 fanúšikov.