Martin Guttman, Tuli: Všetko začína myšlienkou

Čo podnietilo produktového manažéra v banke vyrábať v garáži sedacie vaky? Aký prístup k marketingu pomohol firme Tuli v začiatkoch podnikania? Aj tieto odpovede zistíte v najnovšej časti show Insight, ktorú vám prinášame v spolupráci s agentúrou Hype.

Kto je Martin Guttman?

Martin je absolventom Ekonomickej univerzity v Bratislave. Po jej ukončení pracoval 6 rokov v bankovom sektore, kde sa venoval produktovému managementu. V roku 2008 začal pracovať len na svojom produkte, v tom čase úplnej novinke na slovenskom trhu, sedacích vakoch. Z garážovej firmy sa
značka Tuli vypracovala na lovebrand na poli spoločenských podujatí a prerazila aj v zahraničí. Okrem toho sa hrdí viacerými oceneniami vrátane Red Dot Design Award Winner 2013 či Národnej ceny za dizajn 2013. Martin je držiteľom ocenení Začínajúci podnikateľ roka 2011 a Mladý inovatívny
podnikateľ 2011.

Pozrite si najnovšiu časť show Insight s "TuliPánom" Martinom Guttmanom.

 

Nemáte možnosť sledovať video? Vypočujte si podcast - zvukovú stopu

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Veronika Cifrová Ostrihoňová (SIT DOWN stories): Nemám Show Jana Krausa, no je moja a milujem ju

Študovala politológiu a históriu, dnes robí televíznu redaktorku a na Instagrame ju sleduje 120-tisíc ľudí. Má vlastnú show v rádiu a živý formát, s ktorým vypredáva 250-miestne sály.

Monika Nógellová (Beermalade): Horko-sladký príbeh v pohári

Jej manžel miluje pivo, ona varí džemy. Rozhodla sa to spojiť a vytvorila Beermalade – pivné džemy, ktoré sú na trhu raritou. Vyrobila už 92 druhov. Pri štarte biznisu ich bolo ťažké zaregistrovať.

Ivana Zuzinová (Ponio): Od programovania k ručne robenej kozmetike

Začínala u mamy v kuchyni s vyradeným kuchynským náradím. Dnes spracuje 300 kíl šampónového prášku za pol roka a výrobky balí do 100% kompostovateľných obalov.

Henrich Hodák (Zepelin): Reklamné nafukovadlá sme šili a maľovali ručne v garáži

Traja spolužiaci zo strednej školy začínali s jedným šijacím strojom a starou škodovkou. Dnes zamestnávajú 65 ľudí a kvalitou sú svetovou špičkou. Trenčianska firma Zepelin sa špecializuje na výrobu reklamných nafukovacích predmetov, stanov a zastrešení. O začiatkoch podnikania ako aj o krízach v biznise nám viac povedal Henrich Hodák, spoluzakladateľ firmy Zepelin.