Palo Hlubina

Palo Hlubina

Publicista a scenárista, autor štyroch kníh. Vo svojom obsahovom štúdiu Editori.sk sa venuje tvorbe funkčného obsahu pre firmy.


Čo môžu urobiť firmy, aby zmiernili klimatickú zmenu

Možno sa to zdá ako utópia, ale aj malá firma môže niečo urobiť pre zmiernenie klimatickej zmeny. Inšpirujte sa konkrétnymi príkladmi.

Natívne kampane – ako oživiť značku

Sila značky pomáha biznisu. Ak je vaša značka známa a s dobrou reputáciou, klient je ochotnejší váš počúvať. Nuž a život značke viete veľmi efektívne vdýchnuť aj natívnou kampaňou.

Tri príklady natívnej reklamy zo sveta

Ak chcete využívať natívnu reklamu, dajte si pozor, aby ste ňou rozprávali príbeh a nešírili strohé PR o sebe. Pozrite si príklady, ako sa to dá robiť.

Ako správne pristupovať k natívnemu videu

Video dnes vládne onlinu. A tým vládne komunikačnému svetu. Pripravili sme stručný návod pre malé a stredné firmy, ktoré chcú natívne video začleniť do svojej komunikácie.

Kedy ísť s natívnym obsahom do médií a kedy nie

Každá firma, ktorá začne flirtovať s natívnym obsahom alebo content marketingom, sa dostane k otázke distribúcie tohto obsahu. Čiže – ako texty či videá dostať k relevantným čitateľom? Jednou z možností je využiť silu zabehnutých médií.


Pri obsahovom marketingu zabudnite na sociálne siete

Myšlienka, že obsahový marketing a sociálne siete idú proti sebe, sa zdá byť v dnešných časoch nezmysel. Robiť content marketing a nemyslieť na sociálne siete? Najmä keď jedno s druhým súvisí? Nuž, presne tak.

Ako udržať pozornosť pri natívnom obsahu

Natívny obsah by mal meniť čitateľov na zákazníkov. Ako to ale urobiť, aby to naozaj fungovalo?

Konkurenčná výhoda: Ukážte ľudskú tvár firmy cez natívny obsah

Keď sa povie natívny obsah, väčšinou sa s ním spája predstava PR článkov propagujúcich služby firmy. Ibaže natívny obsah má toľko perspektív, koľko tvorivosti sa v človeku skrýva. Môžete ním, doslova, meniť svet.


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky