Začínajúci spisovatelia

Čo môže začínajúcich podnikateľov motivovať napísať knihu? Ako by mal postupovať pred vydaním knihy a ako propagovať knihu po jej vydaní? Na aké detaily by sa mal začínajúci spisovateľ zamerať, aby oslovil čitateľov nielen prostredníctvom obsahu knihy, ale aj jej vizualizáciou a prevedením?

Príspevky do umeleckých fondov v roku 2020

Do konca roka 2020 nebudú umelcom zrážané príspevky do literárneho fondu, hudobného fondu a fondu výtvarných umení. Vyplýva z novely, ktorú schválil parlament.

Povinné výtlačky vydaných kníh

V akých prípadoch a do ktorých knižníc musia vydavatelia posielať povinné výtlačky vydaných kníh? Prečo táto povinnosť zaujala v ankete Byrokratický nezmysel roka 2019?

Ako napísať dobrý guest blog a kde ho uverejniť?

Pre Podnikajte.sk píšem práve ako guest blogger a content writer. Ako táto spolupráca prebieha tak, aby boli spokojné všetky tri strany – Podnikajte, ja i čitatelia?

Kto je ghostwriter a kedy si ho najať na napísanie knihy?

Služby ghostwritera možno využiť nielen pri písaní kníh, ale i blogovaní či postovaní na sociálne siete. Pozrime sa na to, kto je ghostwriter a ako si nájsť toho pravého.

Ako si zarábať ghostwritingom?

Ak radi píšete a hľadáte prácu z domu alebo kaviarne, zarábať si ghostwritingom môže byť tou správnou voľbou. Vytvárať obsah pod cudzím menom je žiadaná služba, no stať sa ghostwriterom nie je jednoduché.


Ako napísať dobré autorské bio?

Keď sa potenciálni čitatelia dostanú k vašej knihe, budú chcieť vedieť, kto za ňou stojí. K tomu slúži váš krátky životopis – teda autorské bio. Dobre napísané bio je súčasťou vášho brandingu a pomôže nielen s budovaním kredibility a autority, ale môže i podporiť predaj.

Ako napísať pútavú knižnú anotáciu a prečo sú anotácie tlačených a elektronických kníh odlišné?

Dobrá obálka a názov knihy pritiahnu čitateľovu pozornosť, dobrá knižná anotácia vzbudí jeho zvedavosť. Spoločne rozhodujú o úspechu knihy.

Dobrá obálka knihy predáva. Ako vybrať tú správnu?

Obálka, titulok, anotácia – tri najdôležitejšie atribúty, ktoré rozhodnú o predaji vašej knihy. Váš príbeh môže byť akokoľvek skvelý, no ak obálka nezaujme dostatočne na to, aby čitateľ chytil vašu knihu do ruky, nikdy si váš príbeh neprečíta.


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky