Reklamné predmety


Vianočné darčeky pre obchodných partnerov: tipy, ako vybrať správne

Čím na Vianoce obdarovať obchodných partnerov? Pomôcť môže päť jednoduchých tipov, vďaka ktorým „trafíte do čierneho“.

CreoCom: Aj reklamné predmety musia byť na mieru

Prvá myšlienka na ich podnikanie sa zrodila v Iráne. Bývalí spolužiaci Martin Hlavatovič a Martin Bušo si v ďalekej Perzii plnili svoje cestovateľské sny a dlhé presuny autobusom si krátili uvažovaním o vlastnom biznise.

Reklamný predmet, reprezentácia, obchodná vzorka, dar - rozdiely

Sú prípady, kedy nie je vždy možné jednoznačne identifikovať, či sa dodanie určitého predmetu bude považovať za reklamný predmet, reprezentáciu, obchodnú vzorku alebo dar.

Preukazovanie výdavkov na reklamné predmety

Ako pri daňovej kontrole preukazovať opodstatnenosť výdavkov na reklamné predmety?

Reklamné predmety z pohľadu platiteľa a neplatiteľa DPH

Ako sa posudzuje hodnota 17 eur za reklamné predmety z pohľadu platiteľa a neplatiteľa DPH?


Reklamné predmety a ich daňové dopady

Čo sú reklamné predmety, kedy sú daňovými výdavkami a aká je ich úprava z pohľadu DPH?

To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky