Content marketing

Content marketing je spôsob propagovania produktov založený v prvom rade na vzdelávaní zákazníkov o probléme, ktorý chceme týmto produktom vyriešiť. Content marketing nie je zameraný na samotný predaj produktu, ale na komunikáciu so zákazníkmi, budovanie značky a získanie dôveryhodnosti na trhu. Ako vytvoriť hodnotný content marketignový obsah a ako ho šíriť? V čom je content marketing lepší v porovnaní s tradičným marketingom? 


Firemný Instagram: Ako na úspešné stories

Jedným z dôležitých faktorov pre úspešný instagramový účet sú Instagram stories - teda príbehy. Zhrnuli sme zoznam najdôležitejších vecí pri ich vytváraní.

Guest blogging – čo to je a prečo blogovať pre druhých?

Guest blogging je tvorba obsahu pre iné webstránky. Je to marketingová a SEO technika, ktorá buduje priťahuje nových zákazníkov, zvyšuje kredibilitu a pomáha s optimalizáciou pre vyhľadávače.

Ako správne pristupovať k natívnemu videu

Video dnes vládne onlinu. A tým vládne komunikačnému svetu. Pripravili sme stručný návod pre malé a stredné firmy, ktoré chcú natívne video začleniť do svojej komunikácie.

Digitálny marketing ako kľúčový prvok pre rast vášho biznisu

Možno ste sa aj vy zamýšľali pri tvorbe marketingovej stratégie nad tým, akú rolu by v nej mal zohrávať digitálny marketing. Aké sú jeho výhody? Dať mu prednosť pred tradičnými formami marketingu?

Kedy ísť s natívnym obsahom do médií a kedy nie

Každá firma, ktorá začne flirtovať s natívnym obsahom alebo content marketingom, sa dostane k otázke distribúcie tohto obsahu. Čiže – ako texty či videá dostať k relevantným čitateľom? Jednou z možností je využiť silu zabehnutých médií.


Ako influenceri prezentujú produkty a služby?

Ak už máte vybratého influencera, je čas sa rozhodnúť, ako chcete produkt alebo službu cez neho prezentovať. Aké formy promovania sa využívajú najčastejšie?

Pri obsahovom marketingu zabudnite na sociálne siete

Myšlienka, že obsahový marketing a sociálne siete idú proti sebe, sa zdá byť v dnešných časoch nezmysel. Robiť content marketing a nemyslieť na sociálne siete? Najmä keď jedno s druhým súvisí? Nuž, presne tak.

Kto je influencer a ako môže pomôcť vašej značke alebo produktu?

Výber influencera môže pre váš biznis znamenať raketový rast, ale aj prepad a zbytočne minuté prostriedky. Ako nájsť toho správneho?


Videonávod na zápis konečného užívateľa výhod

Ako zvládnete zápis svojpomocne krok po kroku.

Zistiť viac
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky