Slovensko hľadá biznisstar je vo finále

Podnikateľský nápad roka 2012 pozná desať finalistov. V utorok bude známe, kto získa reklamnú kampaň za 100 tisíc EUR pre svoj podnikateľský nápad. Konkurencia bola silná, porota vyberala z takmer tristo prihlásených.

E – chladnička, žuvacie parohy pre psy, nová exkluzívna značky perkusných hudobných nástrojov   alebo výroba biocharu. Do čoho by ste investovali, ak by ste mali voľné finančné zdroje? Nevybrali ste si? Nevadí. V desiatke najlepších podnikateľských nápadov roka nájdete aj samoobslužnú kúpeľňu pre psov, novú kombináciu materiálu karosérií vozidiel, Retail Business Intelligence aj projekt Zelený hroch, ktorý chráni životné prostredie a aj výdaje vo firmách. Vaše srdce potenciálneho investora sa ešte stále nezachvelo nadšením? Možno sa niektorým rozžiaria oči nad ideou ťahaného zariadenia, okrem iného slúžiaceho aj ako odhŕňač snehu. Dostať vás ale môže aj akademický portál pre študentov AlmaPater.

Desať najbrilantnejších podnikateľských nápadov roka dnes prezentovali ich autori pred odbornou porotou, tvorenou partnermi súťaže a špecialistami z oblasti reklamy, marketingu, médií a podnikania. Odborná porota dnes vo večerných hodinách rozhodne o víťazovi, ten bude vyhlásený 12. Júna 2012 /zajtra/  na odbornom fóre Trend konferencie Marketingový manažment 2012. Absolútny víťaz  získa reklamnú kampaň v hodnote 100 000 EUR.

Vyhlasovatelia Podnikateľského nápadu roka 2012 trafili do čierneho

„Do súťaže Podnikateľský nápad roka bolo prihlásených 274 podnikateľských nápadov. Tak vysoký záujem o súťaž hneď v jej prvom ročníku nás utvrdila v tom, že Slovensko je bohaté na invenčných a odvážnych mladých ľudí,“ povedal Ján Solík, predseda Združenia mladých podnikateľov Slovenska. 

Štruktúra prihlásených súťažných projektov bola rôznorodá. Až  32% prihlásených nápadov bolo z oblasti IT, služby inšpirovali k novým nápadom 18% prihlásených. Najmenej – len jedno percento prihlásených nápadov bolo z oblasti energetiky. Do súťaže sa prihlásilo 78 % mužov a 22% žien. Najviac prihlášok prišlo z bratislavského kraja – 23%, najmenej nápadov poslali trnavské podnikateľské nádeje  - len 5%.
Súťaž niektorých súťažiacich nadchla natoľko, že sa zapojili  s viacerými nápadmi, našli sa aj takí, ktorí prihlásili 5 nápadov.

Podnikateľský nápad roka 2012

Prvý ročník súťaže Podnikateľský nápad roka, vyhlásilo Združenie mladých podnikateľov Slovenska v spolupráci s partnermi projektu. Cieľom súťaže je identifikovať inovatívne podnikateľské nápady mladých ľudí a prispieť k ich premene na úspešné podnikanie. Koncept súťaže nadchol agentúru Wiktor Leo Burnett, Akzent Media, ako aj vydavateľstvo Ringier Axel Springer a  Fun radio, ktorí sa stali partnermi Podnikateľského nápadu roka 2012. Spolu s hlavnými partnermi projektu súťaž Podnikateľský nápad roka 2012 podporili aj poradenská spoločnosť Deloitte a 1St CLASS AGENCY.

Víťaz získa reklamnú kampaň v hodnote  100 000 EUR pre podnikateľský nápad, vďaka ktorému bude na trh uvedený nový produkt alebo služba v roku 2012. Finalisti získajú tiež poradenstvo pri tvorbe podnikateľského plánu, bizniscoaching či možnosť rokovať s investormi. Súťaž bola určená všetkým, ktorí majú viac ako 18 a menej ako 35 rokov a svoj podnikateľský nápad prihlásili do konca mája 2012. Prihlášku bolo možné nájsť  nájsť na www.podnikatelskynapadroka.sk
 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Hľadáme Podnikateľku Slovenska 2018

Poznáte vo svojom okolí šikovnú podnikateľku, ktorá si zaslúži ocenenie? Stretli ste sa s dámou, ktorej podnikanie vám imponuje? Alebo sama patríte medzi podnikateľky a trúfate si uspieť v prestížnej súťaži, ktorá má za sebou už 18 ročníkov? Neváhajte a prihláste sa do 19. ročníka súťaže Podnikateľka Slovenska.

Galavečer Slovenský Goodwill 2018 slávnostne predstavil podnikateľov, ktorých si ľudia vážia

18. októbra 2018 boli slávnostne vyhlásené výsledky a odovzdané ocenenia Slovenský Goodwill 2018. Z 18 finalistov, ktorí boli nominovaní do druhého ročníka ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, Slovenský Goodwill 2018, verejnosť 642 hlasmi zvolila Miriam Poništovú, ktorá sa stala nositeľkou titulu OSOBNOSŤ Slovenský Goodwill.

Zahlasujte online a zvoľte si Osobnosť Slovenský Goodwill 2018

Do konca septembra môže verejnosť opäť hlasovať a zvoliť novú Osobnosť Slovenský Goodwill. Na výber má z 18 finalistov, ktorí boli nominovaní do druhého ročníka ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, Slovenský Goodwill 2018. Hlasovanie prebieha on-line na webe slovenskygoodwill.sk. 26. septembra taktiež zasadne medzinárodná odborná porota, ktorá vyberie víťazov kategórií Tradícia, Inovácia, Partner a Podporovateľ. Tí budú vyhlásení 18. októbra počas slávnostného večera v Bratislave.

Nomináciu na ocenenie Slovenský Goodwill 2018 získalo 37 firiem

37 nominácií bolo prijatých do druhého ročníka ocenenia pre firmy, ktoré si ľudia vážia, Slovenský Goodwill 2018. Počet nominácií, ktoré sa skončili o polnoci 30. júna, je takmer o 55 % vyšší než počet nominácií prijatých v minulom premiérovom ročníku projektu. Finalisti budú predstavení na webe slovenskygoodwill.sk v sobotu 1. septembra.