Budujte si značku aj cez podporu dobrých projektov

Hovorí sa, že dobré veci sa šíria samé. Mnohým však možno pomôcť a zviditeľniť popri nich aj svoje podnikanie. Na Slovensku je množstvo zmysluplných projektov, z ktorých si stačí len vybrať.

Staňte sa DOBROpodnikom

Pre podnikateľov je v očiach zákazníkov najdôležitejšie ich dobré meno. To sa nezískava ľahko, je za ním kopec driny, vytrvalosti a práce. Bratislavské dobrovoľnícke centrum (BDC) vytvorilo pre podniky projekt, v ktorom sa môžu stať DOBROpodnikom zo dňa na deň. Ak venujú zľavu na svoje produkty a služby pre dobrovoľníkov, ktorí nezištne pomáhajú v Bratislavskom kraji. Následne získajú nálepku DOBROpodniku, ktorú si môžu nalepiť na svojej prevádzke a zadarmo reklamu na webe a sociálnych sieťach BDC. Dobrovoľníci majú DOBROkartu, ktorú získajú po odpracovaní minimálne 40 dobrovoľníckych hodín ročne. Je to pre nich aspoň malá odmena za to, že svoj voľný čas dobrovoľne darujú pomoci iným. Dobrovoľníci a dobrovoľníčky pomáhajú deťom v krízových centrách, seniorom v domove dôchodcov, zvieratám v útulkoch alebo pomáhajú s organizáciou zaujímavých podujatí.

Zmysluplný teambuilding pre zamestnancov

Zaujímavé projekty možno podporiť alebo sa rovno do nich aj zapojiť. BDC organizuje 16. – 22. septembra Týždeň dobrovoľníctva v Bratislavskom kraji. Môžu sa do neho zapojiť aj firmy so svojimi zamestnancami. Počas týždňa dobrovoľníctva sa bude dať pomáhať cez množstvo dobrovoľníckych aktivít desiatkam neziskových organizácií. Zamestnanci tak môžu vyjsť zo svojich kancelárií a nezištne pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú. Na jednej strane si oddýchnu od každodennej pracovnej rutiny a na strane druhej budú mať dobrý pocit z toho, že mohli pomôcť iným. Ako zamestnávateľ tak spravíte pre svojich pracovníkov navyše ešte aj zaujímavý teambuilding. Na dobrovoľnícke aktivity sa bude dať prihlasovať od 1. augusta. V prípade záujmu stačí napísať na [email protected] Týždeň dobrovoľníctva súčasne prebieha v danom termíne aj v ďalších krajoch Slovenska.

Zviditeľnenie sa v prospech DOBRA

Každá reklama sa zíde. Zvlášť tá pozitívna. Ak vidíte vo svojom okolí zmysluplné projekty, staňte sa ich partnermi či sponzormi. Svojim zákazníkom tak dáte najavo, že máte hodnoty na správnom mieste a uvidia, že Vám záleží na komunite, v ktorej žijete a podnikáte. Budú tak vedieť, že ste naozaj spoločensky zodpovedný podnik a nielen na papieri.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Stories na sociálnych médiách a ich využitie v marketingu firmy

Už takmer desaťročie sú súčasťou sociálnych sietí tzv. stories. Aké sú najnovšie trendy zdieľania pomocou tohto nástroja a ako ich využiť efektívne v marketingu firmy?

Novela zákona o elektronických komunikáciách a zmeny v priamom marketingu

Pravidlá priameho marketingu sa budú meniť. Na čo by si firmy mali dať pozor a odkedy novinky budú platiť?

Prečo prezentovať kaviareň či reštauráciu na sociálnych sieťach?

Pandémia koronavírusu núti prejsť do online sveta aj gastro prevádzky. Sociálne siete im pritom ponúkajú mnohé benefity – aké to sú a vďaka čomu prilákajú nových zákazníkov?

Videomarketing na sociálnych sieťach: prečo a ako ho využiť?

Vývoj používateľského správania na internete naznačuje, že na sociálnych sieťach zaujmú skôr jednoduchšie a kratšie formáty obsahu. Populárne sú najmä videá. Ako ich využiť v prospech podniku?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky