Budujte si značku aj cez podporu dobrých projektov

Hovorí sa, že dobré veci sa šíria samé. Mnohým však možno pomôcť a zviditeľniť popri nich aj svoje podnikanie. Na Slovensku je množstvo zmysluplných projektov, z ktorých si stačí len vybrať.

Staňte sa DOBROpodnikom

Pre podnikateľov je v očiach zákazníkov najdôležitejšie ich dobré meno. To sa nezískava ľahko, je za ním kopec driny, vytrvalosti a práce. Bratislavské dobrovoľnícke centrum (BDC) vytvorilo pre podniky projekt, v ktorom sa môžu stať DOBROpodnikom zo dňa na deň. Ak venujú zľavu na svoje produkty a služby pre dobrovoľníkov, ktorí nezištne pomáhajú v Bratislavskom kraji. Následne získajú nálepku DOBROpodniku, ktorú si môžu nalepiť na svojej prevádzke a zadarmo reklamu na webe a sociálnych sieťach BDC. Dobrovoľníci majú DOBROkartu, ktorú získajú po odpracovaní minimálne 40 dobrovoľníckych hodín ročne. Je to pre nich aspoň malá odmena za to, že svoj voľný čas dobrovoľne darujú pomoci iným. Dobrovoľníci a dobrovoľníčky pomáhajú deťom v krízových centrách, seniorom v domove dôchodcov, zvieratám v útulkoch alebo pomáhajú s organizáciou zaujímavých podujatí.

Zmysluplný teambuilding pre zamestnancov

Zaujímavé projekty možno podporiť alebo sa rovno do nich aj zapojiť. BDC organizuje 16. – 22. septembra Týždeň dobrovoľníctva v Bratislavskom kraji. Môžu sa do neho zapojiť aj firmy so svojimi zamestnancami. Počas týždňa dobrovoľníctva sa bude dať pomáhať cez množstvo dobrovoľníckych aktivít desiatkam neziskových organizácií. Zamestnanci tak môžu vyjsť zo svojich kancelárií a nezištne pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú. Na jednej strane si oddýchnu od každodennej pracovnej rutiny a na strane druhej budú mať dobrý pocit z toho, že mohli pomôcť iným. Ako zamestnávateľ tak spravíte pre svojich pracovníkov navyše ešte aj zaujímavý teambuilding. Na dobrovoľnícke aktivity sa bude dať prihlasovať od 1. augusta. V prípade záujmu stačí napísať na [email protected] Týždeň dobrovoľníctva súčasne prebieha v danom termíne aj v ďalších krajoch Slovenska.

Zviditeľnenie sa v prospech DOBRA

Každá reklama sa zíde. Zvlášť tá pozitívna. Ak vidíte vo svojom okolí zmysluplné projekty, staňte sa ich partnermi či sponzormi. Svojim zákazníkom tak dáte najavo, že máte hodnoty na správnom mieste a uvidia, že Vám záleží na komunite, v ktorej žijete a podnikáte. Budú tak vedieť, že ste naozaj spoločensky zodpovedný podnik a nielen na papieri.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


See think do care model v marketingu: čo to je a ako ho využiť v praxi?

Model SEE-THINK-DO-CARE pomáha firmám zvoliť vhodnú komunikáciu, vytvoriť efektívnu kampaň a získať zákazníkov. O čo ide a ho začať využívať?

Reklama orientovaná na deti

Čo je reklama zameraná na deti a aké podmienky musí spĺňať? Ktoré reklamy sa nesmú orientovať na maloletých?

Deti v reklame

Čo treba dodržať pri reklame, v ktorej účinkujú deti? Môžu sa samé hrať na ulici, sedieť nepripútané v aute alebo propagovať bankové produkty? Súhrn zákonných pravidiel.

Marketing vo filmovom priemysle: spôsob propagácie sa prispôsobuje aj divákom

Vylepiť plagát o premietaní filmu v kine už v súčasnosti nestačí. Ako v iných odvetviach, aj v tom filmovom sa treba prispôsobiť trendom. Čím sa snažia tvorcovia divákov zaujať a vyniknúť medzi konkurenciou?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky