Daňové úrady na pošte

Od 1.3.2013 otvára finančná správa štyri nové kontaktné miesta daňových úradov. Kontaktné miesta nájdu daňovníci na pobočkách Slovenskej pošty v Novej Bani, Veľkom Mederi, Vrábľoch a Novákoch.

Využívať ich môžu klienti (daňovníci) na získanie základných informácií k daniam. Zároveň budú tieto pracoviská vydávať daňové tlačivá, preberať a formálne kontrolovať všetky typy daňových priznaní, hlásení a prehľadov, účtovných výkazov a ďalších vstupných dokumentov, ktoré občania a podnikatelia riešia na daňových úradoch. Budú prijímať, evidovať a triediť doručené zásielky resp. podania a tiež poskytnú možnosť osobného prevzatia  vybraných písomností daňového úradu.  Klienti môžu využiť kontaktné miesta na vybraných pobočkách Slovenskej pošty v čase od 8:00 do 16:00.

Ide o pilotné pracoviská, ktorých cieľom je priblížiť služby daňového úradu bližšie k občanom občanom.

Finančná správa v marci tiež predlžuje úradné hodiny. Viac sa dočítate tu.

Zdroj: Finančné riaditeľstvo

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Potvrdenia o nedoplatkoch na dani už netreba. Úrady si ich vyhľadajú sami

Od decembra 2019 už fyzické a právnické osoby nemusia žiadať úrady finančnej správy o potvrdenie o nedoplatkoch. Finančná správa sa pridala k štátnym inštitúciám, ktoré sa snažia znižovať byrokratickú záťaž pre podnikateľov a občanov.

Otváracie hodiny daňových úradov sa predlžujú, pribúdajú aj miesta na odovzdanie priznaní

Finančná správa v posledných dňoch na podanie daňového priznania posilňuje úradné hodiny na svojich úradoch. Zároveň rozširuje aj počet miest, na ktorých môžu daňovníci priznanie odovzdať.

Finančná správa zavádza do praxe index daňovej spoľahlivosti

Daňový poriadok s účinnosťou od 1.1.2018 zaviedol index daňovej spoľahlivosti. Finančná správa začala index daňovej spoľahlivosti zavádzať do praxe a tento týždeň rozposiela oznámenia o tzv. osobitných daňových režimoch. Kto dostane uvedené oznámenie a čo to pre neho znamená?

TAXANA – chatbot, ktorý bude radiť daňovníkom

Finančná správa spustila najväčšiu novinku tohto roka v oblasti proklientských opatrení – chatbot TAXANA.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky