Daňové úrady na pošte

Daňové úrady na pošte

Od 1.3.2013 otvára finančná správa štyri nové kontaktné miesta daňových úradov. Kontaktné miesta nájdu daňovníci na pobočkách Slovenskej pošty v Novej Bani, Veľkom Mederi, Vrábľoch a Novákoch.

Využívať ich môžu klienti (daňovníci) na získanie základných informácií k daniam. Zároveň budú tieto pracoviská vydávať daňové tlačivá, preberať a formálne kontrolovať všetky typy daňových priznaní, hlásení a prehľadov, účtovných výkazov a ďalších vstupných dokumentov, ktoré občania a podnikatelia riešia na daňových úradoch. Budú prijímať, evidovať a triediť doručené zásielky resp. podania a tiež poskytnú možnosť osobného prevzatia  vybraných písomností daňového úradu.  Klienti môžu využiť kontaktné miesta na vybraných pobočkách Slovenskej pošty v čase od 8:00 do 16:00.

Ide o pilotné pracoviská, ktorých cieľom je priblížiť služby daňového úradu bližšie k občanom občanom.

Finančná správa v marci tiež predlžuje úradné hodiny. Viac sa dočítate tu.

Zdroj: Finančné riaditeľstvo

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Finančná správa zavádza do praxe index daňovej spoľahlivosti

Daňový poriadok s účinnosťou od 1.1.2018 zaviedol index daňovej spoľahlivosti. Finančná správa začala index daňovej spoľahlivosti zavádzať do praxe a tento týždeň rozposiela oznámenia o tzv. osobitných daňových režimoch. Kto dostane uvedené oznámenie a čo to pre neho znamená?

TAXANA – chatbot, ktorý bude radiť daňovníkom

Finančná správa spustila najväčšiu novinku tohto roka v oblasti proklientských opatrení – chatbot TAXANA.

Čo obsahujú nové zoznamy na finančnej správe?

Na konci júna 2018 zverejnila finančná správa na svojom webovom portáli nové informačné zoznamy, v ktorých je možné online vyhľadávať informácie. O ktoré informačné zoznamy ide a čo obsahujú?

Zjednodušenie registrácie a autorizácie pri elektronickej komunikácii s finančnou správou

Od 1.7.2018 sú fyzické osoby registrované pre daň z príjmov a ich zástupcovia povinní komunikovať s finančnou správou výlučne elektronicky. Z uvedeného dôvodu finančná správa začiatkom júla 2018 zjednodušila registráciu a výrazne skrátila čas autorizácie na portáli finančnej správy.