Tajomstvo úspechu 2012-2013 (Európske MSP ako medzinárodní šampióni)

Tajomstvo úspechu 2012-2013 (Európske MSP ako medzinárodní šampióni)

Inšpiratívni podnikatelia v tohtoročnej brožúre Tajomstvo úspechu dokazujú, že nemusíte začať vo veľkom na to, aby ste mali veľký vplyv. Sú to všetko malé a stredné podniky (MSP), ktoré sa vo veľkej miere zviditeľnili pri rozvíjaní medzinárodného obchodu – sú našimi skutočnými „medzinárodnými šampiónmi“!

Publikácia Tajomstvo úspechu 2012-2013 na stiahnutie  tu.

Zdroj: Európska komisia (http://ec.europa.eu)

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Majiteľ optiky: Budúcnosť vidím v nákupe okuliarov cez internet

Odišiel z rodinnej firmy a s manželkou asi 300 metrov od rodičov otvorili vlastnú optiku, ktorá tej rodinnej nekonkuruje.

Barberka Radka Štefániková: Ďalší pán na holenie až o mesiac!

Radka vyštudovala strednú školu a chcela byť kaderníčka. Nie však hocijaká. Už počas štúdia inklinovala k pánskym strihom a lákalo ju strihať inak ako v bežných kaderníctvach. Ako malá veľmi rada kreslila a v dospelosti chcela svoju kreativitu pretaviť aj do práce. V roku 2017 si v Považskej Bystrici otvorila barbershop a o rok neskôr v ňom vítala stovky nových zákazníkov.

Jana Bednárová (Chutné kytice): Firma je naše štvrté dieťa

Za šesť rokov podnikania namočili do čokolády už milión jahôd. Pred štartom nevedeli o potravinárstve takmer nič, dnes majú viac ako desaťtisíc objednávok ročne.

Lucia Pašková (CURAPROX): Učíme ľudí zachovať si svoje zuby až do smrti

Nešlo jej o zarábanie peňazí, chcela vzdelávať mladých. Začiatočný kapitál si požičala od rodičov a zo Švajčiarska priniesla na Slovensko farebné zubné kefky. Dnes sú u nás lovebrandom.