Facebook Business Suite: novinka na správu sociálnych médií

Ak spravujete viacero business účtov na Facebooku či Instagrame, nová aplikácia Facebook Business Suite vám môže ušetriť čas. Čo novinka prináša podnikateľom?

Facebook prišiel s novinkou Facebook Business Suite. Táto aplikácia je dostupná v mobilnej verzii, aj na počítači. Jej hlavnou úlohou je spojenie všetkých základných funkcií Facebooku a Instagramu pre inzerentov do jedného miesta - prispievanie a plánovanie príspevkov, komunikácia s fanúšikmi, prístup k analýzam či práca s reklamami.

Čo poskytuje Facebook Business Suite užívateľom?

Facebook odporúča, aby ste si pre spustenie Facebook Business Suite najskôr prepojili účty na spomínaných platformách. To vám umožní získať prístup ku kľúčovým produktom tejto aplikácie, a to:

  1. prehľad aktualizácií,
  2. správy a komunikácia,
  3.  zdieľanie FB a IG príspevkov,
  4. analýzy,
  5. reklamy.

Prehľad aktualizácií

Business Suite vám ponúka všetky upozornenia, správy, komentáre alebo iné FB a IG aktivity na jednom mieste. Na domovskej stránke Business Suite budete mať prehľad o vašich FB aj IG účtoch, posledných príspevkoch či reklamách aj so stručnými analýzami.

Správy a komunikácia

Facebook už dlhšie ponúka túto funkciu, ktorá je súčasťou Business Suite. Správy a komentáre z FB stránky, Messengera aj Instagramových účtov budete mať na jednom mieste. Odtiaľto budete môcť vytvoriť taktiež automatické odpovede.

Zdieľanie FB aj IG príspevkov

Aj tvorba konceptov nových FB a IG príspevkov, ich plánovanie a publikácie je po novom dostupná z jedného miesta.

Analýzy

Metriky, ako napr. dosah či interakcie budú viditeľné opäť na jednom mieste pre obe platformy. Získate tiež prehľad nad celkovým výkonom vášho biznisu, ako napr. trendy, aktivity na vašom zdieľanom obsahu alebo viac informácií o vašom publiku.

Reklamy

Prostredníctvom Facebook Business Suite dokážete “boostnuť”, resp. podporiť váš príspevok, vytvoriť efektívnu reklamu alebo podporiť vašu FB stránku. Budete tiež vidieť metriky vašich vytvorených reklám cez túto aplikáciu. Pre detailnú správu kampaní a reklamných setov však aj u nás v Business Factory naďalej odporúčame používať Facebook Ads Manager.

Prečítajte si tiež

Ostatné nástroje sú naďalej dostupné samostatne. Môžete ich nájsť v menu pod “More tools” a zahŕňajú napr. Ads Manager, Account settings, Audiences, Billing, Commerce Manager, Business settings, Events Manager či Page settings.

Ako získať prístup k Facebook Business Suite?

Počítačová verzia

Ak ste oprávnení používať Business Suite, váš účet by mal byť automaticky presmerovaný do novej aplikácie, hneď po prihlásení na business.facebook.com.

Mobilná aplikácia

Ak ste používali mobilnú aplikáciu Page manager budete automaticky presmerovaní do App store alebo Google Play (čiže do virtuálneho obchodu, v ktorom si vyhľadávate a inštalujete aplikácie) na stiahnutie novej Facebook Business Suite aplikácie, dostupnej pre iOS aj Android.

Ako hodnotí Facebook Business Suite Business Factory, oficiálny Facebook Marketing Partner?

Od tejto novej aplikácie môžeme očakávať rýchlejší a jednoduchší prehľad analýz výsledkov príspevkov z FB aj IG účtov z jedného miesta. Výhodou je jednoduchá správa a komunikácia cez obe platformy, či už sa jedná o súkromné správy, alebo komentáre, čo užívateľovi Business Suite ušetrí veľa času.

Prečítajte si tiež

Novú aplikáciu Facebook Business Suite však ocenia najmä menšie firmy s nižšími výdavkami na marketing. Veľké firmy by sa mali naďalej sústrediť na hlbšie analýzy a prepracované reklamné kampane, poskytnuté prostredníctvom Facebook Ads Managera či iných FB nástrojov, ako napr. Audiences, Commerce Manager, Events Manager a pod. 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Zabudnutý alebo zablokovaný BOK/KEP kód: čo robiť?

Ako si odblokovať prístupové/podpisové kódy na občianskom preukaze? Kedy ich možno odblokovať online a kedy je potrebné zájsť na políciu osobne?

Regulácia umelej inteligencie v EÚ: aké budú pravidlá?

Na regulácii používania umelej inteligencie sa inštitúcie EÚ zhodli a jej schválenie sa blíži do „finále“. Čo to bude v praxi znamenať pre podnikateľov na Slovensku?

Umelá inteligencia v marketingu: ako ju využiť?

Nové technológie menia nákupné správanie zákazníkov, prispôsobiť sa tomu musia aj firmy a marketéri. S čím vie pomôcť umelá inteligencia v reklamných nástrojoch?

Podvody s použitím umelej inteligencie: pozor na deepfake

Podvodníci vedia pomocou AI vytvoriť uveriteľnú kópiu nadriadeného a zneužiť dôverčivosť zamestnancov. Na čo dať pozor a ako postupovať, ak sa stanete obeťou?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky