Podnikanie v maloobchode


Inovácie v nákupnom prostredí: technológie, ktoré zlepšujú zážitok z nákupu

Aké technológie pomáhajú vhodne nastaviť nákupné prostredie v prevádzke? Zariadenia dokážu zistiť pocity zákazníkov či vybrať vhodnú vôňu a hudbu do obchodu.

Ako sa zákazu predaja počas sviatkov prispôsobili predajcovia?

Pre maloobchodné predajne už dva roky platí zákaz predaja počas sviatkov. Ako sa predajcovia vysporiadali s týmto zákazom? Mala táto právna úprava vplyv na ich tržby?

Zákaz predaja počas sviatkov

Koho sa zákaz predaja počas sviatkov týka a pre koho naopak neplatí? Aké sankcie hrozia podnikateľovi, ak zákaz poruší? Koľko pokút už kontroly dali?

Obchodná špecialistka: Aktívny predaj pri pokladni môže zvýšiť tržby o pätinu

Nielen čerstvosť, pestrosť výberu a ochota personálu sú dôležité pre úspech potravinového obchodu. Svoju úlohu hrá aj logistika rozmiestnenia produktov či modernizácia predajne.

Ako sa podniká v maloobchode s potravinami? Odpovedajú ľudia naprieč Slovenskom

Podnikanie v nákupnej aliancii Môj obchod si na Slovensku overilo už viac ako 530 majiteľov menších či väčších predajní potravín. V čom sú ich podnikateľské príbehy unikátne a čo majú všetky spoločné?


6 kľúčových výziev podnikania v maloobchode - ako sa s nimi vysporiadať?

Výziev, ktorým majiteľ maloobchodnej predajne každodenne čelí, je obrovské množstvo. Ktoré netreba podceňovať a ako ich úspešne zvládnuť?

Ako začať podnikať v maloobchode a nebyť pri tom sám

Malé predajne potravín v blízkosti bydliska sú opäť „v kurze“. Ako sa pustiť do vlastného podnikania v maloobchode a zároveň mať po boku silného partnera?

Trendy v maloobchodnom predaji

Maloobchod sa za posledné dve desaťročia výrazne zmenil. Zmenil sa sortiment, výber, kvalita a cena. Predajcov je však veľa a každý chce priniesť niečo nové. Ukážeme vám preto niektoré novinky, ktoré sa testujú a používajú.


To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky