Poznáme top 7 tém tohtoročnej e-shop konferencie CREATIVE summit & EXPO

Od objednávky k objednávke či od produktu k zákazníkovi. Aj tak by sme mohli charakterizovať bežný deň majiteľov e-shopov. Chod internetového obchodu si vyžaduje veľa času a energie a na sledovanie trendov či noviniek z tejto sféry tak nezostáva veľa času. Ako to dobehnúť?

Aj tento rok vám opäť prinášame vzdelávaciu konferenciu CREATIVE summit & EXPO 2019, ktorá sa uskutoční už 5. apríla 2019. Program je už štandardne bohatý a aj tento rok sa môžete tešiť na panelové diskusie najlepších e-commerce odborníkov na trhu.

To najlepšie z tohtoročnej konferencie

  1. Spoznajte SEO pre hlasové vyhľadávanie
    Pavel Ungr, nezávislá SEO hviezda českého e-commerce neba, odovzdá návštevníkom všetky svoje skúsenosti a postrehy zo sveta hlasového vyhľadávania. Ako vraví, nie je otázkou, či vôbec hlasové vyhľadávanie má zmysel – otázkou je kedy má zmysel. Počas konferencie hostia preniknú do logiky hlasového vyhľadávania a vďaka praktickým odporúčaniam tak budú opäť o krok ďalej pred konkurenciou.
  2. Zistite, ako zvýšiť výkonnosť e-mailových kampaní
    E-mailing je úžasným zdrojom rôznych dát o zákazníkoch všetkých e-shopov. Dokáže však váš e-shop vyťažiť z týchto informácií maximum? Pavel Pola, špecialista na e-mail marketing, na konkrétnych príkladoch ukáže, ako môžete získať z vašich kampaní omnoho viac, než doposiaľ. Účastníci prednášky si tak z diskusie odnesú minimálne 10 „zlepšovákov“, ktoré budú môcť aplikovať v praxi, priamo na svoj e-shop.
  3. Optimalizujte e-shop pre vyššie zisky (UX)
    Na základné chyby e-shopov z pohľadu UX zas poukáže Jan Kvasnička a na konferencii prezradí, aké nástroje používať na analýzu správania sa návštevníkov e-shopu. Honza patrí medzi popredných špecialistov na zvyšovanie obchodnej výkonnosti, CRO a UX a známy je predovšetkým svojím dôrazom na prax, testovanie a vyhodnocovanie.
  4. Zmáknite reklamu cez Facebook a Instagram
    O tom, že platené kampane na sociálnych sieťach sú absolútnou nutnosťou, nemusíme snáď nikoho presviedčať. Nepoužívajte iba základné demografické cielenie, keď môžete dosiahnuť oveľa viac. Ako? Pracujte s pokročilými možnosťami remarketingu a vlastných publík. Naučí vás to social media expertka Eliška Vyhnánková.
  5. Implementujte atribúciu od A do Z
    O atribúcii v digitálnom marketingu sa na konferenciách hovorí už viac než dekádu. Dobrou správou je, že priekopnícke firmy sa do nej už konečne pustili. Od menších e-shopov cez giganty typu Notino až po korporácie ako Orange. A čo vy? Pavel Šíma, odborník na atribúciu, vás prevedie konkrétnym postupom a s návštevníkmi konferencie sa podelí o svoje know-how i skúsenosti jeho klientov.
  6. Prepojte s e-shopom aj kamennú predajňu
    Potrebujete zladiť e-shop s kamennou predajňou? Alebo máte predajní stále viac a nie ste si istý, ako komunikovať napríklad dostupnosť tovaru v predajniach a v e-shope?  Ivan Cingel, profesionálny e-commerce konzultant, bude na konferencii rozprávať o tom, ako správne tieto procesy nastaviť a na konkrétnych príkladoch ukáže, ako zosynchronizovať e-shop s kamennou predajňou či showroomom.
  7. Minimalizujte náklady a maximalizujte zisk
    Viete, čo vám môže priniesť zmapovanie a optimalizácia biznis procesov? Naučte sa podnikať efektívnejšie, odmerať dopady svojich biznis rozhodnutí a doručovať zákazníkovi maximálnu kvalitu za minimálne možné náklady.
    Soňa Ondrejková, skúsená biznis mentorka, vysvetlí, ako využiť zmapované a nastavené procesy pre optimálnu cenotvorbu, ako nastaviť zmysluplné KPIs (kľúčové indikátory výkonu), ako správne plánovať investície a v neposlednom rade, ako vhodne zaučiť nových ľudí či zlepšiť kvalitu služieb zákazníkovi.

Viac ako sto konzultantov

Ak máte v hlave akúkoľvek otázku z e-commerce, odpoveď nájdete u jedného zo 100 konzultantov na CREATIVE summite & EXPO. Kto tam bude? Profesionáli s dlhoročnou praxou vo firmách či na voľnej nohe. Logistika, online reklama, atribúcia, SEO, UX, influencer marketing, e-mailing, zákaznícka podpora, webhosting, expanzia či technické riešenia a nástroje. Každý z nich je odborník v niečom inom, no spolu pre vás vytvoria prostredie, kde vyriešite akýkoľvek e-commerce problém.

Prečo nezarábať viac, keď môžete?

100-vka e-shop konzultantov, 20 odborných prednášok, 4 panelové diskusie s „e-shopármi“, 1 unikátny e-commerce veľtrh a nezabudnuteľná afterparty. Posuňte svoj e-shop na inú úroveň. Pomôžu vám v tom praktické informácie, odporúčania a nadobudnuté know-how od top odborníkov na trhu.  Získajte odpovede na otázky, ktoré vám už mesiace vŕtajú v hlave.

Vstupenky zakúpite na stránke CREATIVE summit & EXPO 2019.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Slovák absolvoval prestížny podnikateľský kurz MIT Bootcamp. Nebojte sa chýb a zlyhania, odkazuje

Má len 23 rokov, no už stihol založiť vlastnú firmu, absolvovať jeden z najprestížnejších podnikateľských programov na Massachusetts Institute of Technology a dostať sa na Harvard University.

Štát podporí účasť startu-pov na najväčšom ruskom stavebnom veľtrhu. Prihláste sa

Máte start-up určený pre stavbárov a plánujete expandovať do Ruska alebo strednej Ázie? SARIO ponúka preplatenie časti nákladov pri účasti na stavebnom veľtrhu MosBuild2019. Prihlásiť sa môžete do 15.1.2019.

Konferencia alebo workshop kdekoľvek v EÚ úplne zadarmo

Chcete svoje podnikanie posunúť dopredu a hľadať inšpiráciu v zahraničí? Stačí si vybrať medzinárodné odborné podujatie, ktoré by sa vám mohlo hodiť pre ďalší rozvoj vášho podnikania. O bezplatný vstup, letenku a ubytovanie sa postará SBA.

Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy uzatvorenej cez internet

Za akých okolností môže spotrebiteľ odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vrátiť zakúpený tovar? Ako by mal podnikateľ v takomto prípade postupovať? Prinášame vám rady a tipy, ako postupovať pri odstúpení spotrebiteľa od zmluvy do 14 dní.