Novinky v Gmail a Google+

Novinky v Gmail a Google+
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Najnovšie zmeny v Gmaily a Google+ prinesú pre užívateľov vyššiu interakciu medzi službami Google a zjednodušia používanie e-mailov. Z viacerých noviniek vyberáme tie najdôležitejšie.

Google poteší užívateľov svojich služieb a blízkej budúcnosti implementuje viaceré zmeny, ktoré zlepšia a zjednodušia používanie e-mailov. Zmeny prispejú k lepšej interakcií medzi službami a užívateľmi sociálnej siete Google+.

Ak má užívateľ, ktorý nám posiela e-mail, účet na Google+, môžeme si ho jednoducho pridať kliknutím na „Pridať do kruhov“. Rovnako jednoducho možno posielať e-maily ľudom, ktorých sme si už pridali. Stačí uviesť meno do políčka „Komu“. Google nám dokonca napovie, koho máme v kruhoch.

Údaje o priateľoch a známych sa budú v kruhoch automaticky aktualizovať. Stačí ak si ich užívateľ zmení vo svojom profile. Nakoniec stojí za zmienku filtrovanie e-mailov z kruhov. Ľahko tak možno zobraziť iba rodinné alebo iba firemné e-maily.

Vyššie uvedené funkcie nemusia byť aktuálne dostupné pre všetkých a Google ich bude automaticky pridávať v nasledujúcich dňoch.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Michal Vojtyla
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.


User onboarding vo firmách: prečo sa ho stále „boja“?

Pojem user onboarding v mnohých firmách ešte stále nepoznajú alebo ich od využívania odrádzajú domnienky o vysokých nákladoch. V čom sa firmy najčastejšie mýlia?

Pomalé načítanie webových stránok a vplyv na zákazníkov

Aj milisekunda môže firme priniesť miliónové výnosy. Pozrite si dôvody, prečo treba myslieť na rýchlosť načítania webovej stránky či e-shopu a čo všetko to ovplyvňuje.

Funguje sprievodca aplikáciou efektívne? 3 kroky, ako to zistiť

Účinnosť user onboardingového procesu nedokazujú len dlhodobé obchodné výsledky. Z akých ďalších metrík sa dajú zistiť užitočné informácie?

Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky