Neobmedzená kancelária v cloude

Neobmedzená kancelária v cloude
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Zabudnite na inštaláciu programov, aktualizácie, výmenu hardvéru, nákup servera a drahých licencií. Moderná kancelária má už všetko v cloude. Zvoľte si súbory, ktoré chcete a zdieľajte ich s kým chcete. Bez obmedzení.

Google donedávna poskytoval svoje služby pre podnikateľov iba v balíku Google Apps pre firmy. Pred pád dňami pridal novú službu, ktorou je Google Disk pre prácu. Táto služba poskytuje neobmedzené úložisko na Google Disku pre všetkých užívateľov. Okrem toho pribudlo šifrovanie pri prenose súborov a široké možnosti administrácie. Nahrávať a zdieľať môžete až 5 TB súbory. Tieto súbory môžete zdieľať dokonca aj s užívateľmi, ktorí nemajú prístup do služby Google Apps. Služby stojí cca 7,33€ (10 dolárov) za užívateľa na mesiac.

Google Apps pre firmy + Google Disk pre prácu = Google Apps Unlimited

Google Apps Unlimited obsahuje:

  • email,
  • kalendár,
  • videohovory,
  • neobmedzené úložisko,
  • dokumenty,
  • trezor.

K tomu si pripočítajte, že môžete pracovať na akomkoľvek operačnom systéme a zariadení, od stolových počítačov, cez notebooky, až mobilné zariadenia. Prenos súborov je bezpečne šifrovaný a administrátori majú možnosť obnoviť vymazané súbory. Je dostupná pokročilá administrácia, filtrácia a história. To všetko iba za cca 7,33€ (10 dolárov) za užívateľa na mesiac.

Pozn. 1.: Neobmedzené miesto na Disku rovnako ako aj služba Google Apps Unlimited platia iba pre spoločnosti, ktorý majú 5 a viac užívateľov. V opačnom prípade bude kapacita Disku obmedzená na 1 TB/užívateľ.

Google i naďalej poskytuje službu Google Apps pre firmy za 3,33 € pri ročnej platbe za užívateľa na mesiac. Obsahuje tie isté produkty ako neobmedzená verzia. Rozdiel je v obmedzenom úložisku na Disku (do ktorého sa započítava aj priestor na e-maily) na 30 GB/užívateľ a menšej možnosti administrácie, filtrácie a sledovanie histórie. Prechod na neobmedzenú verziu služby nie je automatický a je potrebné požiadať o jej vylepšenie. O služby Google Apps pre firmy ako i Google Apps Unlimited môžu požiadať fyzické i právnické osoby. Pri zriadení služby stačí uviesť fakturačné údaje.

Pozn. 2.: Pri prechode z klasickej verzie balíka pre firmy na neobmedzenú verziu, musia prejsť na neobmedzený balík všetky užívatelia firmy.

Google ešte stihol predstaviť vynovených klientov pre Google Disk. Najnovšie budú rýchlejší, krajší a jednoduchší. Poteší aj dlho očakávané zlepšenie pri práci s dokumentami spoločnosti Microsoft. Už viac nebude potrebné pri editácií konvertovať dokumenty do formátu, ktorému Google rozumie. A potom opäť konvertovať pri exportovaní. Odteraz sa bude diať všetko prirodzene. V oblasti Google Dokumentov nás v budúcnosti čakajú ešte veľké. Máme sa na čo tešiť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Michal Vojtyla
Michal Vojtyla

Vyštudoval manažérske rozhodovanie a informačné technológie. Špecializuje sa na efektívne využívanie a automatizáciu IT v podnikaní. Podnikateľom ponúka viaceré webové služby - konzultácie, tvorbu webových stránok, správu webov a rôzne typy optimalizácií. Zaujíma sa o bezpečnosť a umelú inteligenciu.


User onboarding vo firmách: prečo sa ho stále „boja“?

Pojem user onboarding v mnohých firmách ešte stále nepoznajú alebo ich od využívania odrádzajú domnienky o vysokých nákladoch. V čom sa firmy najčastejšie mýlia?

Pomalé načítanie webových stránok a vplyv na zákazníkov

Aj milisekunda môže firme priniesť miliónové výnosy. Pozrite si dôvody, prečo treba myslieť na rýchlosť načítania webovej stránky či e-shopu a čo všetko to ovplyvňuje.

Funguje sprievodca aplikáciou efektívne? 3 kroky, ako to zistiť

Účinnosť user onboardingového procesu nedokazujú len dlhodobé obchodné výsledky. Z akých ďalších metrík sa dajú zistiť užitočné informácie?

Virtuálna a rozšírená realita v marketingovej stratégii podniku

Patria k bežne využívaným prvkom aj v praxi malých a stredných podnikov či start-upov - ako virtuálnu a rozšírenú realitu použiť vo svojej marketingovej stratégii?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky