Najnovšia kniha biznis návodov a inšpirácie prezrádza, ako sa dá úspešne podnikať aj bez dobrého nápadu

Pod stromček môžete tieto Vianoce do darčekového papiera zabaliť aj balíček múdrych slov, odžitých skúseností, praktických odporúčaní a príbehov až 19 podnikateľov zo slovenského franchisingového prostredia. Na poličke knižných noviniek sa v predvianočnom období ocitá publikácia 19 príbehov podnikania formou franchisingu. Knižka obohatí všetkých, ktorí chcú začať podnikať, no nemajú ten správny iskrivý nápad, ale aj takých, ktorí by chceli so svojou firmou rásť, no ich možnosti sú limitované. Devätnástka príbehov, nasledujúca za praktickým zhrnutím výhod, nevýhod či konkrétnych návodov, ako vo franchisingu uspieť, zasa vyčarí na tvári úsmev všetkým, ktorí hľadajú trochu inšpirácie či motivácie do nového roka.

Sú slovenskí zákazníci pripravení na kontakt so značkou globálneho charakteru? Uspeje svetový koncept na malom trhu? Podľa čoho si vybrať franchisingový koncept, ako naformulovať licenčnú zmluvu či podľa akých kritérií vyberať spomedzi záujemcov o kúpu značky? Odpovede na tieto aj stovky ďalších otázok ukrývajú riadky knižnej novinky o podnikaní na kľúč. Knižka odhaľuje príbehy Slovákov, ktorí úspešne operujú (nielen) na slovenskom trhu so značkami ako Subway, Yves Rocher, Kinekus, Bepon či Pizza Mizza.

S nápadom predstaviť franchisingový model podnikania v kocke a doplniť ho o príbehy úspešných Slovákov prišiel podnikateľský portál Podnikajte.sk. Niektoré z inšpirujúcich rozhovorov či praktických rád sú preto na portáli voľne dostupné aj v on-line verzii. Viac ako 220-stranovú knižku si pod patronát zobrala Slovenská franchisingová asociácia. Spoločne s autorkami inšpiratívny franchisingový manuál na úspech slávnostne pokrstili začiatkom decembra v hlavnom meste. Odvtedy čaká na svojich nových majiteľov vo všetkých väčších kníhkupectvách a tiež v e-shope na portáli Podnikajte.sk.

Štvrtá publikácia z edície inšpiratívnych príbehov a praktických biznis rád portálu Podnikajte.sk učí manévrovať medzi mantinelmi licenčných podmienok značiek a slobody, ktorú podnikanie ponúka. Darujte pod stromček inšpiráciu, skúsenosti a jedinečné rady Slovákov, ktorí okúsili franchisingové domáce i zahraničné prostredie.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


J. K. Rowlingová: Z nezamestnanej slobodnej matky jedna z najlepšie zarábajúcich autoriek sveta

Predala vyše 450 miliónov výtlačkov a jej knihy sa preložili do 80 jazykov. Dnes meno J. K. Rowling pozná milióny ľudí, no pred vyše 20 rokmi bola Joanne Rowlingová nezamestnaná slobodná matka, ktorá žila z 80 eur na týždeň.

Slovák absolvoval prestížny podnikateľský kurz MIT Bootcamp. Nebojte sa chýb a zlyhania, odkazuje

Má len 23 rokov, no už stihol založiť vlastnú firmu, absolvovať jeden z najprestížnejších podnikateľských programov na Massachusetts Institute of Technology a dostať sa na Harvard University.

Život za značkou: Mladý podnikateľ z Rohožníka rozbehol unikátny projekt s vtipným názvom Krtkodom

Hneď po vysokej škole sa Martin Pribila chytil myšlienky nového ekologického bývania. Vytvoril projekt pasívneho domu, v ktorom smart riešenia zabezpečuje príroda.

Veronika Cifrová Ostrihoňová (SIT DOWN stories): Nemám Show Jana Krausa, no je moja a milujem ju

Študovala politológiu a históriu, dnes robí televíznu redaktorku a na Instagrame ju sleduje 120-tisíc ľudí. Má vlastnú show v rádiu a živý formát, s ktorým vypredáva 250-miestne sály.