Tomáš Török

Tomáš Török

Zakladateľ a bývalý CEO spoločnosti EMPIRE The know-how institute, ktorá patrí k lídrom v „edutainment“ vzdelávaní od roku 2005. V roku 2013 založil a v súčasnosti vedie spoločnosť BizBuilders, ktorá sa aktívne venuje strategickému marketingu a rozvoju firiem. V nej rozvíja najmä praktické know-how ako posúvať spoločnosti dopredu.


Relax CEO, relax

Pri našich potulkách po ambicióznych menších a stredných spoločnostiach sa často stretávame s veľmi zaujímavými ľuďmi. Častokrát najmä majiteľmi, zakladateľmi alebo výkonnými riaditeľmi (CEOs). Je zaujímavé sledovať, ako rôzne k svojim firmám pristupujú, no jedna vec je spoločná: miera energie, ktorú dávajú do svojej práce je enormná.

Marketing z opačnej strany

Marketing je zaujímavá oblasť. Ale málokto vie vlastne presne definovať, čo to slovo znamená. A ešte ťažšie je si to v praxi predstaviť. Je množstvo výrazov, poučiek a definícií – zväčša však dokonale mätú. Tá najklasickejšia je, že marketing je „proces plánovania a vykonávania koncepcie, ceny, propagovania a distribúcie myšlienok, tovaru a služieb s cieľom uskutočniť výmenu, ktorá plnohodnotne uspokojuje zákazníka.“ Veru, sám by som to asi takto nenapísal. Vďaka Wikipédia.

Osvietený „majitelizmus"

V dnešnej dobe sa slovo majiteľ a vlastníctvo skloňuje vo všetkých možných aj nemožných formách. Aká je však tá správna a ktorá bude fungovať dlhodobo? Ako majú majitelia pristupovať k svojmu podnikaniu? Majú zasahovať? Alebo nechať všetko na manažment? To sú dnes otázky, ktoré trápia veľa podnikateľov. A sú na mieste.