Môžu ryby lietať?

Nadácia PROVIDA hľadá jednotlivcov, neziskové organizácie a podnikateľov, ktorí sa rozhodli spojiť princípy podnikania a filantropie, aby zlepšili životy jednotlivcov a komunít, alebo pozitívne ovplyvnili životné prostredie.

Inovatívne existujúce alebo začínajúce podnikateľské zámery, ktoré majú potenciál priniesť pozitívny spoločenský dopad teraz môžu získať investičnú finančnú podporu v podobe grantu až do výšky 12 000 eur na jeden projekt. Podnikateľské zámery musia mať merateľný dopad, mali by byť finančne udržateľné a preukázať potenciál rastu. Najsympatickejší projekt navyše hlasovaním odmenia i zamestnanci UniCredit Bank na Slovensku bonusovou sumou 5 000 eur.

Pre tých, ktorí majú zaujímavú myšlienku a potrebujú pomoc v procese tvorby a rozvoja svojho spoločensky prospešného podnikateľského nápadu pripravila Nadácia PROVIDA program “Inkubátor“, v rámci ktorého jednotlivec alebo organizácia získa podporu mentorov a príspevok 2 000 eur na svoju prácu v Inkubátore. Víťazný zámer programu bude navyše odmenený sumou 3 000 eur.

Prihláste svoj podnikateľský nápad do 18.11.2013 a pridajte sa do kŕdľa lietajúcich rýb!

Všetky potrebné informácie nájdete na http://www.nadaciaprovida.sk/mozu-ryby-lietat/ 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Brikety z konského trusu Fluf: predsudky strieda úspech

Nápad košických gymnazistov ľudia brali ako vtip. Ide pritom o ekologickú a cenovo dostupnú alternatívu vykurovania. Ako búrajú predsudky a čím si získavajú zákazníkov?

Mladý inovatívny podnikateľ 2022: zaujali inovácie v oblasti technológií, zdravotníctva aj obuvi

Meno Mladého inovatívneho podnikateľa roku 2022 je známe. Čím zaujal víťaz a aké ďalšie nápady sa dostali do finále?

Mladý inovatívny podnikateľ 2022: súťaž o prestížny titul a atraktívne ceny

Už 16. ročník súťaže Mladý inovatívny podnikateľ je „za rohom“. Kto a dokedy sa môže prihlásiť, ako na to a čo môžu finalisti získať?

Študentská firma LIGO búra stereotypy: zubná pasta ako cukríky

Žiaci z Košíc vyrábajú inovatívnu zubnú pastu a patria medzi najlepšie európske študentské firmy. V čom sú výnimoční, ako oslovujú zákazníkov a koľkokrát museli „prehryznúť“ neúspech, kým našli správnu receptúru?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky