O trendoch v online marketingu budú diskutovať Visibility, Triad Advertising a PS:Digital

Byť o krok, aj dva, dopredu a byť pripravený na trendy, ktoré ovládnu online marketing v blízkej budúcnosti! O tom bude večer so série SmartTalk, ktorý sa so skúsenými hráčmi v slovenskej reklame pozrie na trendy v online marketingu. Hosťami podujatia budú v utorok 19. marca v KC Dunaj agentúry Visibility, Triad Advertising a PS:Digital. Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

V KC Dunaj budete hovoriť o trendoch, ktoré budú dominovať v roku 2020 v online marketingu. Môžete načrtnúť, o čo pôjde?

Juraj Sasko (Visibility): To ešte neviem, zatiaľ nemám dokončenú prezentáciu (úsmev). Ale chcem sa zamyslieť nad niektorými trendami a ich uplatniteľnosťou pre slovenský trh, ako sú chatboty, hlasové vyhľadávanie a podobne.

Čo bude podľa vás must v najbližšom období? Hovorme nielen o roku 2020, ale aj tomto, ktorý sa nedávno začal?

Juraj Sasko (Visibility): Možno je to veľmi všeobecné, ale must bude digitálne zmýšlanie firiem. Či ste FMCG, B2B alebo vláda, všetko budete musieť premyslieť a plánovať hlavne digitálne, až následne offline.

Aké témy v online marketingu považujete v súčasnosti za najaktuálnejšie?

Juraj Sasko (Visibility): Za mňa sú to sociálne siete, video a automatizácia.

Čo by ste poradili napríklad začínajúcim marketérom, na čo sa by sa mali sústrediť a čím by sa nemali nechať uniesť?

Juraj Sasko (Visibility): Nemali by robiť a skúšať hneď všetko. Radšej nebyť na Instagrame, ako tam byť a robiť ho zle alebo nemať naň čas.

Visibility

Agentúra, ktorá má slovenské korene a medzinárodné ambície. Začínali ako SEO agentúra, no postupne vzali útokom online marketing. Dnes pre klientov tvoria dlhodobé stratégie, starajú sa o ich PPC a mediálne kampane či komunikujú na sociálnych sieťach. Za tie roky sa toho veľa naučili, a preto sa rozhodli učiť aj iných – vzdelávanie sa pre nich stalo hlavným poslaním. Aj týmto spôsobom chcú okoliu povedať, ako dôležití sú pre nich ľudia. Zamestnanci, klienti aj fanúšikovia, všetkých ľúbia rovnako.

Triad Advertising

Pôsobivá prírodopisná reklama na tresku pre Ryba Žilina, spoločné počítanie fanúšikov O2, úderná kampaň denníka SME v hlavnej úlohe s otázkami novinárov alebo ateliér Becherovky, v ktorom sa fotky ľudí menili na umelecké diela. Táto nezávislá reklamná agentúra pôsobí na slovenskom trhu od roku 2005. Veci robí tak, aby dávali zmysel, tešili ju aj klientov a aby za ňu hovorili výsledky. Za svoju prácu získali viaceré domáce aj zahraničné ocenenia ako Grand Prix na európskej súťaži Golden Drum v Portoroži, zlato na celoeurópskej súťaži Eurobest, zlato a 2x bronz na PIAF či prvý digitálny Grand Prix na Zlatom klinci.

PS:Digital

Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.

Štart: 19:00 hod.

Lístky: bit.ly/Trendy1903

Event: https://www.facebook.com/events/1120312104808553/

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Prečo tvoriť blogové články

V súčasnosti stále viac firiem a podnikateľov na celom svete začína chápať obrovské benefity, ktoré im blogovanie prináša. Blogovanie totiž nie je mŕtve. Naopak, je na vzostupe a rozhodne urobíte správny krok, ak s ním začnete aj vy.

Influenceri – moderný marketingový nástroj

Niektorí ľudia sa mylne domnievajú, že ide len o osoby s veľkým počtom sledovateľov. Ale keď hovoríme o influenceroch, nemusíme nevyhnutne hovoriť o ľudských bytostiach a nemusia ich ani sledovať milióny ľudí. Tento pojem sa často zamieňa s popularitou.

Ako udržať pozornosť pri natívnom obsahu

Natívny obsah by mal meniť čitateľov na zákazníkov. Ako to ale urobiť, aby to naozaj fungovalo?

Ako vytvoriť čo najreálnejšie persóny

Aby persóny neskĺzali k idealizácii a v čo najväčšej miere spĺňali svoj účel, musia vychádzať z reálnych faktov a dát. V nasledujúcich riadkoch vám poradíme, kde tieto údaje získať a ako s nimi ďalej pracovať.