Naše hlavné mesto sa už čoskoro premení na centrum svetového on-line marketingu

Naše hlavné mesto sa už čoskoro premení na centrum svetového on-line marketingu

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Vďaka inovatívnemu prístupu zo strany digitálnej agentúry VISIBILITY sa z Bratislavy stane mekka webovej analytiky.

Slovenská digitálna agentúra VISIBLITY sa po novom stala súčasťou medzinárodnej siete EVERYWHERE network. Práve v týchto dňoch spúšťa jedinečný projekt, v rámci ktorého chce v Bratislave vytvoriť širokospektrálne analyticko-technologické centrum. To má ambíciu spraviť z nášho hlavného mesta jedno z centier svetovej webovej analytiky s výnimočnou európskou klientelou. Aj tie najnáročnejšie projekty z tejto oblasti by mali nájsť svojich riešiteľov priamo spomedzi slovenských odborníkov. Ich zadávateľmi bude svetová špička, ktorú do Bratislavy pritiahne pridaná hodnota riešení z dielne VISIBILITY.

Analytické centrum má spojiť ľudí cestujúcich a pracujúcich v rôznych kútoch sveta a do Bratislavy priviesť tých najlepších v oblasti webovej analytiky. „Dlhodobou víziou je vytvoriť analyticko-technologické zázemie a know-how centrum v Bratislave pre medzinárodných klientov našich partnerských agentúr v Európe. Ideálne by bolo, ak by sa všetky úlohy týkajúce sa analytiky a scriptov riešili z Bratislavy,“ vykresľuje ďalej víziu Juraj Sasko z VISIBILITY. Digitálna agentúra v tomto smere vidí spôsob, ako sa posunúť ďalej na európsky trh. „S našimi partnerskými agentúrami v sieti EVERYWHERE network sme vymysleli model, ktorý je výhodný pre všetky zainteresované strany, klientov, agentúry aj samotných zamestnancov,“ hovorí Juraj Sasko z agentúry VISIBILITY k téme analytického centra v Bratislave. Za jeho vybudovaním budú stáť tí najlepší z piatich medzinárodných on-line marketingových agentúr: zo slovenskej agentúry VISIBILITY, holandskej Maxlead, nórskej Klikki, francúzskej AWE a nemeckej RankingCheck.

Samotnému vybudovaniu centra predchádza unikátny projekt Medzinárodnej analytickej akadémie. Tá má odhaliť talenty v oblasti scriptov, webovej a technickej analytiky s potenciálom ďalšieho rastu. Tí, ktorí akadémiu absolvujú, dostanú príležitosť vstúpiť do centra diania on-line marketingu globálnych rozmerov a pracovať s najväčšími kapacitami v oblasti. Oblasť analýzy a optimalizácie dát totiž vďaka vybudovanému analytickému centru ponúkne priamo v Bratislave pracovné príležitosti na tých najväčších a najnáročnejších projektoch, ktorých zadávateľmi budú klienti z celého sveta. „Akadémia ponúkne komplexné pokrytie všetkých tém týkajúcich sa webovej analytiky, technickej analytiky, scriptov a podobne. Človek, ktorý absolvuje akadémiu, bude schopný samostatne fungovať v oblasti webovej analytiky,“ vysvetľuje Juraj. Vstupenkou na akadémiu je okrem šikovnosti v on-line analytike vyplnený životopis s motivačným listom. Výhodou môže byť vzdelanie alebo pracovné skúsenosti relevantné k predmetu webovej analytiky, znalosť angličtiny a – dochvíľnosť. Na vyplnenie prihlášky ostáva už len 6 dní.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.


Ako urobiť persóny tak, aby natívna reklama fungovala

Obsah dnes môže urobiť hocikto. To je fakt. Dokonca aj video. Ale ako nájsť témy a ako obsah spracovať tak, aby naozaj fungoval a pomáhal predaju?

Natívna reklama: Kedy bude váš obsah inšpirovať

Šírenie pozitívnych informácií je zmysluplná aktivita. Preto aj komunikačná stratégia postavená na šírení pozitívneho, inšpiratívneho obsahu má zvyčajne väčší zásah. Často však môže zlyhať. Zostane na povrchu a čitateľom je skôr na smiech. Pozrime sa, prečo je to tak a ako inšpiratívny obsah urobiť správne.

Ako redizajnovať web bez straty pozícií kľúčových slov vo vyhľadávačoch

Takmer každá firma, ktorá sa snaží držať krok s dobou, zažije raz za niekoľko rokov redizajn webu. Je to pomerne náročný a zdĺhavý proces. Množstvo spoločností však zabúda na to, ako si udržať pozície vo vyhľadávačoch aj po zmene/úpravách webu. Aké riziká predstavuje zmena webu pre SEO a ako ich minimalizovať či eliminovať?

Natívna reklama - ako z nudnej PR správy vytvoriť pútavý obsah

Túto chybu robia mnohé firmy. Chcú pritiahnuť zákazníkov obsahom, preto dajú na web PR správu o jedinečnosti vlastných produktov. Keď to nefunguje, na obsahovú (natívnu) reklamu zanevrú. Ako teda urobiť natívnu reklamu tak, aby fungovala?