Reštaurácie očakávajú počas MS v hokeji 2013 nárast o viac ako 25%

"Majstrovstvá sveta v hokeji 2013 sú každoročne veľmi vítaným a očakávaným podujatím nielen pre divákov, ale aj majiteľov a prevádzkárov gastronomických podnikov na Slovensku. Títo očakávajú nárast návštevnosti takmer o 25%, ktorý podporili aj množstvom špeciálnych akcií na prevádzkach,“ zosumarizovala výsledky prieskumu Simona Cagalincová, marketing manager www.obedovat.sk. Pri príležitosti Majstrovstiev sveta v hokeji 2013 zrealizoval v apríli 2013 portál www.obedovat.sk prieskum medzi svojimi zmluvnými partnermi.

 

„Majitelia reštaurácií sa jednotne zhodujú, že hostia miesta v ich podnikoch nenechávajú na náhodu a v predstihu si ich rezervujú. Hoci to väčšina prevádzok nevyžaduje,“ komentuje Simona Cagalincová. V priemere je počas obdobia trvania MS v hokeji od 3. mája do 19. mája 2013 očakávaný nárast návštevnosti o 25%, niektoré prevádzky najmä v bratislavskom kraji očakávajú zvýšenie návštevnosti až o 75%,“ hovorí a dodáva „samozrejmosťou zapojených prevádzok do prieskumu je v podniku 1 a viac veľkoplošných obrazoviek.“

Užitočnou pomôckou pri hľadaní prevádzok s televíznou obrazovkou môže byť aj mobilná aplikácia Obedovat.sk vyvinutá pre iPhone a Android, ktorá je k dispozícii zdarma na stiahnutie. Aplikácia naviac uľahčuje výber reštaurácií v okolí, ponúka vyhľadávanie, prehľadnú mapu, navigáciu a mnoho iných výhod.

Reštaurácie pripravujú aj mnohé akcie, či už v podobe jedál alebo zliav, za účelom prilákania a udržania hostí v podniku. „Mnohí zákazníci si vyberajú podniky aj podľa ponuky, niektoré prevádzky rozdávajú nápoje zdarma pri každom góle, ktorý Slováci strelia do brány súpera alebo zdarma pochutiny k pivu. Najčastejšie hostia konzumujú mäsové špeciality a najobjednávanejším nápojom zostáva pivo,“ hovorí Simona Cagalincová.

Našli ste chybu či nepresnosť v texte? Dajte nám o tom vedieť.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Sadzby DPH v reštauračných službách od 1.1.2025

Ako uplatniť nové sadzby dane z pridanej hodnoty v gastro segmente od roku 2025? Praktické informácie aj príklady.

Michelinská hviezda nie je jediné ocenenie, ktoré môže reštaurácia získať

Prestíž gastro prevádzkam zabezpečí aj Bib Gourmand či Green Star. O čo ide a aké sú kritériá hodnotenia pri jednotlivých michelinovských oceneniach?

Patrí Slovensko na gastronomickú mapu Michelin Guide?

Zaradenie do sprievodcu môže mať prínos pre náš cestovný ruch aj ekonomiku. Od čoho spolupráca s Michelinom závisí, aký význam by mala pre neocenené prevádzky a čo môže Slovensko ponúknuť?

Cukráreň Floril: súdržnosť rodiny sa odráža v ich fungovaní aj zákuskoch

Z pivnice do vlastných prevádzok, kaviarní či hotelov. Ako funguje 80-členný kolektív, ktorého štvrtinu tvoria príbuzní zakladateľov a čo by im uľahčilo podnikanie?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky