Reštaurácie očakávajú počas MS v hokeji 2013 nárast o viac ako 25%

"Majstrovstvá sveta v hokeji 2013 sú každoročne veľmi vítaným a očakávaným podujatím nielen pre divákov, ale aj majiteľov a prevádzkárov gastronomických podnikov na Slovensku. Títo očakávajú nárast návštevnosti takmer o 25%, ktorý podporili aj množstvom špeciálnych akcií na prevádzkach,“ zosumarizovala výsledky prieskumu Simona Cagalincová, marketing manager www.obedovat.sk. Pri príležitosti Majstrovstiev sveta v hokeji 2013 zrealizoval v apríli 2013 portál www.obedovat.sk prieskum medzi svojimi zmluvnými partnermi.

 

„Majitelia reštaurácií sa jednotne zhodujú, že hostia miesta v ich podnikoch nenechávajú na náhodu a v predstihu si ich rezervujú. Hoci to väčšina prevádzok nevyžaduje,“ komentuje Simona Cagalincová. V priemere je počas obdobia trvania MS v hokeji od 3. mája do 19. mája 2013 očakávaný nárast návštevnosti o 25%, niektoré prevádzky najmä v bratislavskom kraji očakávajú zvýšenie návštevnosti až o 75%,“ hovorí a dodáva „samozrejmosťou zapojených prevádzok do prieskumu je v podniku 1 a viac veľkoplošných obrazoviek.“

Užitočnou pomôckou pri hľadaní prevádzok s televíznou obrazovkou môže byť aj mobilná aplikácia Obedovat.sk vyvinutá pre iPhone a Android, ktorá je k dispozícii zdarma na stiahnutie. Aplikácia naviac uľahčuje výber reštaurácií v okolí, ponúka vyhľadávanie, prehľadnú mapu, navigáciu a mnoho iných výhod.

Reštaurácie pripravujú aj mnohé akcie, či už v podobe jedál alebo zliav, za účelom prilákania a udržania hostí v podniku. „Mnohí zákazníci si vyberajú podniky aj podľa ponuky, niektoré prevádzky rozdávajú nápoje zdarma pri každom góle, ktorý Slováci strelia do brány súpera alebo zdarma pochutiny k pivu. Najčastejšie hostia konzumujú mäsové špeciality a najobjednávanejším nápojom zostáva pivo,“ hovorí Simona Cagalincová.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Sólo reštaurácia bez akejkoľvek sociálnej interakcie

V období koronakrízy mnohí prišli na niečo netradičné a rozbehli nový podnik, na druhej strane sa už zabehnutí podnikatelia snažia nájsť kreatívny spôsob, ako vyhovieť stanoveným opatreniam a neskrachovať. Ako sa s pandémiou vyrovnávajú gastro prevádzky vo svete?

Gastronómia a jej „choroby“ očami zakladateľa street foodu s havajským poke

V čom spočívajú najväčšie problémy gastronómie, prečo a ako by sa mal zmeniť prístup majiteľov gastro prevádzok a vďaka čomu sa dá jednoduchšie zvládnuť kríza?

Róbert Glatz z DollFin Poke: Najlepšia reklama je na tanieri

Skúsenosti z reštaurácie Jamieho Olivera pretavil do vlastného podnikania s havajským jedlom. Ako sa mu podarilo získať verných zákazníkov v priebehu pár dní aj bez propagácie?

Vstup so psom do reštaurácie či kaviarne - zrušenie zákazu od 21. 7. 2020

Psy, mačky a iné spoločenské zvieratá budú môcť od 21. júla navštíviť reštaurácie so svojimi pánmi. Za akých podmienok a čo na to hovoria majitelia gastro zariadení?
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky