Chcete začať podnikať, no neviete v čom? Odpoveď nájdete na výstave podnikania a franchisingu

Chcete začať podnikať, no neviete v čom? Odpoveď nájdete na výstave podnikania a franchisingu

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Staňte sa partnerom značky svetového formátu a rozbehnite svoj biznis podľa overeného receptu – vďaka franchisingu.

Ak neviete, v čom začať podnikať, pridajte sa k takmer päťstovke ľudí, ktorá minulý rok prišla do Bratislavy hľadať inšpiráciu v podnikaní formou franchisingu. Domáce aj svetové franchisingové značky prídu do hlavného mesta aj tento rok hľadať partnerov na podnikanie, a to už po 3.-krát. Medzinárodná výstava pre podnikanie a franchising sa 3. a 4. novembra 2015 predstaví v Pállfyho Paláci v bratislavskom Starom Meste. Rokovať o partnerstve v biznise budete môcť priamo so zástupcami firiem ako napr. Subway, PIZZA MIZZA, Mr. Kebab, Naturhouse a mnohými ďalšími.

Dvere do sveta podnikania v oblasti gastronómie, cestovného ruchu, PR, marketingu či vzdelávania pootvorí až 25 spoločností. Výstava návštevníkom ponúkne okrem prezentácie franchisingových konceptov aj atraktívny sprievodný program, ktorý naplnia prednášky o marketingu či financovaní franchisingových projektov. Dvojdňová výstava zároveň vytvorí priestor pre networking, rokovanie s potenciálnymi partnermi, finančné či právne poradenstvo a ďalšie vzdelávanie.

Medzinárodné podujatie priláka každého, kto má záujem o kúpu franchisingovej licencie, vybudovanie vlastného franchisingového systému, ale aj kohokoľvek s potenciálnym záujmom o podnikanie v tejto oblasti. Záujemcovia o kúpu franchisingových konceptov možnosti a podmienky ich získania osobne prerokujú priamo s ich majiteľmi. Vystavovatelia získavajú možnosť podeliť sa o svoje koncepty so širokou skupinou ľudí a tiež vymeniť si medzi sebou najaktuálnejšie informácie.

Hlavným partnerom výstavy je Slovenská franchisingová asiociáca spolu so Združením podnikateľov Slovenska a Združením mladých podnikateľov Slovenska. Vstup na výstavu je po registrácii na webe www.vystavafranchisingu.sk bezplatný.

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.


Startup Sharks pomáha firmám preraziť v zahraničí

Ako v praxi funguje podporný program, ktorý využívajú stovky slovenských startupov? Slovak Business Agency podporuje v rámci iniciatívy Startup Sharks pestrú škálu inovatívnych projektov. Vyrásť pomohli výrobcovi displayov aj ručne vyrábaných prírodných sviečok.

6 kľúčových výziev podnikania v maloobchode - ako sa s nimi vysporiadať?

Výziev, ktorým majiteľ maloobchodnej predajne každodenne čelí, je obrovské množstvo. Ktoré netreba podceňovať a ako ich úspešne zvládnuť?

Aké výhody má podnikanie v aliancii a pre koho je určené

Podnikatelia v maloobchode s potravinami majú na výber – môžu podnikať sami, alebo v alinacii - s partnerom, ktorý im poskytne odborné poradenstvo aj zaujímavé výhody. Ako sa rozhodnúť?

Ako ovplyvnila globalizácia vývoj franchisingu

Históriu moderného franchisingu začal písať americký výrobca šijacích strojov Isaac Singer v roku 1850. Jeho nápad sa z dnešného pohľadu javí ako "z núdze cnosť". Potreboval totiž v tom čase kapitál na financovanie rozšírenia výroby a tiež na to nadväzujúci rozvoj systému distribúcie svojich výrobkov.