Kamila Ševčíková

Ing. Kamila Ševčíková

Absolventka odboru Elektronický obchod a manažment na Žilinskej univerzite. Pôsobila vo vydavateľstve Poradca podnikateľa na pozícii šéfredaktorky manažérskeho časopisu Zisk manažment. Neskôr pracovala ako manažérka produktovej skupiny Mzdy a personalistika a šéfredaktorka odborného časopisu PMPP. Momentálne pôsobí v spoločnosti KROS, kde sa naplno venuje marketingu, copywritingu a PR. Článok pripravila v spolupráci s kolegom z KROSU – SCRUM masterom Ing. Petrom Belicom.


SCRUM na marketingu: Utópia či realita?

Verte či nie, v KROSE to možné je. Pozrite sa s nami do zákulisia firmy Kros a zistite, čo predchádza všetkým letákom, e-mailom, videám, akciám či súťažiam, ktorými sa k vám prihovárame.