Zapojte sa do Google Exportného akcelerátora a učte sa expandovať s tými najlepšími

Zapojte sa do Google Exportného akcelerátora a učte sa expandovať s tými najlepšími
Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Zvýšte svoju šancu na úspech a vstup na zahraničný trh si uľahčite sofistikovaným digitálnym marketingom. Ako na to vám poradia tí najlepší – bezplatne, časovo nenáročne a účinne.

Digitálny marketing nepozná hranice štátov ani geografické bariéry. Naučte sa, ako využiť šírku jeho dosahu vo svoj prospech od tých najlepších. Na otázky ako expandovať, na aký cieľový trh sa zamerať a efektívne osloviť inonárodných potenciálnych zákazníkov vám už v druhej polovici apríla môžu odpovedať googleri s exportnými skúsenosťami. Pilotný program Exportný akcelerátor od Googlu odštartoval minulý rok u našich západných susedov v Česku. Tento rok sa skúsení digitálni exportéri z Čiech i Slovenska rozhodli podeliť o kľúčový balíček informácií potrebných na efektívny vstup na zahraničný trh aj so slovenskými firmami a startupmi.

Na globálny trh digitálne

Trojmesačný program vyplnený prednáškami a workshopmi podnikateľom napovie, ako sa stať konkurencieschopnými v stredoeurópskom i globálnom meradle, ako správne viesť marketingovú kampaň a dokonca i to, ako kreovať cenotvorbu či poradiť si s právnymi otázkami. Registrovať sa na stránke exportnyakcelerator.sk môžu všetky startupy aj etablované firmy všetkých veľkostí s hotovým produktom s expanzným potenciálom. Program obohatí aj tých, ktorí v zahraničí už predávajú, no chcú obsadiť aj ďalšie trhy. Pomôže určiť cenovú kalkuláciu reklamy, definovať nákupné správanie vo vybranej krajine či spoznať dopyt po istých typoch produktov.

Intenzívne bezplatné školenie v digitálnych marketingových zručnostiach slovenským podnikateľom uľahčí vstúpiť na cudziu pôdu a prezradí, ako sa vyvarovať  častým začiatočníckym chybám. Kurz expanzného digitálneho marketingu podnikateľov s globálnymi cieľmi navyše naučí aj efektívnemu využívaniu nástrojov, ktoré Google ponúka, s cieľom vystavať a vyhodnotiť maximálne účinnú kampaň. Okrem googlerov (zamestnanci spoločnosti Google s exportnými skúsenosťami) na workshopoch vystúpia špecialisti z domácich i českých digitálnych agentúr a ďalší digitálni exportéri.

Akcelerátor je súčasťou nového programu slovenského Googlu s názvom  Pomáhame Slovensku rásť. Viac informácií nájdete na webe Exportný akcelerátor. 

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk

Veronika Rezáková
Veronika Rezáková

Som trochu workoholik s vášňou pre letné dovolenky, kvalitnú literatúru a dobré víno. Ako štúdiom poznačený slovenčinár som profesijné, ale aj osobné naplnenie našla v hre so slovami, kladením pestrých informácií na papier a ich šírení medzi ľudí. Stále sa učím a veľa sa pýtam. Zvedavosť mi pomáha pri písaní biznis príbehov, tlačových správ či marketingových textov. Základom rýchlych prstov na klávesnici sú aspoň 2 šálky kávy denne, pozitívni ľudia v mojom okolí a pohyb v prírode.


Alibaba vs Aliexpress: rozdiely a využitie v podnikaní

Aké sú rozdiely medzi platformami Alibaba a Aliexpress, ktorá stránka je vhodnejšia, ak chce firma nakupovať tovar z Číny a na čo si dať pozor?

Medzinárodné dodacie podmienky INCOTERMS v praxi

Aké povinnosti, nároky a zodpovednosti stanovujú obchodné podmienky INCOTERMS 2020 a aké sa oplatí využiť pri námornej, železničnej či leteckej preprave tovaru?

Preclenie tovaru z tretích krajín: priebeh a potrebné dokumenty

Čo všetko musí objednávateľ tovaru predložiť colníkom pri dovoze tovaru napríklad z Číny? Praktické informácie aj tipy, ako dokumenty vybaviť a na čo dať pozor.

Antidumpingové a vyrovnávacie clá: „prekvapenie“ pri dovoze z tretích krajín

Kedy môže byť na dovážaný tovar uvalené antidumpingové či vyrovnávacie clo a ako sa počíta? Praktické informácie aj príklad.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky