Na Slovensku podniká 28 % žien. Môžu zviditeľniť svoje úspechy.

Slovenské podnikateľky majú možnosť zviditeľniť svoje podnikateľské úspechy a zabojovať o hlavnú výhru automobil. Slovak Business Agency (SBA) aj tento rok realizuje pre ne súťaž Podnikateľka Slovenska, do ktorej sa môžu prihlásiť len do konca októbra.

Do 15. ročníka prestížnej súťaže Podnikateľka Slovenska 2014 sa môžu zapojiť nielen majiteľky obchodných spoločností, ale i živnostníčky. Podmienkou je, že musia podnikať minimálne rok a vlastniť aspoň 50 % podiel v spoločnosti. Prihlásené podnikateľky môžu získať ocenenie v kategórii Vynikajúca podnikateľka, Začínajúca podnikateľka, Úspešná živnostníčka. Termín podania prihlášok je do 31. októbra a vyhlásenie výsledkov bude v januári. Záštitu nad súťažou prevzal premiér SR.

Projekt Podnikateľka Slovenska, ktorý každoročne vyhlasuje SBA, je zameraný na rozvoj podnikania žien na Slovensku. Jeho hlavným cieľom je oceniť a vyzdvihnúť dôležité miesto žien vo sfére podnikania.

Ak poznáte vo vašom okolí šikovnú podnikateľku alebo ste ňou sama, neváhajte a zapojte sa aj vy do súťaže. Vyplňte prihlášku, ktorá vám nezaberie viac ako desať minút.

Viac informácií nájdete na www.podnikatelkaslovenska.sk

Viac podobných článkov nájdete na www.podnikajte.sk


Poznáme víťazky súťaže Podnikateľka Slovenska 2018

Devätnásty ročník súťaže Podnikateľka Slovenska priniesol viacero noviniek a jej výsledky vyhlásili 19. februára v Stĺpovej sieni bratislavskej Reduty. Absolútnou víťazkou súťaže sa stala a cenu Podnikateľka Slovenska 2018 si z rúk predsedu vlády Petra Pellegriniho prevzala farmárka Barbora Figlušová so svojim projektom Čučoriedkovo.

Hľadáme Podnikateľku Slovenska 2018

Poznáte vo svojom okolí šikovnú podnikateľku, ktorá si zaslúži ocenenie? Stretli ste sa s dámou, ktorej podnikanie vám imponuje? Alebo sama patríte medzi podnikateľky a trúfate si uspieť v prestížnej súťaži, ktorá má za sebou už 18 ročníkov? Neváhajte a prihláste sa do 19. ročníka súťaže Podnikateľka Slovenska.

Martina Dudová: Najlepšou reklamou firmy je pozitívna skúsenosť zákazníka

Je zakladateľkou kozmetickej značky Navia a vďaka aromaterapii sa naučila spoznávať účinky esenciálnych olejov. Je trpezlivá a do práce odbieha aj o druhej v noci, aby pre svojich zákazníkov namiešala tie najkvalitnejšie produkty z čistej prírody.

Mária Zábudlá: Prvýkrát prišli zo zvedavosti, druhýkrát už nosili vlastné nádoby

Kto chce nakupovať ,,bez obalu“ môže zájsť k lokálnym farmárom alebo navštíviť mestský trh, ale hrsť šošovice či tri odmerky kakaa kúpite iba v obchodíku ZeroWaste.
To najlepšie z Podnikajte.sk do vašej schránky